|

استعداد ناجووور گلشیفته فراهانی که اونور شکوفا شده؛ خانم فیگوراشم خریدار داره

golshifteh farahani shayanews

گلشیفته فراهانی بازیگر با استعداد این روزها تو هالیوود کلی طرفدار پیدا کرده و یه جورایی خانوم اونجا شکوفا شده و حالا شده الگو واسه خیلی ها

لینک کوتاه کپی شد
6

شایانیوز- گلشیفته فراهانی بازیگر جذابی است و خیلی ها خانوم را توانمندترین بازیگر زن ایرانی می دانند و معتقدند گلشیفته فراهانی راهی را رفته و در موقعیتی قرار گرفته که تاکنون هیچ بازیگر ایرانی بدان نرسیده است.

گلشیفته فراهانی البته قبل از مهاجرت در ایران هم سوپراستار بود و بعد از حضور درخشان در درباره الی اصغر فرهادی همه او را شناختند و تحسینش کردند. گلشیفته تو سینمای هالیوود فراز و فرود زیاد داشت و کارش را با فیلم های آغاز کرد که شاید خیلی مناسب نبود و یه جورایی میشه اون هارو در زمره فیلم های +18 درنظر گرفت. البته حضور +18 گلشیفته در آغازین روزهای حضورش در هایوود فقط به یک فیلم خلاصه نشد و اون زمان شاهد عکس و پرتره های نامناسب خانوم بازیگر روی جلد مجلات هم بودیم.موضوعی که البته خود گلشیفته درباره اون ها توضیح داد و یه جورایی گفت در عمل انجام شده قرار گرفته بود!

گلشیفته تو آمریکا چجوری زندگی و کار می کنه؟

خانوم بازیگر اونور آبها با بازیگران مطرح دنیا همبازی شد و حالا همچون یک شهروند آمریکایی زندگی می کند نه یک ایرانیِ مقیم آمریکا! گلشیفته فراهانی علاوه بر بازیگری در عرصه مدلینگ هم فعالیت دارد و اتفاقا مدل جذاب یک برند لوکس و تشریفاتی نیز می باشد. گلی خانوم تا به حال در فیلم های خارجی بسیاری بازی کرده و خب همونطور میدونید هالیوود مثل ما نیست و قید و بند خاصی هم در ساخت صحنه ها ندارند، یا بهتره بگیم فرهنگشون مثل ما نیست! به همین جهت از خانوم خانوما هم تا به حال سکانس های منشوری زیادی دیده شده که خب برای مخاطب چندان قابل هضم نیست، حتی با گذشت اینهمه مدت! در ادامه نمونه ای عکس گلی خانومو در کنار همکار هالیوودیش مشاهده می کنید که البته این نسخه مجازشه!

golshifteh

سکانسی از بازی گلشیفته فراهانی در کنار دیکاپریو

گلشیفته+فراهانی

وقتی گلشیفته از علایق جدیدش رونمایی می کنه!

گلشیفته در اینستاگرام بیش از 15 میلیون هوادار دارد و اگر سری به پیجش بزنید با نظرات مثبت کاربران نیز مواجه می شوید. وی ظاهرا علاوه بر بازیگری به باله هم بسیار علاقه مند است و به تازگی فیلم و عکس هایی منتشر کرده. فراهانی در مراسمی حضور دارد که دختران رقص باله را انجام می دهند و او با انتشار تصویر خود در این مراسم و متنی هم که منتشر کرد کلی نظر مثبت و منفی گرفت.

56

گویا خانوم فراهانی علاوه بر باله و بازیگری به تازگی از یه استعداد جدیدش هم رونمایی کرده و اون هم خوانندگی است. گلشیفته فراهانی چندی پیش به عنوان مهمان ویژه به کنسرت چند ده هزار نفری گروه کلدپلی در آرژانتین دعوت شده بود و تو این مراسم حاضر شد.

گلشیفته دور از وطن همچنان الگو واسه خیلی از خانوم های بازیگر وطنی!

اول متن گفتیم که گلشیفته فراهانی الگوی خیلی از خانوم های بازیگره و با وجود اینکه بیش از یک دهه است از ایران رفته و هیچ فعالیتی هم تو سینمای ایران نداشته اما همچنان خیلی ها از او نیکی یاد می کنند و خانوم تو بین اهالی سینما حسابی از مقبولیت زیادی برخوردار هست به نحوی که خیلی از خانوم های بازیگر یجورایی گلشیفته فراهانی رویک الگو می دونن. مثلاً متین ستوده در مورد گلشیفته این طور گفته بود:

"گلشیفته فراهانی یک نابغه است؛ چرا که به چند زبان زنده دنیا تسلط کامل داره، پیانو رو به صورت حرفه ای مینوازه و با کارگردان هایی کار کرده که 99 درصد بازیگران ایرانی حتی اونا رو از نزدیک هم ندیدن، چه برسه که بخوان باهاشون کار کنن!!!"

ریحانه پارسا هم بارها خودش رو از مریدان گلشیفته معرفی کرده بود و برای اینکه نشون بده چقدر از گلیفته تاثیر می پذیره حتی از ژست و فیگورهای گلی هم تقلید کرده!

w

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی