|

استایل شنبه یکشنبه نگین معتضدی که انگار گودزیلا یه دور جوییده؛ شلوارش کُپ لواشکه!

negin motazedi shayanews

نگین معتضدی بازیگر تلویزیونه که چندان پررنگ نیست اما شهرت خوبی داره و اینبار با استایل شبنه یکشنبش حسابی رفتتو حاشیه!

لینک کوتاه کپی شد
3

شایانیوز- نگین معتضدی از بازیگرای جذاب و خوش چهره ای هستش که البته شاید با اسم نشناسیدش اما قطع به یقین فیلم و سریال های نگین معتضدی دیدین و اگه یه نیم نگاه به عکسش بندازین خیلی زود یادتون میاد کیه! نگین معتضدی سالهاست که در این عرصه فعالیت داره و بازیگره اما شاید چندان نتونسته به اون جایگاهی که میخواد برسه که البته انگاری دیگم براش مهم نیست چرا که با آقای کارگردان ازدواج کرد و حالا خودش رو بالاتر از اونچه که بود میبینه!!

این روزا خانومای بازیگر شاید نیمی از شهرتشون برای کار و نقشاشون باشه و نیم دیگشم برای استایل و اطوارهایی که در اینستاگرام دارند. نگین معتضدی نیز چنین است و بارها شده که برای تیپ و ظاهر عجیبش مورد انتقاد قرار گرفته تا جایی که بسیاری از کاربران بر این نظرند نگین معتضدی تو زندگی شخصیش خیلی جذاب تر عمل میکنه تا مراسمات سینمایی!

مثلا در ادامه نمونه ای از آن را مشاهده می کنید که نگین بانو ظاهرا دم آخری هرچی تو کمدشون اول بوده رو برداشتن و پوشیدن، در این حد شنبه یکشنبه!

neginmotazedi-kart-2

نگین معتضدی هم افتاد تو خط و ربط فشن شویی! خانوم لواشک پا کردی؟

البته وقتی یکی بخواد بدتیپ باشه خب یبار دوبار این کارو نمیکنه که! بارها و بارها تکراش میکنه و نگین معتضدی هم بار اولش نبود و مثلا نمونه ای از اون رو به تن نگین خانوم معتضدی می بینیم که مربوط به سال گذشته هستش اما خب این بازیگر جوانمون اونقدری استایلشون یجوری بود که خیلی از کاربران شلوارش رو به لواشک تشبیه کردند و برخی دیگر هم به باز بودن مانتو و جلب توجه زیادش اشاره کردند!!

حالا همه اینار که بذاریم کنار، باید از خانوم بازیگر سوال کنیم واقعا این ترکیب کجاش به کجاش میاد؟ حداقل اگه تو مسابقه بزرگ فشن شو خانومای بازیگر هستید درست حسابی استایل بزنید و هررر دیده شدنی رو نپذیرید!

گفتیم فشن شو احتمالا شک کردین که چنین مسابقه ای وجود داره! خیلی؛ بعد از کم شدن کرونا و به راه افتادن مراسمات سینمایی اونقدر بانوان عجیب و گاهی اجق وجق و حتی نامتعارف دیده شدن که هرکی ندونه فکر میکنه اونها در مسابقه ای بزرگ هستند برای چشم و هم چشمی!

ee

وقتی نگین معتضدی واسه فساد سینما بدجوری صداش درمیاد!

نگین معتضدی بازیگر زن صدا و سیما با گلایه از همکارانش می گوید نباید درباره فساد سینما صحبت شود چرا که مردم فکر های بد می کنند.

نگین معتضدی معتقد است که برخی از بازیگرانی که تن به فساد می دهند به این دلیل است که چیزی برای ارائه ندارند و مجبورند به این کارها تن دهند ! یعنی ادعای او این است که بازیگرانی مثل ریحانه پارسا و ... که ادعای فساد می کنند خودشان مشکل داشته اند و بازیگری بلد نبوده اند، تازه او می گوید که در سایر شغل ها هم همینطور است. خانم نگین معتضدی می گوید باند بازی در همه ی شغل ها هست و فقط سینما نیست.

نگین معتضدی بینی کیلوییشو قبول داره اوووف دار!

نگین معتضدی یه چهره نچرال ساده داره که با آرایش و موارد دیگه اونرو تغییرش میده. خانوم بازیگر برخلاف خیلی از دیگر بازیگران که حداقللل بینیشون رو عمل کردن، ایشون دست به هیچی تو صورتش نبرده و یه عقیده جالب داره!

نگین معتضدی میگه: من با هیچ کدوم از اعضای صورتم مشکلی ندارم ، شاید به نظر برخی‌ بینی ام نیاز به عمل داشته باشه اما من با اون مشکلی ندارم. بنظرم عمل زیبایی چیز بدی نیست و هر کسی می تونه طبق سلیقه‌ اش این کار را انجام بدهد.

unknown_289193856_1027944261238601_4225809739069629936_n

بیوگرافی نگین خانوم معتضدی

نگین معتضدی متولد 3 مهر 1364 در تهران ، بازیگر سینما و تلویزیون است. تحصیلکرده تا ترم شش رشته نمایش از دانشگاه آزاد می باشد که در کنار بازیگری عاشق ادبیات و خواندن کتاب های مختلف است و تجربه دو ازدواج هم دارد. در محله حصار بوعلی پشت فرهنگسرای نیاوران تهران به دنیا آمده است و تنها یک خواهر نویسنده بنام طلا دارد که 4 سال از خودش بزرگتر است.

ازدواج نگین متعضدی

نگین معتضدی در سال 1395 وقتی 31 ساله بود با جواد خیرخواه گردشگر و پژوهشگر نامزد کرد اما این زندگی  به سراجام ازدواج ختم نشد.

negin-mtz-photokade-com-1

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها