|

وقتی ساناز سعیدی قبلا فرشته دست ساز بوده بعد شده آدم؛ عین ژیگرای انگلیسی استایلید!

sanaz saeedi shayanews

ساناز سعیدی بازیگر دوست داشتنی ایرانی می باشد که از نچرال فیسا نیز هست، اینبار اما خانوم خانوما یه عکس از بچگیش گذاشت که همرو متعجب کرد.

لینک کوتاه کپی شد
2

شایانیوز- ساناز سعیدی یکی از بازیگرای جوان و جذاب تلویزیونه که هنوز به سینما راه خاصی پیدا نکرده و با بازی در سریال های جعبه جادو دیده و مشهور شد. ساناز سعیدی رو در سریال های مختلفی دیدم اما هنوز این بازیگر دوست داشتنی در حال جمع آوری سابقه کارب تو کارنامشه. اگه بخوایم نزدیک ترین کاراکتری که ساناز سعیدی بازی کرده رو بهتون بگیم باید به نقش آرام در سریال "از سرنوشت" اشاره کنیم که مثلا یه دختر پولدار بود و همشم با هاشم خان بحث و جدل داشت!

ساناز سعیدی از جمله هنرمندان نچرالیه که هنوز دستی به چهرش نبرده و یا اگر هم حرکتی زده، دست و پا گیر و غیر طبیعی نیست! ساناز سعیدی اغلب از استایل های معمولی رو به جینگول طور استفاده می کنه اما خب این مدلیم نیست که مثلا بهش گیر یا تذکر بدن!

unknown_291638545_632022894452284_2714275891182168055_n

این بازیگر جوان کشورمون در صفحه اینستاگرامش فعالیت به نسبت بالایی داشت تا اینکه شرایط جامعه و کشور آنرمال شده و حالا خانوم خانوما هم تو پیجشون دیده نمیشن، چه از لحاظ اعتراضی و چه فعالیت روزانه. اما از این ها که بگذریم ساناز سعیدی نیز به مانند همه همکاراش و هم سن و سالاش تصاویر مختلف و جذابی از خودش منتشر میکنه اما خب باز هم مثل همه از اونجایی که میخواد بگه من خیلییی خوشگل بودم و هستم، تصاویری هم از بچگیش به اشتراک گذاشت که خب از حقم نگذریم زیبا بوده حتی در حدی که برخی از کاربران عقیده داشتند در این عکس انگاری یه دختر خارجکی و انگلیسی طور هستش و به سبک ایرانیا نیست!

kudaki-sanaz-saeedi-1-600x1068

unknown_271623416_475675527306497_7335583803161486938_n اینم ورژن بزرگ شده ساناز سعیدی

حالا چرا به این موضوع اشاره کردیم که ساناز سعیدی هنوز نرفته تو فاز و فوز، چون ایشون هنوز چهره نچرالشون رو نگه داشتند و خب از اونجایی که سنش و سالش اقتضا میکنه که بره سمت پروتز و بینی و این کارا و هنووووز نرفته خب میشه بهش گفت احسنت!!

وقتی ساناز سعیدی برای این حرکتش کارت هزار و شونصد آفرین میگیره!

چرا که این روزا دیگه دختر خانوم انگاری فقط منتظرن که 17-18 سالشون بشه تا بدو بدو برن سمت و سوی این مسائل و این قضیه اونقدری زیاد شده که ظاهرا بانوان ایرانی اعتماد به نفسشون رو کمی تا قسمتی از دست دادن، مثلا اینجورین که یا باید عمل کرده باشن یا حسابی آرایش کنن و برخی هم هردو! وقتی انگشت شمار مثل ساناز سعیدی پیدا میشه باید تعجب کرد!

unknown_272051991_610233443388429_4397302120103612688_n

ساناز سعیدی و فازای نامعلومش تو ماشین جهت شاخ شدن!

خب دیگه یکم از تعریف کردن از ساناز سعیدی که دربیایم باید بگیم که ایشون حسابی گنگش بالاست و تو فضای مجازی تبدیل به یه شاخ درست و حسابی شده و داره روز به روز فالوواری بیشتری واسه خودش دست و پا میکنه.

ساناز خانوم به تازگی با یه فاز عجیب غریب ویدیویی گذاشت تو پیجش و با صدایی از خسرو شکیبایی چنان رفته تو حس انگاری که آهنگ رپ خیلی خفن گذاشته. البته الان دیگه واسه خیلیا مد شده که واسه به رخ کشیدن ماشینشون از هیچ کاری دریغ نمیکنن.

حالا هم ساناز سعیدی زده تو کار رخ گرفتن با صدای آقای محبوب سینما و سیسِ خاص و لوکسش نشون میده که با یکم شهرت میشه هر جوری که میخوای فاز بگیری و هیچکی هم نمیتونه حرفی بهت بزنه! خانوم خانوما که عشق مینی اسکارف و تیپای راحت و رله است حالا با یه شومیز سفید و انگشترش که رسما داره تو حلق فالووراش میکنه، از فاز جدیدش رونمایی کرد!

نحوه قبول نقش ساناز خانوم سعیدی

در قبول نقش به سلیقه ، حس و فضای عاطفی ام برایم مهم است ، درگیری و چالش کشیدن هم کلید واژه های دیگری هستند که بواسطه آن نقش مرا ترغیب می کند. طرفدار نقش هایی هستم که یک سیر تکاملی را طی می کنند ، نقشی که اصطلاحا فراز و فرود داشته باشد

معمولا در مورد نقش تحقیق می کنم تا آن نقش را بتوانم خوب ایفا کنم ، حالا اگر نقش در یک برهه تاریخی خاصی باشد که من نبودم به مطالعه رجوع می کنم. البته بخش اعظیمی از اطلاعات را هم خود فیلمنامه در اختیار بازیگر قرار می دهد.

Untitled (1)

همزاد ترک و جذاب ساناز سعیدی، شاید هم بدل!

ساناز سعیدی یه بازیگر فروردین ماهیه که تو سال 68 به دنیا اومده و با تلاش بسیار تونسته به این جایگاهی که الان داره برسه. این روزا دیگه بدل خیلی از بازیگرای خانوم رو در فضای مجازی می بینیم که جالبه بدلشونم بازیگره ولی خب اونور دنیا!

مثلا خیلیا بر این عقیده هستند که لیلا اوتادی شباهت زیادی به اسکارلت جوهانسون داره. از طرفی انگاری بدل ساناز خانوم سعیدی هم بدک نیست و یه همزاد جذاب میون ترکا داره. البته این خانوم ترک اصلا به چهره اش دست نزده و با کات گونه و پروتز چندان میونه ای نداره و واسه همین تو جذابیت باید ساناز خانوم جلوش لنگ بندازه!

gf

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها