|

وقتی "ساناز سعیدی" گونه رو با چاقو قاچید و شد کُپ عروسک؛ بدل ژَذابترش تو ناف استانبوله!

sanaz saeidi shayanews

ساناز سعیدی بازیگر سریال از سرنوشت اخیرا زده به دَر بیخیالی و با فوتوهای جینگولش اینستا رو ترکونده و به تازگی از استایل جدیدش رونمایی کرد!

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- ساناز سعیدی بازیگر خوش چهره و محبوب سینما و تلویزیونه که اولین بار با بازی در سریال "نفس" تونست به شهرتی باورنکردنی برسه. ساناز سعیدی پس از اون در سریال "بچه مهندس" بازی کرد که در اون نقشی متفاوت داشت و اخیرا هم با سریال "از سرنوشت" ثابت کرد میتونه در هر قالبی بازیگری رو در حد اعلی به نمایش بذاره. البته که ساناز سعیدی تنها در حوزه بازیگری فعالیت نداره و با تریپ برداشتنای گنگش کل اینستا رو آتیشی کرده که حالا در ادامه بیشتر باهاش آشنا میشیم.

ساناز خانوم که به عنوان یک بازیگر چهره فوق العاده مطلوب و تو دل برویی داره و در کنارش یه استایلیست جیگول به حساب میاد، اخیرا زده تو فاز ژَذاب پوشی و از  تیپ جدیدش که خیلی هم ساده و شیکه رونمایی کرد. این بازیگر که ثابت کرده علاقه چندانی به تیپ زدن خانومانه و این حرفا نداره و شخصیتش در پوشش با آنچه در فیلم و سریالا هست، کلی فرق فوکوله واسه همین هم زده تو کار استایلای خیلی کوتاه موتاه و شبهه دار که حسابی چشا رو با دیدنش چهارتا میکنه!

Untitled

وقتی عمل مَملای ساناز سعیدی زیر و زبر فیسشو به هم میریزه!

ساناز خانوم اخیرا فقط از تریپای پر و پیمونش عکس نمیذاره و خفن بازیایی که بعد از کسب شهرت باورنکردنیش گُل کرده، تو زمینه عمل و تزریقای راه و بیراهش هم هست. به این معنا که بعضیا هستن کات گونه و از این حرفا انجام میدن و یه جوری عکس میذارن که طبیعی به نظر بیاد.

اما ساناز سعیدی با وجود اینکه همینطوری و در حالت عادی هم گونه های عجیب غریبش حسابی تو چشمن، چند وقت پیش عکسی گذاشت که تو آفتاب وایستاده بود و رسما انگاری داشت پروتزاش رو به رخ بقیه میکشید، چون تو چهره او چیزی به غیر از گونه و زاویه فک چش درآرش معلوم نبود! البته چون خانوم بازیگر حسای کمال گرا تشریف دارن، تو اینستا هم عکس میذارن کلی فیلتر میلتر میزنن تنگش که چندان اصل کار مشخص نباشه.

q

rw

فازای گنگ ساناز سعیدی تو علفزار چی میگه!

ساناز سعیدی از اون دسته بازیگراییه که به محض اینکه یکم به شهرت رسید، حسابی دلش رو به دریا زد و یه جوری از زیر و بن تو فیسش تغییرات اعمال کرد که نگو و نپرس!

اما از اونجایی که این روزا بازیگران محبوب دوست دارن تو فضای مجازی هم به همون سطح از شهرت و محبوبیت برسن، سعی دارن با انتشار عکسای مختلف آتلیه ایشون نشون بدن که خارج از فیلم و سریالای که تابحال بازی کردن خیلی جینگول و دوست داشتنی هستن و خب بعضیا هم مثل ساناز خانوم دوست داره ثابت کنه که چقدر فازش گنگه در مقایسه با بقیه و میتونه چنان تریپایی برداره که رسما لاتی واقعی رو در مقابل برخی از مدلا به رخ بکشه.

skgksw

sjgfjf

kshfs

بیا ببین ساناز سعیدی چه بَدلی داره تو ناف استانبول!

ساناز سعیدی یه بازیگر فروردین ماهیه که تو سال 68 به دنیا اومده و با تلاش بسیار تونسته به این جایگاهی که الان داره برسه. شاید تو ایران ساناز سعیدی به عنوان یه بازیگر خیلی خوش چهره و جذاب در ایران شناخته شده باشه که کمتر کسی میتونه رو دستش بیاد، ولی در واقع یه همزاد دوست داشتنی هم میون ترکا داره که خیلی هم طرفدار داره و البته این خانوم ترک اصلا به چهره اش دست نزده و با کات گونه و پروتز چندان میونه ای نداره و واسه همین تو جذابیت باید ساناز خانوم جلوش لُنگ بندازه!

gf

fdfhs

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها