|

تیپ غربی "ساناز سعیدی" بازیگر ساده از سرنوشت رو کُپ جادوگرا کرد؛ چه ژَذااابی تو!

sanaz saeedi shayanews

ساناز سعیدی بازیگر خوش استایل که جدیدا با فازای تپلی که میگیره، اینستا رو زیر و رو میکنه و تونسته طرفدارای خفنی واسه خودش دست و پا کنه!

لینک کوتاه کپی شد
2

شایانیوز- ساناز سعیدی بازیگر خوش استایل و محبوب سینماو تلویزیونه که شاید او رو به اسم نشناسین ولی قطعا اگر سریال پرطرفدار "از سرنوشت" رو دیده باشین نقش آرام خانوم رو هم به یاد میارین. ساناز سعیدی از اون دسته بازیگراییه که در کنار  بازیگری فوق العاده اش به استایل و ظاهرش هم فوق العاده اهمیت میده و از این لحاظ تونسته در طی مدت کوتاهی طرفداران زیادی در فضای مجازی به دست بیاره. ساناز سعیدی با وجود اینکه چندان نقش های چشمگیری رو به جز سریال "نفس" که به عنوان نقش یک در اون بازی میکرد، بهش پیشنهاد نشده، اما چنان فازهای گنگی تو پیجش میگیره که همه رسما تو کفش میمونن.

ساناز خانوم به تازگی با استایلی از خودش رونمایی کرد که همه رو کلی شوکه کرد. این بازیگر که کلا علاقه زیادی به مقابل دوربین بودن تحت هر شرایطی داره، با تیپ منحصر به فرد و خفنش یه چی شده کپ جادوگر سیندرلا. از اونجایی که تو سریال از سرنوشت هم کلی فاز گنگ بالا داشت و خیلیا فکر میکردن این حالت دعوایی خانوم تو سریاله فقط، بیان یه سری به اینستاش بزنن تا اصل دعوا و خفن بازی رو از ایشون ببینن!

ساناز سعیدی یه پا شعبان بی مُخه ما خبر نداشتیم!

ساناز خانوم در کنار بازی های خاص و دلچسبی که داره، تو اینستا عادت کرده یه عکاس دنبال خودش راه میندازه و از تریپ گرفتنای مختلف لحظات راه و بیراهی رو ثبت میکنه.

از اونجایی که خانوم بازیگر فیس و استایل خوبی هم داره، میشه گفت داره اینجوری خودش رو کم کم آماده میکنه تا بزنه تو جاده خاکی و بره سراغ تبلیغات مانتو و میکاپ آرتیست و این حرفا تا بتونه زمین و زمانو طرفدار خودش کنه و یه عالمه پول تپل به دست بیاره. خب البته این کاریه که خیلی از سلبریتیای حالایی و قدیمی دارن انجام میدن و کلی هم طرفدار پیدا کردن!

sjgfjf

kshfs

skfef

شاخ بازی ساناز سعیدی با یه مُشت خیار و گوجه!

ساناز سعیدی بعضی اوقات یاد فیلتر بازی و انجام کارای بامزه میفته که خب میشه گفت کمتر کسی تو بازیگرا این فازا رو دنبال میکنه جز این بازیگر! خانوم خانوما با موهای ویو خیلی جذابش یه کلیپی رو چند وقت پیش پر کرده بود که به بیان خودش میخواسته کمی تایم بذاره تو زندگیش و به تفریح بپردازه. واسه این کار هم با چند تا خیار و گوجه و این چیزا یه غذای جیگولی ساخته که با دیدنش قطعا یه پا آشپز خیلی جذاب به نظر میاد!

کمی بیشتر با ساناز سعیدی آشنا شین!

ساناز خانوم متولد 24 فروردین سال 1368 در تهرانه و اولین بار با بازی در سریال "بچه مهندس" تونست به شهرت برسه. ساناز سعیدی علاقه زیادی به مصاحبه درباره نوع و سبک بازیگریش نداره، ولی چیزی که با دیدن نقش هاش خیلی درباره او به چشم میخوره، هماهنگی و درک بالای کاراکترهایی است که بازی می کند و باعث شده مخاطب به خوبی بتواند او را درک کند.

ساناز سعیدی زمانی که برای نقش ناهید در سریال نفس انتخاب شد، گفت: "کارگردان برای اینکه بتونم نقش رو بهتر بازی کنم، 100 سوال از من پرسید و بعد فیلمبرداری رو شروع کرد."

dhjdfj

hh

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها