|

"ساناز سعیدی" میخواد عین هالیوود عمل کنه با ژستای ایرانی؛ خانوم بدل دار شد!

sanaz saeedi shayanews

ساناز سعیدی ازبازیگرای خوش بر و رویی هستش که عکس زیاااد منتشر میکنه اما اینبار استایل باز خانوم بازیگر مورد توجه قرار گرفت.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- ساناز سعیدی بازیگر جذاب و محبوب ایرانی می باشد که البته هنوزه که هنوزه اولای کارشه و اونقدرا مشهوررر نشده اما خب خوبیه ساناز سعیدی به اینه که همانند خیلی از همکاراش که با ایشون وارد کار شدن مغرور نیست که دیگه فکر کنه چه خبررره! ساناز سعیدی رو تو سریال "از سرنوشت" دیدم که نقش آرام رو به خوبی بازی کرد و نشون داد میتونه کارنامه کاری خوبی رو در سال های آتی داشته بشه. اما ساناز سعیدی خب از اونجایی که جَوونه و بر و روی زیبایی هم داره تصاویر سبیاری از خودش به اشتراک میذاره.

اما نکته اینجاست که انگاری اینستاگرام حسابی خانومای بازیگر رو در سن و سال های مختلف رو به یکنواختی برده! یعنی چی؟ یعنی تو پیج خیلیاشون که بری با کلی عکس جورواجور مواجه میشی که هفتاد قلم آرایش هم گاهی دارند و با استایل هایی توجه جلب کُن و ژست هایی آنچنانی دارن تند و تند عکس میذارن!

مثلا در ادامه نمونه هایی از ساناز سعیدی رو مشاهده می کنید که البته همشون برای حال حاضر نیستن!!

روز+خوب+ساناز+سعیدی+_عکس

2117634198-talab-org

sjgfjf

وقتی ساناز سعیدی میخواد عین هالیوود عمل کنه با ژستای ایرانی!

خب همونطور که دیدید هم بیشتر تصاویر به این شکل شده که با ژستای مثلا حواسم نیست میگیرن!!

از موارد گفته شده که بگذریم این روز دیگه بین خانومای بازیگر استفاده از فیلتر اینستایی خیلی زیاد شده که با کلی عمل و ارایش تازه به سراغ فیلتر و افکت میرن و بعد عکسی از خود به اشتراک میزارن. ساناز سعیدی نیز همانطور که گفتیم تصاویر زیادی با ژست های مختلف از خود منتشر می کند که معلومه همشونم با دوربین گوشیه مثل کاربران عادی و به دنبال دنگ و فنگ آتلیه نیست اما جالبه بدونید که هم پست و هم استوری از فیلتر های پلنگ کن و صاف کننده استفاده نمی کنه که هیچ!

تازه اگه عکسی هم به ندرت با این آپشنم اینستا ازش پیدا کنین متوجه خواهید شد که اصلااا بهش نمیاد و چهره خودش هرچند با ارایش کم جذاب تره و خواهان بیشتری هم داره.

Untitled

بدل ساناز سعیدی هم دراومد! اونم یه بدل درست حسابی

ساناز سعیدی یه بازیگر فروردین ماهیه که تو سال 68 به دنیا اومده و با تلاش بسیار تونسته به این جایگاهی که الان داره برسه. شاید تو ایران ساناز سعیدی به عنوان یه بازیگر خیلی خوش چهره و جذاب در ایران شناخته شده باشه که کمتر کسی میتونه رو دستش بیاد، ولی در واقع یه همزاد دوست داشتنی هم میون ترکا داره که خیلی هم طرفدار داره و البته این خانوم ترک اصلا به چهره اش دست نزده و با کات گونه و پروتز چندان میونه ای نداره و واسه همین تو جذابیت باید ساناز خانوم جلوش لنگ بندازه!

gf

بیوگرافی جالب ساناز سعیدی

ساناز سعیدی متولد 24 فروردین 1368 در تهران ، بازیگر سینما و تلویزیون است. فارغ التحصیل لیسانس رشته مهندسی معماری می باشد که از 25 سالگی با تئاتر بروی صحنه رفت و با سریال «بچه مهندس» به اوج شهرت رسید.

بعد از گذراندن دوره های بازیگری زیر نظر امین تارخ در سال 1393 بصورت حرفه ای در نمایشی بنام «گمشده» و در نقش عمه ای 40 ساله بروی صحنه رفت.

در سال 1396 برای اولین بار با سریال «نفس» به کارگردانی جلیل سامان در نقش ناهید از قاب شبکه سه بازی در تلویزیون را تجربه کرد.در این مجموعه علیرضا کمالی ، ژاله صامتی ، داریوش فرهنگ و بهناز جعفری هم حضور داشتند.

Untitled (1)

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها