|

خوشمل ترین بازیگران زن ایرانی که یه همزادِ آس تر از خودشون اون سر دنیا دارن؛ حله چشاشون!

در این مقاله قرار است با زیباترین بازیگران زن ایرانی که با سلبریتی های خارجی شباهت زیادی دارند، آشنا شوید. با ما همراه باشید.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- امروزه بازار حضور سلبریتی ها و بازیگرانی که فقط یک بار پا به این عرصه گذاشتن، به قدری پررنگه که تشخیص این موضوع که چه کسی در ایران سلبریتی محسوب میشه، بسیار کار سختی خواهد بود. اما در این میان حواشی منتوعی نیز اطراف این بازیگرا پدیدار میشه که گویا شهرت بازیگران ساده رو به اندازه یک سلبریتی زیاد میکنه.

از اونجایی که بازیگران ایرانی در دنیا بسیار زیاد به زیبایی شهره هستن، گهگاهی دیده میشه که از شباهت اونا با بازیگران خارجی صحبت شده. به همین دلیل قصد داریم تو این مقاله برخی از شباهت های زیباترین بازیگران زن ایرانی به سلبریتیای خارجی رو بیان کنیم. با ما همراه باشید:

dds

1. شباهت مینا ساداتی به ماهوری دیکشت

مینا ساداتی متولد 10 آذر سال 1360 در شهر کاشانه. این بازیگر که اکنون به عنوان یکی از محبوب ترین و ساده پوش ترین بازیگران ایرانی به شمار میاد، اولین بار در سریال "تنهایی لیلا" بازی کرد و تونست به مرور زمان شهرت باورنکردنی به دست بیاره.

مینا خانوم براساس شباهت هایی که تاکنون درباره این بازیگر بیان میشه، به یکی از بازیگران هندی به نام ماهوری دیکشت شباهت بسیار زیادی داره که همین موضوع باعث توجه افراد بسیاری به مینا ساداتی و چهره نچرال و زیبای او شده. این بازیگر چند سالی میشه که با یکی از بهترین بازیگران مرد به نام بابک حمیدیان ازدواج کرده و طرفداران اونا بیش از پیش شده است.

qq

2. شباهت لیلا اوتادی به اسکارلت جانسون

لیلا اوتادی بازیگر خوش چهره و محبوب ایرانی متولد 14 مرداد سال 1362 در شهر تهرانه که هنوز ازدواج نکرده. این بازیگر که بارها چندین سلبریتی دیگه به عنوان یکی از خوش چهره ترین بازیگران زن ایرانی به شمار اومده، حالا با کلی استایل متفاوت و میکاپ های چشم گیر میشه گفت فعلا در زیبایی یکه تازه ایرانه. اما بسیاری از رسانه ها از شباهت این بازیگر با اسکارلت جانسون، بازیگر هالیوودی که یکی از فیلم های مشهور او "Lucy" نام داره سخن به میان آوردن.

jj

3. شباهت الناز حبیبی به امیلیا کلارک

بی تردید یکی از بازیگران بسیار معروف و محبوب ایرانی که زیبایی او در میان مردم خیلی نقل شده، الناز حبیبی است. این بازیگر متولد 21 مرداد سال 1368 در شهر تهرانه.

الناز خانوم که تنها روی چهره اش یک عمل زیبایی و اون هم عمل بینی رو انجام داده، حالا در بسیاری از سایت ها به عنوان یک بازیگری که فوق العاده به امیلیا کلارک، بازیگر سریال "بازی تاج و تخت" شباهت داره از او نام برده میشه. این بازیگر اولین بار در سریال "روزگار قریب" با چهره بدون عمل خود ظاهر شد که در اون زمان هم سن کمی داشت. بعد از این سریال پای او به بازیگری باز شد. الناز حبیبی یک بار تجربه ازدواج ناموفق در زندگی داشته.

kj

4. شباهت یکتا ناصر به سوفیا لورن

یکتا ناصر بازیگر حرفه ای و دوست داشتنی سینما و تلویزیونه که در 12 آبان سال 1357 در شهر تهران متولد شد. این بازیگر که چند سالی میشه با یکی از بهترین کارگردانان ایرانی به نام منوچهر هادی ازدواج کرده بیشتر در ایران و در میان کاربران فضای مجازی به خانومی با زاویه فک عجیب غریب مشهوره.

یکتا خانوم همچنین با انتشار عکسی که نشون داد چقدر به سوفیا لورن شباهت داره، سوژه خاص و ناب رسانه ها شد. اکنون او رو به عنوان سوفیا سینما ایران میشناسن. یکتا خانوم یه دختر هم از ازدواج خود داره که نام او هم از قضا سوفیاست.

ttr

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • شهین ارسالی در

    فقط یکتا ناصر شبیه بود .

  • مجتبی کوشکی ارسالی در

    تولد منو مینا ساداتی تو ی روزه😏

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها