|

بازیگران ایرانی که کم درس خوندن؛ ولی با هنر و تبحر موفق شدن!

برخی از بازیگران خانوم هستند که تنها تا مدرک دیپلم درس خوندن اما خب تو شهرت و موفقیت و گاهی هم جنجال کسی هنوز به گرد پاشون نرسیده!

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- قطعا شما هم تو بچگی ازتون پرسیده شده علم بهتره یا ثروت! و یا تو بچگی بهتون گفتن بااااید دکتر مهندس بشی و به همین دلیلم باید درس بخونی، در صورتی که خواسته و علاقه شما یه چیز دیگه بوده یه رشته دیگه بوده و یا اصلا هنوز کشف نشده بودین و بعد از اینکه رفتین دنبال علایقتون فهمیدین که همون بهتر که درس نخوندم! البته که روی سخن ما به سمت کسانی هستش که یه عمر فقط درس خوندن و در آخر یا به کار مورد علاقشون نرسیدن و یا پیشرفت چندانی نداشتن! پس همه چی درس خوندن و دانشگاه و مدرک تحصیلی نیست.

حالا ما میخوایم در این مطلب بریم سراغ بازیگرایی که درس چندانی نخوندن و تو همون دیپلم موندن ولی...! ولی در عوض تبدیل به هنرمندانی بسیار معروف و خفن شدند که شاید کسی به گرد پاشونم نمیرسه! این هنرمندان با دنبال کردن آرزوهاشون به این جایگاه رسیدن، گر چه درس و تحصیلات یکی از راه های رسیدن به هدف هستش اما این هنرمندان نشون دادن میشه با تلاش و مهارت و بدون تحصیلات شاخ، به قله رسید!

هدیه تهرانی دوست داشتنی و با ابهت!

هدیه تهرانی از جمله بازیگران خانومی می باشد که بسیار کم حاشیست و یا بهتره بگیم اصلا چیزی از این خانوم بازیگر دیده نمیشه جز بازیگری! وی هنرمندی دوست داشتنی می باشد که خیلی ها اعتقاد دارن خیلی خوشگل و طبیعیه و برخی هم میگن قیافه خاصی نداره! هدیه تهرانی از فعالان محیط زیسته که رابطه خوبی هم با طبیعت و راه های حفظ محیط زیست داره.

خانوم خانوما یک دهه پنجاهی می باشند که تا دیپلم درس خوندن و به طور اتفاقی تو سن 24 سالگی وارد بازیگری شدن! اماااا در دهه هشتاد به عنوان یکی از پولساز ترین بازیگران سینما و تلویزیون درخشید!!

مهناز افشار رفت ولی محبوب تر شد!

مهناز افشار بازیگری محبوب بود که البته غروری بیش از اندازه داشت تا اینکه مهاجرت کرد و رویی دیگر به مخاطب نشون داد! او حالا پر طرفدار ترین بازیگر ایرانی می باشد که در اینستاگرام 16 میلیون فالوور داره اما بدیش اینه که دیگه تو سینمای ایران جایی نداره و بیخیال همه چی شد! مهناز افشار در آلمان زندگی میکنه و در دهه هشتاد با محمدرضا گلزار سینما رو دست گرفته بودن و به اوج شهرت رسیدند.

مهناز خانوم یک دیپلمه ی ریاضی است که 21 سالگی رفت جلو دوربین و واقعا هم هنرمندی با استعداد بود که هم در نقش های طنز مثل نهنگ عنبر ترکوند و هم در کاراکتر های جدی مثل سعادت آباد! 

سحر قریشی بَد حاشیه هست ولی سینمارو گرفت دستش!

سحر قریشی بازیگر خوش چهره ای بود که با نقش یلدا دیده و شناخته شد ودیگه کسی نتونست جلوی خانوم بازیگر رو بگیره چرا که سحر خانوم قریشی از دسته شخصیت هایی بود که علاقه بسیااار زیادی به حاشیه سازی و شیطونی داشت که خب همین راه و روش باعث شد تا او با سرعتی همچون جت مشهور بشه و تو هر فیلمی حضور پیدا کنه! سحر قریشی به جایی رسیده بود که صدای برخی از خانومای بازیگر رو درآورد که چرا همه نقشا و فیلمارو گرفته!

سحر خانوم قریشی حالا دیگه دست هر چی حاشیست از پشت بسته و با تتلو ازدواج کرده و روز به روز هم بدتر از قبل میشه! این بازیگر خود گفته بود دیپلم دارد اما شوهر اولش افشاگری کرد و گفت شما به من بگین ایشون از کدوم مدرسه یا آموزشگاه مدرک دیپلم گرفتن؟!! این شد که مشخص شد او زیر دیپلم است و از چه راهی وارد مقوله شهرت شده!

ترانه علیدوستی دیگه کسی به گرد پاشم نمیرسه!

احتمالا از حواشی این چند وقته ترانه علیدوستی کمی تا قسمتی خبردار هستید که خانوم بازیگر از حضار جشنواره کن بودند و با لباس و رفتارشون جنجالی شدن که البته اولین بار هم نیست و ترانه علیدوستی یکی از پایه هاییست که همیشه حاشیه دارد . اما اگه بخوایم این موارد رو کنار بزاریم باید بگیم که ترانه خانوم علیدوستی از بانوان موفق در سینمای ایرانی می باشند که ابتدا با بازی در فیلم "من ترانه 15 سال دارم" دیده و مشهور شد.

ترانه عیلدوستی یک فمینیست و فعال حقوق زنان است که حتی تتو فمینیست را هم بر روی دست خود هک کرده! وی تا مدرک دیپلم کامپیوتر تحصیل کرده و تسلط کامل بر روی زبان انگلیسی دارد.

میترا حجار بهش نمیاد اما موفق و کاربلده!

میترا حجار یک بانوی دهه پنجاهی است که واقعا چهره ای کمتر از این حرف ها بهش میخورد! خانوم بازیگر سالهاست در سینما و تلویزیون فعالیت دارد اما اگه بخوایم از باحال ترین نقش های او بگیم باید به فیلم آتش بس 2 اشاره کنیم چرا که بازی جذابی همراه با بهرام رادان داشت. اما میترا خانوم با مدرک دیپلم ریاضی وارد عرصه آموزش کارگردانی شد.

حجار در سال 84 ایران را به قصد فرانسه ترک کرد و برای تحصیل در رشته کارگردانی به آمریکا سفر نمود، او پس از حضور 3 ساله در محافل فرهنگی خارج از کشور توانست در یک قسمت از سریال تلویزیونی آمریکایی به نام اسمیت بازی کند. همچنین در زمینه موسیقی نیز در حال فعالیت است. ناگفته نماند او همچنان همان دیپلم ریاضی را دارد. میترا حجار مدتی ا تصاویرش با لباسی کوتاه و کشف حجاب شده اش در خارج سوژه بود اما کم کم از یاد ها رفت!

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها