|

"فریبا نادری" با یه خَروار فیلتر از خوده لولوخانِش هلو ساخت؛ دخترش چه گوش درازه!

fariba naderi shayanews

فریبا نادری که این شبها در ستایش خیلی خشن می بینیمش به تازگی استوری ای در پشت صحنه کار جدیدش منتشر کرد که چهره ای بسیار ملوس طور داشت!

لینک کوتاه کپی شد
2

شایانیوز- شبکه آی فیلم بسیاری از سریال هایی که در گذشته نشون داده شده رو دوباره پخش میکنه. این شب ها هم سریال پر بیننده "ستایش" حسابی داره میتازونه و با وجود اینکه چند بار از این شبکه نشون داده شده اما همچنان خیلی ها هستند که برای بار هزارمم پخش بشه بازم میشینن پای تلویزیون و این کار رو دوست دارند چرا که حالا جا از داستان سریال، بازیگران واقعا جذاب بازی کردن. یکی از هنرمندانی که در فصل دوم و سوم این پروژه بود فریبا نادری می باشد که در فصل آخری دیگه ترکوند. فریبا خانوم نادری در این سریال با تمام وجودش منفی شد و خشن شد تا بتونه به خوبی نقش رو دربیاره و موفق هم بود. فریبا نادری از هنرمندان جذاب و کم حاشیه ای می باشد که البته بدشم نمیاد از یه راه هایی به جز بازیگری و هنر به چشم بیاد!

فریبا نادری یکی با این سریال خیلی مشهور شد و دیگری با نشون دادن خانه مجلل و لوکسش در برنامه شام ایرانی! اما حالا خانوم بازیگر ظاهرا در کاری جدید حضور پیدا کرده اند چرا که گهگاهی از پشت صحنه استوری هایی منتشر می کنند که البته فقط خودش معلومه نه هیچ چیز دیگه!! 

در ادامه استوری جدید فریبا خانوم نادری رو مشاهده می کنین که غمگین و خسته در پشت صحنه نشسته اند و اینجاست که باید گفت خدا پدر اون کسی که فیلتر های اینستا رو ساخت بیامرزه که چطور از این رو به اون رو میکنه!!

فریبا

فریبا نادری مامانِ سگ شد!!

البته که فریبا نادری استوری دیگری هم گذاشت که فالووراشو متعجب ساخت. از اونجایی که دیگه حیوان خانگی داشتن به نوعی کلاس گذاشتن محسوب میشه خیلی ها حتی اگر شرایط نگهداری از اون سگ و یا گربه بیچاره رو نداشته باشن هم باز میخرن و به سختی نگه میدارن تا مبادا از بقیه عقب بمونن!

این موضوع در میان خانومای بازیگر نیز به شدت زیاد شده و اغلب هم گربه دارند اما فریبا نادری از سگش رونمایی کرد که چهره خشن اما نازی داره و او را دختر مامان خطاب نمود. همین شد تا نظراتی گوناگون به سمت خانوم بازیگر روانه شود!

Untitled

فریبا نادری سندرم عکس بی قرار داره...

بالاتر گفته بودیم فریبا نادری همچین بی علاقه نسبت به دیده شدن هم نیست و دوست داره تا تو چشم باشه! میگین یعنی چی؟ فریبا نادری در صفحه اینستاگرام 2 میلیونیش فعالیت بسیار زیادی داره به طوری که اگه یک روز عکس پست نزاره روزش شب نخواهد شد! انگاری خانوم بازیگر سندرم عکس بیقرار دارن و با هر شکل و شمایلی هم که شده پست میذارن تا دیده بشن حتی شده با کپشن های الکی! مدتی هم بود که فریبا نادری هشتگ های عجیب میزد تا ریز و مجلسی ازش گفته بشه، اما جدا از همه اینها خانوم بازیگر آخه چرا اینهمه عکس شبیه به هم منتشر می کنید؟

برخی از هنرمندان هم هستند مثل مهناز افشار که عکس زیاد میذارن اما حداقل حرکتی در لباس و ژستشون دارند! فریبا نادری در یک زاویه و با یه فیگور همیشه دیده میشه که واقعا برای مخاطب خسته کننده شده، میگید نه؟ پس در ادامه مشاهده کنید!

Untitled (4)

فریبا نادری پولداره یا ادا پولدارا رو در میاره؟!

همانطور که گفتیم فریبا نادری یکی از دلایلی که مشهور تر شد خونش بود. خانوم بازیگر همسر دومشون بسیار پولدار هستند و در حوزه لبنیات فعالیت دارند. فریبا نادری خیلی اهل خودنمایی و فخر فروشی نیست اما با توجه به اینکه همسری پولدار دارد و خود نیز دائما مشغول است، چندان ظاهر و استایل شاخی ندارد! شاید بگین خب مگه حتما باید شاخ باشه؟

خیر! اما استفاده از مثلا یک شال در چندیین عکس کمی برای کاربر سوال ایجاد میکنه. و یا مثلا در اکثر تصاویر خانوم هپلی دیده میشن و خب این چندان برای کاربران جالب به نظر نمیاد!

Untitled (3)

Untitled

خونه زندگی شاهانه فریبا نادری

اما فریبا خانوم نادری خب همونجور که در ابتدای متن گفتیم در ستایش خیلی نقش منفوری داره و به همین دلیل هم خیلیا اومدن و اخبار و مصاحبه فریبا رو که برای چند سال پیشه آوردن بالا و چهارتام گذاشتن روش و منتشر کردن که خانوم بازیگر اومد و تو استوری هاش با یه سیس جذاب و مایه دار یتوضیحات رو داد.

فریبا نادری از فحش دادنِ مردم بهش خوشش میاد؟!

فریبا نادری در این ویدیو در توضیحاتش میگه یکسری اومدن و گفتن فریبا نادری گفته من از فحش خوردن از مردم خوشحال میشم! اما این حرفا نیست و منظور من این بود که من نتونستن نقش منفور پری سیما رو در ستایش اونقدر خوب بازی کنم که روی مخاطب در این حد تاثیر بزاره و من از این بابت خوشحالم که کارم رو به درستی انجام دادم!!

نادری

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • خاله ریزه ارسالی در

    فاصله طبقاتی بیداد میکنه

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها