|

خوشگلترین بازیگران زن ایرانی که قد بلندن و رعنا؛ باورتون میشه این خانوما انقدر درازن!

خیلی از خانم های بازیگر هستند که قدی بالای 170 دارند اما چندان تو تلویزیون و عکس مشخص نیست که خب ما در این مطلب چندتا خوشگلشون رو نام بردیم.

لینک کوتاه کپی شد
4

شایانیوز- قطعا اگر بازیگری آقا باشه و قد بلند، ببینیم چندان تعجب نخواهیم کرد اما اگه خانوم باشه و قد بلند، کمی متعجب خواهیم شد چرا که ما بازیگران رو همیشه بر روی پرده سینما و یا در تلویزیون دیده ایم و اگر جایی مطلبی ازشون بخونیم و بدونیم که چه قد و قامتی دارن و یا وزنشون چقدر زیاد یا کمه برامون جالب به نظر میاد.

برای یک خانوم قد بالای 160 به مرور تا بیشترش بلند محسوب میشه. گفتیم کم کم! خدایی نکرده به برخی جسارت نشه که نهههه ما قدمون فلانه و 160 کوتاه به حساب میاد!! 

حالا خیلی از خانومای بازیگر هستند که ما تنها از تلویزیون و یا سینما می بینیمشون و فکر می کنیم قدی متعادل دارند اما اگر در مشخصات آن ها نگاهی بی اندازیم می بینیم که مثلا خانوم بازیگر ایکس قدی بالای 175 داره و خب قطعا بلند قامت حساب میشه. حالا از این ها که بیایم بیرون و برسیم به یکسری از خانومای بازیگر سینما که هم بلند هستند و هم خوشگل، به ترتیب چند موردی نام می بریم تا باهاشون و حواشی که داشتن و یا نداشتن آشنا بشیم.

Untitled (1)

مریم مومن با قد 177

مریم مومن بازیگر جذاب و جوان ایرانی می باشد که با بازی در سریال پربیننده "بانوی عمارت" به شهرتی خفن رسید. این بازیگر اواخر دهه هفتاد به دنیا اومده و حاشیه خصی نداره جز چند بازی که با پوششی ناجور دیده شده و مورد انتقاد قرار گرفته. وی فرزند طلاق است و حالا علاقه شدید به آرایش و عکس های آتلیه ای دارد.

مریم مومن متولد 6 مرداد 1377 در اردبیل ، بازیگر سینما و تلویزیون است. فارغ التحصیل لیسانس رشته بازیگری می باشد که اولین بار در پنج سالگی جلوی دوربین رفت تا اینکه با تئاتر ادامه داد و در بانوی عمارت به شهرت عجیبی رسید.

Untitled

ویشکا آسایش با قد 176

اگه فیلم "ورود آقایان ممنوع" رو دیده باشید قطعا جدالِ باحال بین ویشکا خانوم با رضا عطاران رو میدونید که قد کی بلن تره! ویشکا آسایش از خانومای بازیگری هستش که اصلا روی قد و قامتش حساسه و همیشه هم با سبک استایلش میخواد روی این موضوع تاکید داشته باشه. ویشکا آسایش هنرمندی دوست داشتنی و کاربلد است که حاشیه ای ندارد. ناگفته نماند سحر زکریا نیز قدش 176 می باشد.

ویشکا آسایش متولد 16 آبان 1351 در تهران ، بازیگر و طراح لباس و صحنه است. فارغ التحصیل لیسانس رشته طراحی صحنه و لباس از دانشگاه لندن انگلستان می باشد که از 19 سالگی جلوی دوربین رفت و ید طولانی در کوهنوردی هم دارد. ایشان به زبان های فرانسه ، آلمانی تا حدودی و زبان انگلیسی کاملا مسلط است.

Untitled

رعنا آزادی ور با قد 175

رعنا آزادی ور همسر جدید مهدی پاکدل می باشد که به تازگی در سریال شبکه خانگی "زخم کاری" نقشی تاثیرگذار و خفن داشت و با وجود اینکه وحشی و خطرناک بود اما مخاطب دوستش داشت چرا که بازیگر کاراکتر رو قوی بازی کرد. رعنا آزادی ور اما در واقعیت چهره ای بانمک و جذاب دارد. وی از هنرمندان کم حاشیه ای می باشد که قدی بلند دارد.

رعنا آزادی ور متولد 17 فروردین 1362 در تهران ، بازیگر سینما و تلویزیون است. دوره دیده بازیگری از موسسه کارنامه می باشد که در 20 سالگی با فیلم «مارمولک» شروع کرد و بعدها در فیلم «محمد رسول الله» و سریال «زخم کاری» درخشید.

Untitled

سپیده خداوردی با قد 174

سپیده خداوردی بازیگر محبوب و معروف ایرانی می باشد که در سریال "آوای بارا" در نقش مرضیه با لهجه باحالی که داشت خیلی هارو جذب خود کرد. اما سپیده خداوردی در واقعیت و در استایل و پوشش فرق زیادی با مرضیه دارد و مواقعی بوده که به دلیل نامتعارف بودنش حاشیه ساز شده.  اما سپیده خانوم نیز بلند قد های این عرصه محسوب میشن که شاید تا حالا نمیدونستین و مشخص نبود اما این بازیگر جوان مدتی هم میشه که وزن زیادی کم کرده و حالا هم بلنده و هم لاغر! ناگفته نماند وضع مالی بسیار خوبی هم دارد.

سپیده خداوردی متولد اردیبهشت ماه 1360 بوده و دارای تحصیلات ادبیات نمایشی و کارشناسی مهندسی معدن از دانشگاه آزاد اراک می باشد. سپیده خداوردی سال ها در موسیقی فعالیت داشته و نوازنده ارکستر ملی می باشد.. ساز اصلی خداوردی پیانو است اما توانایی نواختن ساز تار و تنبک را نیز دارد و چندین تجربه با استاد محمدرضا شجریان در گروه شهناز و تورهای داخلی و خارجی داشتند.

Untitled

پریناز ایزدیار با قد 172

پریناز ایزدیار بازیگر خوشگل و خوش نقش ایرانی می باشد که سالهاست در سینما و تلویزیون بازی می کند و در هر کجا که باشد محبوبیت خود را دارد. اما انگاری دیگه کلاس کاری خانوم بازیگر به تلویزیون نمیخوره و دائما در سینما و شبکه خانگی فعالیت داره. پریناز ایزیار نیز خانومای قد بلدی هستش که همیشه هم پوششی مناسب و خوشگل داره.

پریناز ایزدیار متولد 8 شهریور 1364 در بابل بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون و دارای تحصیلات لیسانس گرافیک می باشد. خانواده او موافق تحصیل او در رشته بازیگری نبودند به خاطر همین در دبیرستان مجبور شد که رشته تجربی را انتخاب کند ولی سپس در دوران پیش دانشگاهی به هنر تغییر رشته داد. پدر ایشان یکی از مخالف های سر سخت وی بود و مایل بود که او وکالت بخواند ولی برعکس مادرش علاقه زیادی داشت که او بازیگری را ادامه دهد.

Untitled

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی