|

خوشگلترین بازیگران زن ایرانی که دو یا چند طلاق داشتن؛ عجیبن غریبا بهتون نمیادااا

اگه شنیدن روابط عجیب و چند طلاقه خانومای بازیگر براتون جذابیت داره پس حتما این مطلب رو بخونید که خیلی هیجان انگیزه!!

لینک کوتاه کپی شد
4

شایانیوز- در همه جای دنیا بازیگرا و سلبریتی ها همیشه حسابی تو چشم بودن و هستند. از غذا خوردنشون تا استایل و روابط عاطفی و ازدواج و طلاقشون که قطعا اگه جنجالی هم باشه مثل جانی دپ و امبر هرد، میتونه در سطح جهان هم سر و صداش بپیچه و حاشیه ساز بشه!

اما تو ایران خودمون هم کم نیستند بازیگرانی که حاشیه دوست هستن و اصلا انگاری سرشون درد میکنه واسه تو چشم بودن از این طریق، که خب ازدواج و طلاق هم یکی از همین موارده که شاید بگین بابا مگه میشه طرف خودشو زندگیشو به فنا بده و زن یا شوهر کسی بشه و بعد طلاق بگیره واسه حاشیه!

بله قطعا میشه! مثلا از داغ ترینشون میتونیم به خانوم سحر قریشی اشاره کنیم که خیلی راحت و ریز زن تتلو شد که البته اهدافی بلند مدت دارن. و یا خانوم بهاره رهنما که احتمالا از حرف و حدیث هایی که براش پیش اومده شنیده اید! حالا ما تو این مطلب میخوایم رو چند بازیگر زن سینما زوم کنیم که دو یا چند طلاق داشته اند و معلوم نیست چه زمانی هم دست از این کارشون بردارن و جالب اینجاست که بعضیاشون اصلا سنی هم ندارن اما با این چالش همراه شدند و ظاهرا ناراضی هم نیستند!

خانم+بازیگر

(سارا خوئینی ها) با فرسنگ ها فاصله سنی

سارا خوئینی ها از هنرمندان کم حاشیه و معروفی می باشد که فیلم و سریال بسیاری بازی کرده است. خانوم بازیگر در سال 1369 وقتی که تنها 16 سال سن داشت با چنگیز وثوقی 43 ساله برادر بهروز وثوقی ازدواج کرد و با حمایت آقای شوهر وارد عرصه بازیگری شد. البته که قبل از ورود وی نام خود را به سارا وثوقی تغییر داد اما این ازدواج طولی نکشید و سر یکسال به طلاق ختم شد. سارا خوئینی ها اولین بار با فیلم ویدویی صبحگاه خونین به کارگردانی فرامرز باصری جلوی دوربین رفت اما بعد از جدایی دوباره نام خود را به سارا خوئینی ها برگرداند.

sarakhoiniha_1651386924

سارا خانوم بعد از این جدایی سال ها بازی نکرد تا اینکه در سال 1378 در فیلم دوستان با یوسف مرادیان همبازی شد و همکاری و اشنایی این دو بازیگر باعث ازدواج آن ها شد اما انگاری خانوم بازیگر ازدواج بهشون نیومده و مدتی بعد از ایشون هم طلاق گرفتند!

سارا خوئینی ها متولد 3 خرداد 1353 در تهران ، بازیگر سینما و تلویزیون است. فارغ التحصیل لیسانس رشته گرافیک از دانشکده هنرهای زیبا دانشگاه تهران می باشد و دو فرزند نیز دارد.

Untitled

(بهاره رهنما) به طمع پول خونه خراب شد

بهاره رهنما دیگه فقط بازیگر نیست و باید خانوم رو بلاگری به تمام عیااار و پول پرست دانست چرا که بهاره رهنما ابتدا همسر پیمان قاسم خانی بازیگر و نویسنده ایرانی بود اما بعد از 24 سال زندگی یهو همچی از هم پاشید و خبر طلاق این دو هنرمند حسابی سر و صدا کرد.

Untitled

اما بدتر از اون ازدواج سرعتیه خانوم بازیگر بود با مردی به نام امیرخسرو عباسی که حاجی صداش میکردن. حاجی جان ظاهرا صاحب شرکت و برندی آرایشی در ایران بود که شهرتی هم نداشت اما به یکباره با ازدواج آقای عباسی با بهاره رهنما این برند بولد و معروف شد. عکس های بغل تو بغل و عاشقانه این زوج مثل بنز در فضای مجازی پر شد و انقدری زیاد بود که دیگه مایه تمسخر شده بود. اما در نهایت راه ایبن زوج هم از هم جدا شد و حالا بهاره رهنما همانند قبل اکتیو در اینستا اما بدون شوهر فعالیت دارد. ناگفته نماند خانوم بازیگر برای طرز تیپ و استایلش نیز زیاد مورد هجوم نظرات قرار میگیرد.

بهاره رهنما متولد 10 آذر 1352 در اراک بازیگر ، فیلمنامه نویس و نویسنده کتاب است. فارغ التحصیل لیسانس رشته حقوق قضایی و فوق لیسانس ادبیات نمایشی و ادبیات سینمایی بوده و سابقه روزنامه نگاری و نقاله خوانی نیز دارد.

Untitled

(سحر قریشی) از سلاطین روابط نافرم

سحر قریشی دیگه همه به خوبی می شناسید و قطع به یقین حتی اگه از دنبال کنندگان او و شوهر فعالی اش نبوده باشید باز هم آن چنان جنجالی بوده که در اینستاگرام و مجازی به گوشتون خورده باشه چخبره! سحر قریشی ابتدا در 17 سالگی با آقایی به نام مهدی اخوان زاکر ازدواج میکند اما پنج سال بعد در سریال دلنوازان برای اولین بار جلوی دوربین رفته و نقش یلدا رو ایفا میکنه. همین میشه که خانوم بازیگر رو هوا برمیداره و با سرعت تمام از همسرش جدا میشه جوری که مهدی اخوان از این حرکت شوکه شد! سحر قریشی با این سریال بسیار شهرت و البته پیشنهاد و طرفدار پیدا کرد و اون روی خودشو نشون داد.

biography-saharghoreyshi-3203

بعد از چند سال و روابطی که ما خبر نداریم تصاویری از سحر خانوم قریشی با امید علوی منتشر شد که به محض لو رفتن خانوم بازیگر ادعا کرد ما محرم بودیم!

گذشت و اون هم چند وقتی بیشتر طول نکشید تا اینکه باز هم عکس هایی بسیار راحت از سحر قریشی با مهدی طارمی دیده شد که باز هم سحر خانوم مجبور به دفاع از خود شد و گفت محرم بودیم! ظاهرا خانوم بازیگر پشت سر هم محرم میشدن!!

طارمی هم کنار رفت تا اینکه سه ماه پیش با رد و نشون هایی کاربران متوجه روابطی بین قریشی و تتلو خواننده پررر حاشیه پیدا کردند تا اینکه در آخر دم دمای عید بود که این رابطه علنی شد و تتلو و سحر ادعا کردند قصدشون ازدواجه! حالا خانوم بازیگر هر روز بیشتر کُپ تتل خان میشن و تا الان هم کل دستاشون رو تتو زده اند!

Untitled

(مریم کاویانی) بهش نمیاد ولی از مسئولین مخ زده

مریم کاویانی بازیگر آرام و بی حاشیه ای می باشد که بیشتر او را در سریال های تلویزیونی و به عنوان مادری نمونه دیده ایم و واقعا هم این بانوی هنرمند حاشیه و جنجال خاصی ندارد. اما اگه بخوایم بریم بریم سراغ طلاق های خانوم بازیگر باید بگیم که وی در دهه هفتاد برای اولین بار ازدواج کرد و حاصل آن نیز فرزندی پسر می باشد. از همسر سابق مریم کاویانی اطلاعات خاصی در دسترس نیست و مدتی هم تصویر برادر خانوم بازیگر به عنوان همسرشون منتشر میشد که ظاهرا شایعه بود.

279283774_5646162408783138_8475921035740827586_n

اما همسر دوم خانوم بازیگر یعنی آقای رامین مهمانپرست می باشد که سخنگوی پیشین وزارت امور خارجه و سفیر پیشین ایران در لهستان و سفیر آکردیته در لیتوانی و سفیر پیشین ایران در قزاقستان و تایلند نیز بوده‌ است. که البته ایشون هم بعد از مدتی کوتاه طلاق دادند و رفتند! جالب اینجاست که مریم کاویانی زمانی که همسر آقای مسئول بود بسیار با حجاب تر دیده میشد و شاید تنها ریبشه موهاش دیده میشد با مانتوهای بلند اما بعد از طلاق خانوم بازیگر شکوفا شدن و حالا با استایل هایی قرتی طور هستند!

مریم کاویانی  (زاده ۱ تیر ۱۳۴۹ در اهواز؛ اصالتاً مازندرانی)، بازیگر سینما و تلویزیون ایران است. وی فارغ‌التحصیل رشته پرستاری است.

رامین-مهمانپرست

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی