|

خوشگلترین بازیگرای زن ایرانی که هنوز شوهر نکردن و دُم به تله ندادن؛ بابا پولدارای شاخ!

تو ایران خیلی از بازیگران هستند که هنوز ازدواج نکردن اما تعداد خانوما در این عرصه بیشتره که هرکدوم به نوبه خود داستان هایی جالب دارند.

لینک کوتاه کپی شد
2

شایانیوز- خیلی از هنرمندان و بازیگران در ایران هستند که هنوز ازدواج نکردن و یا به قول یکی از کاربران فهمیدن سری که درد نمیکنه رو نباید دستمال بست اما خب به هر حال برخی از آن ها دیگه به سن و سالی بالا رسیده اند و هنوز هم خبری از متاهل شدنشون نیست!

اما تو این مجرد بودن ها بازیگرانی هم هستند که خب از شدت شهرت و اینکه جایگاهشون خدشه دار نشه یا به دلایل شخصی و اینکه ریزش هوادار نداشته باشن و تعهدی هم وجود نداشته باشه مثل آقای محمدرضا گلزار هنوز ازدواج نکردن که یه امر شخصی هم هستش اما چون بازیگرن و معروف، این کارشون بولد میشه و برای خیلی ها مهمه!!

آقای بهرام رادان هم از هنرمندان بسیااار معروف و پر طرفداره که بالاخره به تازگی ازدواج کرد و به جرگه متاهلین پیوست. قطعا همسرشون خانوم مینا مختاری به قدری شایستگی این رو داشتن که بازیگری چون رادان دست به ازدواج بزنه اما باز این مجرد بودن بین آقایون کمتره و خانومای سینما تعدادشون خیلی بیشتره که در ادامه با جالب تریناشون آشنا میشیم.

2582846

طناز طباطبایی خوش فِیس و خوش نقش

طناز طباطبایی از خانومای بازیگریه که از همون اولم طرفدارای زیادی داشت و داره و با وجود اینکه دارای چهره ای جذاب و آرومه اما هم نقش خشن و شیطون بهش میاد هم مظلوم و خانوم! وی ابتدا در سریال تلویزیونی دیده و شناخته شد اما بعد ها دیگه سر از سینما درآورد و دیگه تلویزیون رو تو کلاس کاریش ندید! طناز طباطبایی از زن بودنش احساس غرور داره و تنهایی رو ترجیح میده.

طناز طباطبایی متولد 20 اردیبهشت 1362 در تهران می باشد که فارغ التحصیل لیسانس رشته کارگردانی تئاتر از دانشگاه آزاد تهران مرکز است و از 18 سالگی جلوی دوربین رفت و بعدا تجربه کار در تئاتر را نیز کسب کرد. خانم بازیگر در هنرهای دیگری چون نقاشی و موسیقی هم فعالیت دارد.

Untitled

نیکی کریمی تاثیرگذار و پر قدرت

نیکی کریمی نیز از خانومای بازیگری هستش که هنوز تن به ازدواج نداده اما هنرمندی اسم و رسم داره که جایگاه ویژه ای در سینمای ایران داره. وی به تازگی کارگردانی فیلم "آتابای" رو داشت که سر و صدای زیادی هم کرد. نیکی کریمی از چهره هایی می باشد که انگاری روز به روز با بالا رفتن سنش جَوون تر خوشگلتر میشه و برای مخاطب نیز بسیار محترمه. ناگفته نماند او هرگونه سوالی که درمورد ازدواج میپرسند پاسخی نمی دهد!

نیکی کریمی 19 آبان سال 1350 در تهران به دنیا آمد. وی بازیگر، کارگردان و مترجم است. و یکی از تأثیرگذارترین هنرمندان سینما پس از انقلاب ایران است که در فیلم‌های مهمی نقش آفرینی کرده و با کسب جوایز متعدد از جشنواره‌های گوناگون بین‌المللی، از موفق‌ترین هنرمندان سینمای ایران از لحاظ تعداد جوایز جهانی نیز به‌شمار می‌رود.
 
Untitled (1)

الناز شاکردوست چشم رنگی و مایه دااار

الناز شاکردوست یه چیزی تو مایه های محمدرضا گلزار هستش که هوادارای زیادیداره و حسااابی پولداره که خب احتمالا تو این شرایط نیازی به ازدواج نیست!! الناز شاکردوست تا چن سال پیش تنها در فیلم ها به عنوان دختری خوشگل که پسرای خفن دنبالشن دیده میشد و بازی میکرد اما حالا تو چند سال اخیر در فیلم هایی متفاوت و خاص و البته تاثیر گذاری چون "شبی که ماه کامل شد" ایفای نقش داشت که با هوتن شکیبا از زوج های هنری شدن.

الناز شاکر دوست چند باری با نشوه ها در صفحه اینستاگرام خود از همجنسگرایان حمایت کرده که که به نوبه خود جنجالی شد!

الناز شاکردوست در سال 1363 در یکی از محله پاسداران تهران چشم به دنیا گشود. در دوران دبستان عاشق بازیگری شد. الناز شاکردوست کلا انسان عجیبی است. عاشق فوتبال است شبیه بازیگری ! مادر خود را بسیار دوست دارد.

Untitled

لیلا اوتادی بازیگر باحال و شاعر سینما

لیلا اوتادی هم سینما و هم تلویزیون ایفای نقش های بسیاری داشته و از خوش چهره های این عرصه محسوب میشه که به گفته کاربران با چادر جذاااب تر هم میشه چرا که وی چند باری نقش پلیس رو داشت و با چادر زیبایی اش دوچندان شد. این بازیگر همچنان مجرده اما چند باری شایعاتی براش درست کردن که یکیش ازدواج با احسان علیخانی بود که تکذیب کرد! لیلا اوتادی سفر را تفریح مورد علاقه اش نام برده و دوست دارد به جاهای ناشناخته برود. وی به ماشین های شاسی بلند علاقه دارد و در حال حاضر نیز ماشینش شاسی می باشد.

لیلا اوتادی ۱۴ مرداد ۱۳۶۲ در شمیرانات به دنیا آمد. او در دوران کودکی به بازیگری علاقه‌مند شد. اوتادی دانش‌آموخته کارشناسی معماری داخلی در دانشگاه هنر تهران است. از اونجایی که امکان نداره شما بازیگرِ خانوم باشی و ورزشکار نباشی، لیلا اوتادی نیز ورزش مورد علاقه اش بدنسازی است و حتی در این رشته مربی هم بوده.

Untitled (2)

مهرانه مهین ترابی سن بالا و مجرد و دوست داشتنی

مهرانه مهین ترابی از خانومای سن بالایی محسوب میشه که هنوز نه ازدواجی کرده و نه بچه ای داره اما همیشه در فیلم و سریال ها نقش مادری دلسوز و مهران رو داشته. خانوم بازیگر دلیل ازدواج نکردنش رو عشق فراوون به حرفه اش یعنی بازیگری میدونه به همین دلیل از ازدواج گذشت تا جلودار ش در این عرصه نباشد. مهرانه مهین ترابی سفر رو خیلی دوست داره اما هیجوقت با دوستاش به کمپ و تور نرفته چرا که دوست داره همیشه تو هتلی لوکس باشه و رو نظم بسیار حساسه!

مهرانه مهین ترابی متولد 20 مرداد 1336 در کرج ، بازیگر سینما و تلویزیونی است. فارغ التحصیل لیسانس رشته بازیگری و کارگردانی از دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران می باشد که از تئاتر شروع کرد و در قاب تلویزیون بسیار درخشید. 

Untitled

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • زهرا ارسالی در

    خوشگلترینشون مهرانه مهین ترابی بود💛

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها