|

اصول شیک پوشی

خانوم خوشگله هوا گرمه بیخیال مانتو تیره شو و تیپ سفید تِست کن؛ خنکه و حااال خوب کن

همیشه خانوما به دنبال رنگای تیره برای استایل خود هستند اما خوبه که با توجه به نزدیک شدن به فصل گرما رنگ های روشن مثل سفید رو هم امتحان کنید.

لینک کوتاه کپی شد
6

شایانیوز- مانتو ها در طرح و رنگ های مختلفی هستند که بسته به سلیقه و اندام شما میتونن با آیتم های مختلف ست بشن و استایلی جذاب تحویل بدن. مانتو در فرهنگ ما به نوعی حجاب دیده میشه مثل شال و روسری. اما خیلی از خانومها هستند که از مانتو پوشیدن بیزارن و رغبتی ندارن در صورتی که گاهی مانتو و یا شومیز هایی هستند که یک استایل رو جذاب تر هم میکنند!

اما در کل استایل یک خانوم از قسمت های مختلفی مثل مانتو، شلوار، شال و روسری، کیف و کفش و حتی آرایش و اکسسوری ساخته میشه که هر یک اگر به درستی ست نشه ممکنه نه تنها شمارو زیبا نکنه بلکه شلخته طور هم به نظر برسید. اما مطلبی که گفته شد به این معنی نیست که حتما بای همه لباس ها با هم ست باشن تا شما جذاب بنظر برسید! خیر. بلکه منظور این است که حتی ساده ترین آیتم هایی هم که برای پوشیدن انتخاب میکنید سعی داشته باشید تا به با هم همخونی مناسبی داشته باشند و ظاهر شما هرچند که ساده اما آراسته باشد.

همونطور که گفته شد در چند سال اخیر طراحان عزیز طرح های جدید و جذابی رو وارد بازار کردن و بلاگر ها و استایلیست ها هم آموزش های بسیار خوبی جهت ست کردن این موارد نشون میدن که خب اگه فقط یه نگاه ریز به اینستاگرام بی اندازید مشاهده می کنید که پیج های زیاد هستند که تنوع و نوع ست کردن رو به شما یاد میدن که در عین زیبایی میتونین متنوع باشید و رو مد.

حالا جدا از شکل و ظاهر لباس، رنگ هم خیلی خیلی مهمه که باید متناسب با رنگ پوست و سلیقه و اندامتون انتخاب بشه و البته جایی که قراره برید! اما با توجه به اینکه کم کم نزدیک به فصل گرم سال میشیم میخوایم با روشن ترین رنگ یعنی سفید سِت ها مختلف رو هم از لحاظ رنگ و هم از لحاظ ظاهر یاد بگیریم. 

شاید پیش خودتون بگین آخه سفیدم شد رنگ؟ بله سفید اگه با رنگ و آیتم های مناسبش استایل بشه تیپی بسیار جذاب و متفاوت رو به شما میده. رنگ سفید به دلیل خنثی بودنش با تمامی رنگ ها به خوبی هماهنگ میشه. مانتوی سفید یکی از آیتم های پرکاربرد و جذابی هستش که به دلیل خاصیت انعکاسی خوبی که داره، در فصل های گرم سال طرفداران بیشتری داره. 

mrmr__4_1625946795_1

️مانتوی سفید بر اساس الگو، مدل دوخت و تزئیناتش میتونه یک مانتوی رسمی، مجلسی یا کژوال محسوب بشه و بر حسب اون، در ساخت استایل های مختلف مورد استفاده قرار بگیره. رنگ مشکی یکی از مکمل های اصلی رنگ سفید و مناسب برای استایل های بهاره هستش که هوا هم خنکه و هم گرم به همین دلیل میتونه تعادل خوبی رو ایجا کنه. این رنگ رو میتونید در انتخاب شلوار، شومیز و یا تزئینات لباستون انتخاب کنید و یا تنها در اکسسوری های اصلی استایلتون مثل کیف و ساعت، از این رنگ بهره ببرید و جذاب ترین شوید.

یکی از ست های خوشگلی که تا قبل از گرم شدن هوا می‌تونید بسازید، استفاده از آیتم های یک دست مشکی هستش که تنها با یک مانتو یا رویی سفید تکمیل میشه. این ست برای موقعیت های رسمی و مهمانی ها نیز گزینه معقولی و آسونی به نظر میرسه که زیبایی خاص خودشم داره.

رگال-لباس-ایکیا-MULIG-90-e1626164696371

ست های روزانه و کژوال با مانتو سفید :

مانتو ها و تونیک های سفید برای کاربرد روزانه و استایل خیابانی فصل های بهار و تابستان گزینه مناسبی هستند.

در یک ترکیب ساده و راحت، شما میتونید مانتوی سفیدتون رو با یک شلوار اسکینی جین یا نخی همراه کنید. حالا فقط به یک شال یا کیف دستی رنگی و پر نقش و نگار نیاز دارید تا استایل روزانه شما از یکنواختی خارج شده و تبدیل به تیپی چشمگیر شود. در ادامه با نمونه هایی جذاب دراینباره آشنا میشوید.

Untitled

Untitled

Untitled

Untitled

Untitled

Untitled

Untitled

Untitled

Untitled

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما رو دنبال کنید.​​​ 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها