|

شال و روسری طرح دار رو چطور سِت کنیم؟ با این آیتمای رنگیِ حال خوب کن بدرخش!

شال روسری گاهی طرحدارش دوبرابر جذاب تر از سادشه اما ست کردنش با بقیه آیتم های استایل سخته که در این مطلب توضیح دادیم.

لینک کوتاه کپی شد
4

شایانیوز- در استایل یک خانوم شیک و زیبا تک و تک آیتم ها مهم هستند و هرکدوم تاثیر زیادی در ظاهر میزارن. این شیکی که ازش صحبت می کنیم منظور این نیست که شما همیشه باااید حسابی تیپ بزنید! بلکه باید سعی داشته باشید تا مانتو، شلوار، کیف و کفش، شال و روسری و حتی میکاپ خود را به درستی انتخاب کنید تا ظاهری آراسته داشته باشید، هرچند ساده و یا شلوغ و مدل دار!

اما در این مطلب روی سخن ما درباره شال و روسری هستش که در طرح ها و رنگ های مختلفی هستند به طوری که گاهی انتخاب از بینشون خیلی سخت میشه اما باید مطابق با پوششی که دارید و همچنین رنگ پوست و سن و فرم صورتتون انتخاب کنید. دیگه این روزها شال و روسری تنها برای حجاب و پوشاندن مو نیست بلکه آیتمی جذاب در استایل می باشد که خانومای ایرانی رو به نسبت بقیه کشور ها متمایز کرده. حالا شاید جبهه گیری کنید و بگید ک گفته! شال و روسری اضافست و این حرفا! اما شما خودتون خانوم هستید و به خوب میدونید گاهی تیپ و چهره با انداختن یک شال و یا روسری خوشگلتر میشه.

275166110_5025322644173410_1713430993553865232_n

با توجه به اینکه تو فصل خوشگل و رنگی بهار هستیم پس بهتره که یه حال اساسی به تیپمون بدیم و اگه قصد خرید دارید پیشنهاد میشه که حتما به سراغ رنگای شاد و پاستلی برید چرا که هم زیبایی خاص و متفاوت از بقیه ای رو به شما میدن و هم اینکه در روحیه و ظاهرتون تاثیرات خوشگلی دارن. بله رنگای شاد تو روحیه هم تاثیر خوشگل داره!

اما بین شال و روسری هم طرحدار و ساده هستش. یه چند سال پیش شال و روسری های تک رنگ مد بود اما حالا مدل دارها طرفدارای زیادی پیدا کردن و اگر استایلی ساده دارید انتخاب یه شال و یا روسری طرحدار قطعا مناسب خواهد بود. در ادامه مطلب به شال و روسری های طرحدار نگاهی می اندازم تا ببینیم چطور باد ستشون کنیم.

بنفش، آبی ، سبز

بنفش که امسال رنگ سال بود و حسابی غوغا کرد. اما نه هر بفشی! بنفش هایی که تناژ تیره ای دارند شاد برای فصل سرد بهتر باشند اما اگر شال طرحدار با تیکه های سبز و آبی دارید بهتره که مانتو و شلوار خود را هم از همین طیف بردارید تا ناخودآگاه هماهنگی زیبایی در چشم ایجاد کند.

chibachistyle_1649593712_2

صورتی، سفید، سرمه ای

صورتی از رنگ های بسیار دلبرانه و دخترونه ای هستش که اگه به درستی ست بشه ظاهری جذاب خواهد ساخت. صورتی همراه با سفید تبدیل به ترکیبی مناسب میشود که برای بهار و تابستان خنک و شاده! اگر شال یا روسری با رنگ صورتی و یا گلبهی رو به صورتی دارید همراه با سفید امتحان کنید. در این حین شلوار جین هم آیتمی تاثیر گذار در هر استایل است که به همه چی میاد و مکمل خوبی برای صورتی هم میتونه باشه.

chibachistyle_1649593712_3

نارنجی، مشکی

مشکی تیره ترین رنگیه که وجود داره اما از پرطرفدار ترین و جذاب ترین رنگ هایی هستش که با همممه چی به راحتی ست میشه. نارنجی هم از جیغ ترین رنگاست که شاید به سختی مچ بشه. اما بدونید که اگر شال یا روسری نارنجی رو با مشکی ست کنید که هم خوشگل شدید و هم راحت ترین راه رو انتخاب کردید اما اگه نه بقیه استایل رو هم رنگی دوست دارید پس بهتره که نارنجی رو با رنگ هایی مثل سفید، سرخابی، آبی مثل جین ها، کرم، خاکستری، آبی کاربنی، سبز ترکیب کنید.

chibachistyle_1649593712_4

آبی پاستلی، سفید، سرمه ای

آبی آسمونی یا همون آبی پاستلی از رنگای خوشگل و دلبری هستش که با سفید عالی میشه. حالا اگه شما شال و یا روسری به رنگ آبی دارید به راحتی میتونید با شلوار جین و مانتو سفید و یا بلعکس ترکیبش کنید و تیپی شاد و سرزنده بسازید.

chibachistyle_1649593712_5

کالباسی، مشکی، سفید

شال و روسری های کالباسی رنگ هم که توشون تناژ صورتی کرمی داره از رنگ های پر طرفداری محسوی میشه که به خیلی از لباسا میاد اما اگر میخواهید تا ترکیبی درست تر داشته باشید بهاره که با رنگ های سفید و مشکی همراهش کنید تا در هر فضا و مکانی هم قابل پوشیدن باشه. 

chibachistyle_1649593712_6

نارنجی قرمز، سفید، سرمه ای

شال و روسری های طرحدار که رنگ نارنجی قرمزشون بیشتره همراه با دیگر آیتم های سفید و سرمه ای جذاب میشن چرا که جا از اینکه به هم میان، باعث میشن تا رنگ جیغ خودو بهتر نشون بده و بولد بشه.

خانوم هایی که رنگ پوستی گرم دارن نارنجی قرمز انتخابی ایده آل براشون میتونه باشه و چهرشون رو شفاف تر نشون میده.

chibachistyle_1649593712_7

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما رو دنبال کنید.​​​

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها