|

زیبا جان بهار این رنگارو باهم بپوش؛ چاقی یا لاغر بیا بِگمت مانتو چی بخری

بهار مثل فرش چهل تیکه تیپ نزن

تو فصل بهار هستیم پس خوبه که رنگای تیره رو کنار بزاریم و با رنگای روشن و شاد استایل هایی جذاب بسازیم، البته رو اصول!

لینک کوتاه کپی شد
2

شایانیوز- تو فصل خوشگل بهار هستیم و فرصتی عالی واسه تغییر استایل و رنگی شدن. همونطور که خودتون میرین بیرون و میدونین، هوا فوق العادس و جوریه که نه گرمه و نه سرد و با توجه به اینکه در کل این فصل حس تازگی و رنگارنگی رو به آدم میده پس چه خوب که تو تیپ و ظاهرمون هم این رنگی بودن رو اجرا کنیم و یا از رنگای روشن استفاده کنیم چرا که نه تنها از دید دیگران جذاب تر به نظر میرسیم بلکه حس و حال و روحیه خودمونم با رنگای روشن و یا رنگی بهتره!

ظاهر و استایل در کل از آیتم هایی مثل مانتو، شلوار، کیف و کفش، شال و روسری، لاک ناخن، حتی میکاپ هستش که خب پوشش ما میشه همون مواردی اول که گفتیم. اما برای رنگی پوشیدن و یا حتی خنثی و روشن پوشیدن هم باید یکسری موارد رعایت بشه تا تبدیل به فرش چهل تیکه رنگی و یا ظاهری روح طور و روشن نشیم! مثلا فصل زمستون شنیدین که میگن تیره بپوش یخ نکنی. چرا که رنگ لباس هرچه تیره تر باشه نور و گرمای خورشید رو بیشتر به خودش جذب میکنه و از طرفی هم تو بهار و تابستون میگن روشن بپوش خنک شی که گرمارو جذب نکنی.

پس استفاده از رنگای روشن و رنگی مزیت های کمی هم نداره! بهار جدا از رنگ لباس فصلی جذاب برای استفاده از لباسای طرحداره که خب بسته به سلیقه خودتون میتونه خطوط داشته باشه یا گل گلی باشه و یا طرح های دیگه. با توجه به اینکه دیگه امسال طرح و رنگای زیادی از مانتو به بازار اومده و مدل شلوارها به نسبت قبل خیلی بیشتر شده دست بازتری دارید تا استایلی فوق العاده از خود بسازید.

در مانتو ها مدل هایی مثل کوتاه، بلند، خامه دوزی، عروسکی، شومیز، وست و...همه و همه برای این فصل استفاده میشن. البته که در این بین باید مراقب هوای دزده بهار هم باشید چرا که اگه بیش از اندازه نخی بپوشید یهو ممکنه آسمون سوپرایزتون کنه و بارونی شه پس بهتره از جنس های مناسب استفاده کنید. اما همه این ها به کنار، چاق و یا لاغر بودن هم خیلی برای خانوما اهمیت داره که برخی هستند که این موضوعات باعث پایین اوردن اعتماد به نفسشونم میشه پس بهتره به دنبال راه حل هایی در استایل خود باشید تا این موارد کمتر دیده بشن.

Untitled

مانتوی مناسب واسه خانومای لاغر

خانم‌های لاغر بهتر است مانتو‌های رنگ روشن بپوشند و طرح‌هایی مانند راه‌راه افقی یا مورب انتخاب کنند. مانتو‌هایی با دامن چین‌دار یا مانتوهای کمی پفی، برای خانم‌های لاغر بهترین انتخاب است. استفاده از حریر و تور در دوردوزی دامن و آستین‌ها و پارچه‌های طرحدار و مانتو‌های گلدار تابستانی، گزینه‌های خوبی برای خانم‌های لاغر است.

نکته کلیدی: از رنگ های روشن؛ مانتوهای جین دار و یقه های پهن استفاده کنید.

Untitled

مانتوی مناسب برای خانم هایی که چاق هستند و شکم دارند

خانوم های چاق بهتر است از مانتوهایی با مدل یقه هایی که اصطلاحا به صورت برگردان و پهن هستند استفاده کنند. 

افراد چاق از رنگ های تیره مثل سورمه ای، مشکی، شکلاتی و زرشکی نباید غافل شوند. معمولا این رنگ ها بعلت خطای دیدی که برای بیننده ایجاد می‌کند، فرم بدن افراد چاق را لاغرتر از آنچه که هستند، نمایش می‌دهد. همچنین بهتر است افراد چاق همیشه چند مانتوی جلو بسته در کمدشان داشته باشند. مانتوهای جلو بسته دکمه دار کمک می‌کنند هیکل شما جمع و جور تر دیده شود.

خانوم های چاق بهتر است از مانتو‌هایی با جنس پارچه نخی، کتان و… استفاده کنند و دور پارچه‌های کشی و استرچ را که به بدن می‌چسبد، خط بکشند. مانتوی این افراد باید آزاد باشد؛ البته نه آنقدر گشاد که فرد را چاق‌تر از آنچه هست، نشان دهد.

نکته کلیدی: به هیچ عنوانی از مانتوهای کتی و مانتوهایی که جیب و تزئینات در قسمت شکم دارند استفاده نکنید.

Untitled

استایل های محبوب بهار

در ادامه نمونه هایی از ترکیبات رنگ و همینطور مدل آیتم هارو با هم مشاهده م کنید که به زیبایی با هم ست شده اند و ظاهری جذاب ساخته اند. ناگفته نماند رنگ های پاستلی هم بسیار مناسب این فصل هستش و خیلی هم ترند شده اند.
Untitled

Untitled

Untitled

Untitled

Untitled

Untitled

Untitled

Untitled

Untitled

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما رو دنبال کنید.​​​

عکس ها از پیج: (chibachistyle)

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها