|

استایل دیده نشده و خاص "بهاره رهنما" بعد از تحولات درونی!

bahareh rahnama shayanews

بهاره رهنما که دیگه از فعال ترین کاربران اینستاگرامه همیشه چیزی برای گفتن و انتشار داره، اینبار هم در استوری به امید عشق نام سبزه گره زد.

لینک کوتاه کپی شد
1

بهاره رهنما بازیگر بانمک اما حاشیه دار ایرانی می باشد که البته دیگر باید او را خانم بلاگره همه فن حریف خطاب کنیم نه بازیگر چرا که این روزها بهاره رهنما را در هر جا و هر کاری می بینیم جز بازیگری!

به گزارش«شایانیوز» بهاره رهنما که حتی در تعطیلات عیدانه هم کمرنگ نبود تازه پررنگ تر از پیش هم در کیش همراه با همکاران قدیم مثل آقای یوسف تیموری به سر میبرد و در اینستاگرام هم اکتیو و فعال بود. اما از این ها که بگذریم همه ما دوره ای از بهاره رهنما را دیده ایم که با امیرخسرو عباسی حسابی سر و صدا کردند و خانم بازیگر ابتدا در این فکر بود که با مردی ثروتمند ازدواج کرده و آقای عباسی هم در این خیال که با فردی معروف مزدوج شده و دیگر شرکت و برندش به اوج میرسد اما نشد که نشد!

حالا چند ماهی میشه که این دو را دیگر با هم نمی بینیم و شایعاتی از طلاقشان به گوش رسید که به گفته کاربران درست هم بود. به همین خاطر بهاره رهنما در میان درآمد و تبلیغات و فعالیتی که دارد ظاهرا به مجموعه ای با نام زندگی سالم پیوسته که به بهتر شدن روح و زندگی کمک می کند. اما بهاره رهنما مثل همیشه برای بیان صحبتش تصویری جالب هم از خود منتشر کرد که پست ژست و حجابش و البته گفته هایش مورد توجه و نظر کاربران قرار گرفت.

b.rahnama_1648879300

اما قسمتی از کپشن بهاره رهنما که در کپشن نوشته بود هم جالب توجه بود. وی نوشت:

بعد چهل یاد گرفتم حتی کنترل عاشقی هم دست خود ما میتونه باشه به حسب ظرفیت آدم ها​

b.rahnama_2807329343511917533_30916040

همانطور که مشاهده کردید بهاره رهنما از نظر استایل و سلیقه به کل در جوی دیگر سر میکند و پوششی که دارد با هنرمندان و همکاران و حتی بلاگر ها هم فرق دارد و یجورایی میتوان گفت سبک بهاره ای برای خود ساخته!

عشق و عاشقی سومه بهاره رهنما، سبزه واسش گره زد!

اما بهاره رهنما در روز گذشته که سیزده بدر هم بود از گذاشتن استوری غافل نشد و حتی سبزه هم گره زد. خانم بازیگر انگاری هنوز هم بعد از دو ازدواج به دنبال عشق است و یا شاید هم دوباره عاشق شده و مدتی بعد خبرش میرسه! استوری سبزه گره زدن بهاره رهنما رو برای عشق ناب و ازدواج سوم می بینیم.

اما بهاره رهنما در این چند ماه اخیر که حسابی الفاظی رکیک خورده بود حالا هوادارانش بیشتر شده و انگاری خانم بازیگر یا طرفدار داره یا فحش دهنده! حد وسطی دیده نمیشه و یا عده ای دارن حسابی باهاش بد تا می کنند و یا عده دارند حسابی قربون صدقش میرن!

وقتی بهاره خودشم خودشو واسه اینهمه آرایش و بوتاکس مسخره میکنه!

بهاره رهنما در این یکی دو سال به قدری آرایشگاه و سالن زیبایی رفت و پیش فلان آقای دکتر عمل زیبایی کرد و بوتاکس تزریق کرد که حالا در آستانه 50 سالگی چهره اش کاملاً مصنوعی و عملی شده. خانم چندی پیش که با نیوشا ضیغمی که او هم به نوعی همراه و هم مسیر بهاره هست و به جای بازیگری بیشتر سرگرم کلینیک زیبایی و کارهای تبلیغاتی اش است در یک کافه مشغول گپ و گفت بود و در این بین برای اینکه فالوورها را هم در جریان قرار بدهند لایوی هم گرفتند. در بخشی از این لایو بهاره اعتراف کرد که به قدری بوتاکس تزریق کرده که دیگر ابروهایش بالا نمی رود!

خانوم بازیگر تو 1400 ترکوند! 

بهاره رهنما ظاهرا به کلی رفتار و شخصیت و تیپ و چهره و همه چیز رو زیر و رو کرده و از نو ساخته است. مدتی است از خانم بازیگر دیده میشود که تعجب که هیچ شاخ کاربران را در می آورد. در ادامه نمونه ای از تیپ بهاره رهنما را مشاهده می کنید که در ذهن خود خوشتیپ شده اما از دید دیگران بدتیپ و ناجور!

ناگفته نماند بهاره رهنما اینطور که در مدت فعالیت اینستایی اش مشخص شد در خیلی از زمینه ها دخالت دارد اما اینکه واقعا از همشون سر در میاره یا نه معلوم نیست! خانم بازیگر در این تصویر به قول خودش محو تماشای این نقاشی شده اما با توجه به اینکه در خیییلی از موارد ادعای بلدیت دارد کاربران شک داشتند که واقعا چیزی از نقاشی فهمیده یا فقط واسه عکسه!

b.rahnama_2752580174058044642_30916040

b.rahnama_2752582814254951602_30916040

چه شد که بهاره از بازیگری به بلاگری رسید؟

بهاره رهنما 48 ساله را باید جزو بازیگران قدیمی سینما و تلویزیون است چرا که اولین حضور او در پرده نقره ای سینما مربوط به 1371 و حضور در فیلم سینمایی افعی بود. بهاره بازیگری بود که به اعتقاد بسیاری خودش را حیف کرد در واقع او مصداق بارزی است از هنرمندی که استعدادش در مسیر اینستاگرام هرز رفت.

پیمان قاسم خانی نویسنده و کارگردان و همسر سابق بهاره رهنما درباره استعداد بازیگری او این طور می گفت: «در این چند وقتی که بازی‌های او را در تئاتر دیدم، تازه به استعدادش پی برده‌ام. قبل از آن، می‌دانستم او بازیگر خوبی است، اما معتقد بودم که در جاهایی دارد تکراری می‌شود ولی در چند کار اخیری که از او دیدم فهمیدم توانایی‌هایی داشته که دیده نشده و حتی خود من هم که نزدیکش هستم، ندیده بودم.»

b.rahnama_2807335804945515474_30916040

به هر روی بهاره رهنما با تصمیم های اشتباهی که گرفت از یک بازیگر درجه یک و قابل اتکا به یک شاخ اینستاگرام تبدیل شده که گویی نه تنها اهالی سینما و تلویزیون بلکه خودش هم تمایلی برای حضور دوباره در عرصه بازیگری ندارد. آخرین اثری هم که بهاره رهنما در آن به عنوان بازیگر ایفای نقش کرد سریال نمایش خانگی گیسو بود که به اعتقاد تماشاگران و حتی عوامل خود این سریال یک شکست مفتضحانه برای منوچهر هادی بود.

البته بهاره مدت پیش مدعی شده که مشغول کارگردانی یک فیلم سینمایی است که قرار است به زودی پخش شود.

b.rahnama_1646120330

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها