|

"بهاره رهنما" مثل مجسمه یونانی ژست گرفت؛ تیپ خانم با رنگی که مناسبش نبود

bahareh rahnama shayanews

بهاره رهنما بازیگر و بلاگر فعال ایرانی می باشد که اینبار با ژست هایی شبیه به مجسمه های یونانی آمد و اینستاگرام خود را به روزرسانی کرد.

لینک کوتاه کپی شد

بهاره رهنما این روزها در حواشی کمرنگ تر از پیش شده که خب این موضوع رابطه مستقیمی با واکنش کاربران و مردم دارد. ظاهرا دیگر نوع پوشش و رفتار خانم رهنما برای همه عادی شده و دیگر کسی از دیدن تصاویر و ویدوی هایی که بهاره رهنما منتشر می کند متعجب نمی شود!

به گزارش«شایانیوز» شاید باورتون نشه اما بهاره رهنما حتی طرفدارانی هم دارد که عاشق و شیفته خانم بازیگر هستند. البته که بهاره رهنما درست است که دیگر سلطان تبلیغات ناهمگون شده است و ثروتش را هم از طریق فضای مجازی به دست اورد اما خب همان کاربرانی که برای تبلیغات ناسزا بار خانم بازیگر می کنند نیز دنبال کننده اش هستند و او را به این جایگاه رسانده اند، پس فحش چرا؟!

البته که بهاره رهنما هم دیگر صدای همه را در اورده و راه به راه در حال تبلیغات است اما خب نزدیک به 5 میلیون هم دنبال کننده داره که نشون میده بی هوادار هم نیست! اما بهاره رهنما به تازگی تصاویری از خود منتشر کرد که ژست هایی عجیب داشت و مثل همیشه باعث شد تا نظراتی مختلف به سمتش روانه شود. در ادامه این تصاویر را مشاهده می کنید که در تصویر اول شبیه به مجسمه های یونانی ژست گرفته است!!!

274836856_352216866626585_3288582408630768236_n

بهاره رهنما در کپشن پستش نوشت:

چی به هستی فراخوان میدی
به منو خوب دقت کن
گاهی سفارش پس گرفته نمیشه
و اتفاقا خیلی زود به دستت میرسه…
حال خوب این روز های من،تقدیم شمایی که در حلقه آرزوی خیر برای دیگری خیر و برکت دریافت میکنید…
کیش
اسفند
۱۴۰۰

275121792_1146533442553292_91373047655778028_n

روند جدید بهاره رهنما

بهاره رهنما در این چند وقت اخیر مارکوپلو شده و دائما در حال سفر به شهر های مختلف است که البته دلیل هم جز تبلیغات حضوری برای برخی مشاغل ندارد!

اما این چهره پر حاشیه از آنجایی که در موضوعات و شاخه های زیادی دخالت کرده هربار تصویر او را در جایی جدید با تیپ و ظاهری متفاوت می بینیم. ظاهرا خانم بازیگر دیگر با هنرمندان سینما هم چندان رابطه دوستانه ای ندارد و بیشتر با کسانی در ارتباط است که در کار هایی مانند نقاشی و سفال و خالکوبی و گالری و بدلیجات و ... هررر چیزی که فکرش را کنید فعالیت دارند.

در ادامه استوری های جدید بهاره رهنما را مشاهده می کنید.

Untitled

Untitled

در تصویر بالایی که مشاهده کردید بهاره رهنما از رنگ قرمز استفاده کرده که البته این بار اول خانم بازیگر نبود که با اندامی درشت از رنگ جیغ و تیپ های عجیب استفاده می کند و تقریبا همیشه همینطور است، اما نظر کاربران بر این است که بهاره رهنما باید در استایل های خود کمی تجدید نظر کند که البته این موضوع شخصی و سلیقه ای هستش اما برای یک سلبریتی همیشه نظرات متفاوت وجود دارد.

بهاره رهنما بازیگر 48 ساله ای است که خودش یک دختر به نام پریا قاسم خانی دارد که مدتی هم در خارج از کشور فعالیت داشت و ظاهرا مدتی میشه که به ایران اومده اما خانم بازیگر ویدیویی کوتاه از یه کوچولوی خوابالو منتشر کرد که انگشت به دهان و نشسته خوابش برده بود! ظاهرا دل خانم بازیگر را هم به ضعف انداخت که در ادامه مشاهده می کنید.

چه شد که بهاره از بازیگری به بلاگری رسید؟

بهاره رهنما 48 ساله را باید جزو بازیگران قدیمی سینما و تلویزیون است چرا که اولین حضور او در پرده نقره ای سینما مربوط به 1371 و حضور در فیلم سینمایی افعی بود. بهاره بازیگری بود که به اعتقاد بسیاری خودش را حیف کرد در واقع او مصداق بارزی است از هنرمنتدی که استعدادش در مسیر اینستاگرام هرز رفت.

پیمان قاسم خانی نویسنده و کارگردان و همسر سابق بهاره رهنما درباره استعداد بازیگری او این طور می گفت: «در این چند وقتی که بازی‌های او را در تئاتر دیده‌ام، تازه به استعدادش پی برده‌ام. قبل از آن، می‌دانستم او بازیگر خوبی است، اما معتقد بودم که در جاهایی دارد تکراری می‌شود ولی در چند کار اخیری که از او دیدم فهمیدم توانایی‌هایی داشته که دیده نشده و حتی خود من هم که نزدیکش هستم، ندیده بودم.»

b.rahnama_2772637121792618993_30916040

به هر روی بهاره رهنما با تصمیم های اشتباهی که گرفت از یک بازیگر درجه یک و قابل اتکا به یک شاخ اینستاگرام تبدیل شده که گویی نه تنها اهالی سینما و تلویزیون بلکه خودش هم تمایلی برای حضور دوباره در عرصه بازیگری ندارد. آخرین اثری هم که بهاره رهنما در آن به عنوان بازیگر ایفای نقش کرد سریال نمایش خانگی گیسو بود که به اعتقاد تماشاگران و حتی عوامل خود این سریال یک شکست مفتضحانه برای منوچهر هادی بود.

البته بهاره به تازگی مدعی شده که مشغول کارگردانی یک فیلم سینمایی است که قرار است به زودی پخش شود.

ladyrain.baharehrahnama_1642679260

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی