|

"پیمان و دکتر جونش" جای بچه گربه دارن؛ چه خودشونم به آب و آتیش میزنن واسش!

mitra ebrahimi shayanews

میترا ابراهیمی همسر پیمان قاسم خانی بسیار زیاد علاقه مند و حساس به حیوانات می باشد و با مریض شدن گربه اش لئو حسابی بهم ریخت.

لینک کوتاه کپی شد
1

میترا ابراهیمی همسر جوان و جذاب پیمان قاسم خانی بازیگر، نویسنده و کارگردان ایرانی می باشد. آقا پیمان بعد از 25 سال زندگی مشترک با بهاره رهنما سرانجام طلاق گرفتند و بعد از اینکه 5 سال مجرد بود با میترا ابراهیمی ازدواج کرد. میترا ابراهیمی روانشناس بالینی کودک و نوجوان نیز می باشد.

به گزارش«شایانیوز» این زوج به دلیل اختلاف سنی 24 ساله ای که دارند ابتدا ازدواجشان با حواشی و سر و صدای زیادی همراه شد اما به مرور عادی و روال شد. میترا ابراهیمی بسیار حیوان دوست است و حتی در بیو اینستاگرامش هم از حیوانات نام برده. وی گربه ای به نام لئو دارد که خیلی هم وابسته به اوست و حتی بیشتر از فرزندش دوستش دارد.

اما با توجه به پست و استوری های اخیر میترا ابراهیمی ظاهرا لئو سرطان گرفته و میترا خانم در حال مداوا و شیمی درمانی گربه اش است. در ادامه تصویری که وی منتشر کرد را مشاهده می کنید تا دلیل این وابستگی و حواشی دیگر را توضیح دهیم.

میترا ابراهیمی

میترا ابراهیمی در کپشن پستش نوشت:

کر می کردم امروز پست می ذارم ، لئو در حال شیمی درمانیه و لطفا براش دعا کنید اما حالا می نویسم که اوضاع اون قدر خراب بود که گفتن شیمی درمانی هم ریسکش بالاست …

این مدت باقی مانده را اجازه بدید با کیفیت بهتری زندگی کنه …

کیه که منو بشناسه و ندونه لئو برای من چه معنایی داره ! او که چند سال قبل منو از سوگ عزیز از دست رفته ام به زندگی برگردوند حالا داره از زندگی رو بر می گردونه ! حالا سرطانش جوری بدخیم و در حال تکثیر در بدن نازنینشه که من بیش از ۴۸ ساعته که در بیداری دارم ، ترس بزرگم رو کابوس می بینم .

مگه می شه ؟

مگه می تونم باور کنم ؟

حق ما این نبود پسرکم حق ما این نبود مهربون بی گناه من … حق نبود تو این همه اذیت بشی تو که جز مهربونی هیچی نیستی …

پ ن : مراجعین عزیزم من شرمنده ی شما هستم اما با این حجم غم و فشاری که رومه نمی تونم برای شما مفید باشم و فعلا از ادامه ی جلساتم عاجزم 

میترا ابراهیمی

این حجم از وابستگی به لئو برای چیه!

میترا ابراهیمی زمانی که خاله جوانشو از دست میده ظاهرا دلبستگی زیادی هم بهش داشته و دچار افسردگی و گریه های زیادی میشه. تو شبای یاس و نا امیدیش از از زندگی و جهان لئو میاد به زندگیش و خلاصه خیلی از ناراحتیاش و تنهایی ها با وجود گربش تسکین پیدا میکنه. این گفته ها از زبا میترا ابراهیمی است که ذاتن عاشق و شیفته حیوانات به خصوص لئو می باشد.

میترا ابراهیمی

اما همانطور که خواندید میترا ابراهیمی لئو را پسر خود نامید. حالا نظر برخی از کاربران اینه که چرا خانم خانما با توجه به اینکه هنوز کلی جوونه و بچه ای هم نداره به فکر بچه خودش نیست و این موضوع که حیوانات رو جای بچه نداشتشون میزارن رو کلی مورد انتقاد قرار دادن!

میترا ابراهیمی

میترا ابراهیمی

حواشی ناجور میترا با بهاره رهنما!

ابراهیمی در مصاحبه ای اینستاگرامی به حواشی پرداخت که به دنبال انتشار خبر ازدواجش با پیمان قاسمخانی برای وی رقم خورد.

میترا ابراهیمی در این مصاحبه گفت اولین باری که شایعه ی ازدواج آن ها منتشر شد بسیاری در فضای مجازی به او تهمت زدند عامل جدایی پیمان قاسمخانی از همسر سابقش بهاره رهنما بوده است. او درباره ی این شایعه اینگونه توضیح داد:

«اولین باری که پیمان را دیدم به سال ۹۵ برمی گردد. ما دوست مشترکی داریم که دوستدار حیوانات است و از هنرمندان مختلف برای حمایت از حیوانات دعوت می کند. با خیلی از هنرمندان اینگونه آشنا شدم و پیمان هم یکی از همان ها بود. پیمان هم علاقه ی زیادی به حیوانات دارد. اولین باری که دیدمش یک سال و نیم از طلاقش می گذشت. آن زمان هم اتفاق خاصی بینمان نیفتاد. قبل از آن فقط کارهایش را دیده بودم و شناختی از او نداشتم.»

میترا ابراهیمی

«این تهمتی که زدند نه در شأن من و پیمان است نه در شأن خانواده هایمان. دائم می گفتند همسر سابق پیمان همیشه از نقش یک دختر جوان در طلاقش گفته. در صورتی که ایشان هیچوقت چنین حرفی نزدند. ویدئویی هست که در آن خانم رهنما درباره ی مسأله ی خیانت و ورود دختران جوان به زندگی مردان متأهل صحبت می کنند.

اما وقتی مصاحبه کننده از ایشان می پرسد که آیا خودشان هم چنین تجربه ای داشتند می گویند نه برای خودشان چنین اتفاقی نیفتاده اما چون در حوزه ی زنان فعالیت دارند درباره ی این مسأله صحبت می کنند. خودم هم چون این شایعات به گوشم خورده بود قبل از ازدواج با پیمان درباره ی این ویدئو جستجو کردم و دیدم اصل ماجرا این است.» 

میترا ابراهیمی

بیوگرافی میترا ابراهیمی 

میترا ابراهیمی متولد سال ۱۳۶۹ است و تحصیلات دانشگاهی خود را در رشته روان‌شناسی پشت سر گذاشته است؛ اما او در سینما نیز فعالیت دارد و تاکنون چند مستند ساخته است. ابراهیمی دوره‌های فیلمنامه نویسی، فیلمسازی، تصویربرداری و تدوین را نیز پشت سر گذاشته است.

اولین فعالیت حرفه‌ای مشترک پیمان قاسم خانی و میترا ابراهیمی به سال ۱۳۹۸ برمی‌گردد. در آن سال ابراهیمی با سرمایه گذاری قاسم‌خانی مستند کامی را درباره کامیار شاپور، فرزند فروغ فرخزاد و پرویز شاپور ساخت.

او به دلیل علاقه شخصی به فروغ فرخزاد سراغ ساخت این مستند رفت و خود شاپور نیز معتقد بود که این فیلم را فقط خود ابراهیمی می‌تواند بسازد.

میترا ابراهیمی

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها