|

دیدار "بهاره رهنما" با یوسف تیموری تو کیش

bahareh rahnama shayanews

بهاره رهنما که برای تعطیلات عید به جزیره کیش رفته تصاویری منتشر کرد که یکیش با یوسف تیموری بود و راحتی و حجاب خانم مورد انتقاد قرارگرفت.

لینک کوتاه کپی شد
5

بهاره رهنما که از چهره های پرحاشیه و البته فعااال اینستاگرام است مدت هاست که مارکوپلو شده و دائما در حال گشت و گذار از این شهر به اون شهره، البته صرفا برای تفریح نبود و تبلیغات حضوری زیادی داشته است.

به گزارش«شایانیوز» خانم بازیگر حالا که حسابی پول هارو پارو کرده در تعطیلات عیدانه ظاهرا به خوشگذرانی میپردازد. وی مثل همیشه استوری هاش مورچه وار هستش و از لحظه لحظه سفر خود عکس و فیلم منتشر می کند اون هم با تیپای جالبه تو سبک خودش! بهاره رهنما که دیگه با توجه به دیده ها و شنیده ها مشخصه که از همسر دومش هم یعنی آقای امیرخسرو عباسی جدا شده، به راحتی با همکاران و دوستان خود هرکجا میرود و در جدیدترین عکس هایی که استوری کرد در کنار یوسف تیموری در ساحل جزیره کیش بود. انگاری خانم بازیگر دیگه بیخیال روسری شده و کلا با کلاه یا دستمال سر دیده میشه! در ادامه این تصاویر را مشاهده می کنید که با نظرات نه چندان مثبت کاربران هم همراه شد.

277290185_725794828779320_6601837833005232701_n

برخی از کاربران از منفور بودن خانم رهنما نوشتن و از آقای بازیگر خواستن تا با رهنما نگرده!

برخی هم به حجاب و تتو های بهاره رهنما گیر دادند!

برخی هم به طلاق گرفتن و مجرد بودن بهاره رهنما و یوسف تیموری اشاره کردند!

و...

وقتی خود بهاره خودش رو به خاطر این همه عمل و آرایش مسخره می کنه!

بهاره رهنما در این یکی دو سال به قدری آرایشگاه و سالن زیبایی رفت و پیش فلان آقای دکتر عمل زیبایی کرد و بوتاکس تزریق کرد که حالا در آستانه 50 سالگی چهره اش کاملاً مصنوعی و عملی شده. خانم چندی پیش که با نیوشا ضیغمی که او هم به نوعی همراه و هم مسیر بهاره هست و به جای بازیگری بیشتر سرگرم کلینیک زیبایی و کارهای تبلیغاتی اش است در یک کافه مشغول گپ و گفت بود و در این بین برای اینکه فالوورها را هم در جریان قرار بدهند لایوی هم گرفتند. در بخشی از این لایو بهاره اعتراف کرد که به قدری بوتاکس تزریق کرده که دیگر ابروهایش بالا نمی رود!

بهاره رهنما و کنسرت های کیش!

البته بهاره رهنما انگاری کیش شده خونه دومش چرا که در این چند ماه اخیر بسیار زیاد رفت و آمد داشته و برای عید هم از چند روز پیش رفته! خانم بازیگر از انجایی که هم ثروت خوبی داره و هم دیگه شوهری در کار نیست به راحتی به گشت و گذارش می پردازه.

وی دو شب پشت هم کنسرت مسعود صادق لو و مهدی دارابی رفته بود و ویدیوهایی هم پست کرد! بعد از اینکه کرونا کمتر شد و سینماها و کنسرت ها به روال قبل خود برگشتند خانم های بازیگر تماما کنسرت هارو رفتند. به خصوص بازیگرانی حاشیه دارد و چشم و هم چشمی مثل خانم نفیسه روشن، بهاره رهنما، الهام حمیدی و نیوشا ضیغمی!

در ادامه پست های بهاره رهنما را مشاهده می کنید.

اما چه شد که بهاره از بازیگری به بلاگری رسید؟

بهاره رهنما 48 ساله را باید جزو بازیگران قدیمی سینما و تلویزیون دانست چرا که اولین حضور او در پرده نقره ای سینما مربوط به 1371 و حضور در فیلم سینمایی افعی بود. بهاره بازیگری بود که به اعتقاد بسیاری خودش را حیف کرد در واقع او مصداق بارزی است از هنرمندی که استعدادش در مسیر اینستاگرام هرز رفت.

پیمان قاسم خانی نویسنده و کارگردان و همسر سابق بهاره رهنما درباره استعداد بازیگری او این طور می گفت: «در این چند وقتی که بازی‌های او را در تئاتر دیده‌ام، تازه به استعدادش پی برده‌ام. قبل از آن، می‌دانستم او بازیگر خوبی است، اما معتقد بودم که در جاهایی دارد تکراری می‌شود ولی در چند کار اخیری که از او دیدم فهمیدم توانایی‌هایی داشته که دیده نشده و حتی خود من هم که نزدیکش هستم، ندیده بودم.»

274618424_4968648839884033_495832287937896500_n

به هر روی بهاره رهنما با تصمیم های اشتباهی که گرفت از یک بازیگر درجه یک و قابل اتکا به یک شاخ اینستاگرام تبدیل شده که گویی نه تنها اهالی سینما و تلویزیون بلکه خودش هم تمایلی برای حضور دوباره در عرصه بازیگری ندارد. آخرین اثری هم که بهاره رهنما در آن به عنوان بازیگر ایفای نقش کرد سریال نمایش خانگی گیسو بود که به اعتقاد تماشاگران و حتی عوامل خود این سریال یک شکست مفتضحانه برای منوچهر هادی بود.

234101251_1218859305213008_8150447713501531981_n

البته که بهاره رهنما در بیو صفحه اینستاگرامش که نزدیک به 5 میلیون دنبال کننده دارد، جمله ای جالب نوشته و این جمله رو بعد از جریان لایوی که داشت و گفته بود کسی که بعد از سی سال زحمت نتونسته شرایط خوبی رو فراهم کنه بی دست و پاست و مردم رو خیلی زیاد خشمگین کرده بود، نوشت.

277039956_2242562272549664_4948279854190518237_n

این بازیگر زن تنها هنرمندی است که هیچ هنرمندی براش کامنت نمیزاره اما اگر اصل مطلب رو بخوایم بگیم باید بگیم که بهاره رهنما ثروتش رو از طریق اینستاگرام و فعالیت بشدت زیاد و حتی زیاده رویش به دست آورد اما مگه کاربرانی که فالوش کردن رو کسی مجبور کرده؟! که حالا به طرز وحشتناکی بهش الفاظ بدی رو میگن! پس در بزرگ کردن و شاخ کردن چنین افرادی در فضای مجازی کاربران هم بی تقصیر نیستند، در صورتی که بهاره رهنما بازیگر و چهره ای معروف بود و مثل برخی افراد بی هنر در اینستا که شاخ شدن نیست!

در ادامه پست جدید بهاره رهنما رو درباره کامنت ها و دموکراسی مشاهده می کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها