|

استایل نامتعارف "بهاره رهنما" تو زمین تنیس؛ خانوم بازیگر به کجا چنین شتابان!

bahareh rahnama shayanews

بهاره رهنما که از مدت ها پیش به تمرین تنیس میرفت حالا ویدیویی از تمرین خود با مربی اش منتشر کرد که سوژه کاربران شد.

لینک کوتاه کپی شد
3

بهاره رهنما رو که دیگه همه میشناسند حتی اونهایی که اهل دیدن فیلم و سریال نبودن و نیستن چرا که خانم بازیگر دیگر نیازی به دوربین سینما و تلویزیون نداره و دوربین گوشی و اینستاگرام برای دیده شدن و شهرت هر چه بیشترش کافیه!

به گزارش«شایانیوز» بهاره رهنما که بعد از ترکیه رفتنش و حواشی که با توهین به مردم داشت دیگر حضور همسرش امیرخسرو عباسی رو تو پیجش کم کرد تا جایی که حالا دیگه هیچ اثری از او نیست و خیلی از کاربران حتی آن ها را طلاق گرفته دانستند!

اما شاید هم این شایعات درست باشد چرا که خانم رهنما در هر کجا حتی مسافرت ها به تنهایی میرود و حاجی هم در جایی دیگه استوری میزاره و خب این نشون میده که کلا کنار هم نیستن! بهاره رهنما از وقتی که لاکچری شد به زمین تنیس میره و ساعت ها با آقای مربی در حال تمرینه تنیس هستش. گاهی هم پوشش خانم بازیگر مورد انتقاد قرار میگیره که نامتعارفه اما ظاهرا برای بهاره رهنما این موارد مهم نیست و تنها تبلیغی که بعدش برای لباسش میزاره مهمه و درآمد! در ادامه استوری های جدید بهاره رهنما را مشاهده می کنید.

چهره جنجالی بهاره رهنما!

بهاره رهنما دو سه سالی میشه که تو اینستاگرام به شدت فعالیت داره و اکتیوه. خانم بازیگر با توجه به اینکه در موضوعات مختلف ورود داشت خب از هر کدوم اگه قسمتی هم اطلاعات پیدا میکرد تا حالا ت رشته های زیادی اطلاعات جمع کرده و بلده اما نمیشه گفت بهاره رهنما متخص شده ولی خانم بازیگر جوری رفتار دارند که انگاری مشاور هستند.

از این ها که بگذریم در همین راستا باید بگیم که بهاره رهنما هشتگی به نام زنان مستقل شاد داره که مسائل مختلفی رو توش صحبت می کنه. وی به تازگی هم با چهره بسیار پلنگ طور و آرایش کرده اش ویدیویی در ماشین منتشر کرد که صحبت هایی انگسزشی و مثبت در حال گفتن است.

بهاره+رهنما

بهاره رهنما نمونه یک زن مستقل و خفن؟!

اما بهاره رهنما شعاری به نام "زنان مستقل شاد" داره که خانوما رو به کار آفرینی و به خود رسیدن دعوت میکنه. بجز این پیجی هم با نام "زن باران" داره که تنها پیجیه که تو اینستاگرام فالو کرده و البته زیر نظر خودش با بیش از 50 هزار دنبال کننده اداره میشه.(پیج خودش نزدیک 5 میلیون فالوور داره)

بهاره رهنما مدتی پیش چالشی به راه انداخته به نام "89 روز تا بهار". در این چالش چهار مورد اصلی داره که به بهتر شدن روزمرگی و زندگی کمک میکنه. مواردی مثل بهتر شدن خواب و تغذیه و...

در ادامه ویدیویی که خانم رهنما چند روز پیش در این جهت گذاشتن و چالش رو شروع کردن مشاهده می کنید.

تنها چیزی که از بهاره خانم رهنما میشه خوب گفت اینه که زن بسیار سرسخت و محکمی هستن و البته همیشه هم کامنت هارو باز میزارن بدون هیچ توهینی به فالوور و اگه سری به پیج هاشون بزنید الفاظ ناجور کاربران همیشه در صحنه رو خواهید دید!

زیر این پست هم که مشاهده کردید برخی به لباس صورتی و کلی اکسسوری که بهاره خانوم به خودشون آویزون کردن انتقاد داشتن، برخی هم به عمل بلفاروپلاستی که انجام داده گیر دادن که باعث جمع شدن چربی پشت پلکش شده و ظاهرا چهرشو زیبا نکرده که هیچ مصنوعی هم شده. ناگفته نماند یک سری هم تتو خانوم سلبریتی تو چشمشون بود.

اما بعضیا هم به آرایش زیادش انتقاد کردن که با این وجود از فیلتر هم استفاده کرده و بازم خوشگل نشده!

بهاره+رهنما (1)

حاشیه های بهاره رهنما

یه قانون نانوشته ای وجود داره مبنی بر اینکه هر چی بیشتر تو چشم باشی بیشتر برات حرف درمیارن حالا اگه خودت هم با رفتار و کارهایی که انجام میدی به این قضیه دامن بزنی خیلی بیشتر درگیر حاشیه میشی. بهاره رهنما جزء افرادی است که معمولا همیشه با حرف هایی که زده یا نوع پوششی که داشته یه حاشیه ای دنبالش بوده.

البته ما در جایگاهی نیستیم که راجع به پوشش ایشون صحبت کنیم اما ایشون هم مثل خیلی از اینفلوئنسرها سبک خاصی در پوشش  دارند. به عنوان مثال خانم بازیگر یه استوری از خودش منتشر کرده که 4 تا گوشواره تو گوشش هست که کمی عجیب به نظر میرسه. اگر پیج بهاره رو دنبال کنید میبینید که از این دست عکس ها خیلی داره.

b.rahnama_2731674579490829596_30916040

insta.actor_1585557950

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • مسعود ارسالی در

    خانمی سر تا پا عقده،خیلی عقده ای هست،حاجی حق داشت

  • ناشناس ارسالی در

    بهاره رهنما خوشگل که بودی چقدر ناز و خوشگلتر شدی خوش به حالت حال دنیا را میبری ولی حسود زیاد داری فوضول خیلی داری خوشم میاد محل آدمیزاد بهشون نمیزاری تو عشقو حالتو میکنی خیلیا فوضولی همین کافی که جواب نمیدی خوش باشی خوشگل خانم بزار حسودات بترکن عزیزم

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی