|

"مهناز افشار" حجابو کَند حالا هی با فیس عجیب میاد؛ رفیقشو چه ماچی میکنه!

mahnaz afshar shayanews

مهناز افشار بعد از اینکه حجاب از سر برداشت حالا یک عکس جالب به همراه سگ خانگی اش در اینستاگرام منتشر کرد.

لینک کوتاه کپی شد

مهناز افشار که اخیراً در آلمان کشف حجاب کرده هر روز انگار برای فالوورها و طرفدارانش یک سورپرایز ویژه دارد. خانم که هر روز با یک رنگ موی جدید در اینستاگرام عکس و ویدیو می گذارد.

به گزارش «شایانیوز» مهناز افشار به تازگی عکسی از سگ کوچک خانگی اش منتشر کرد و نوشت: از دید من حیوانات و طبیعت برکت زمین و هر سرزمینی هستن و باید به شکل درست ازشون مراقبت و محافظت کرد.

بوسه مهناز افشار برای فالووهاش

مهناز افشار در صفحه پیج خود فعالیت بسیار زیادی دارد و چون دور از هموطناش با دخترش لیانا زندگی میکنه و یه جورایی تنهایی ناراحتش کرده، اینستا رو راهی برای صحبت با ایرانی ها قرار داده و به همین دلیل هم با هر بهونه و عکسی پست میزاره و کپشنی کوتاه از دلتنگی می نویسه. اما مهناز افشار به تازگی پست و استوری برای همکارای بازیگرش و دوست دارانش تو ایران گذاشت و بوسه ای هم براشون فرستاد. در ادامه این بومرنگ را مشاهده می کنید.

مهناز دیگه انگار کلاً بی خیال ایران شد!

مهناز افشار که تا همین یکی دو ماه پیش شایعاتی در مورد بازگشتش به ایران در فضای مجازی شنیده می شد و حتی وقتی که به ترکیه و دبی هم سفر کرده بود برخی ها از ایران به عنوان مقصد بعدی او یاد می کردند. اما گویا عکس و ویدیوهای اخیر مهناز گواه این موضوع است که خانوم بازیگر دیگر تمایلی برای بازگشت به ایران ندارد. 

مهناز در این یکی دو سال اخیر همیشه تلاش می کرد حداقل در ظاهر هم که شده حجاب حفظ کند. او برای همواره در عکس هایی که منتشر می کرد یا کلاه به سر داشت یا با توربان بخشی از موهایش را می پوشاند. اما تصاویری که اخیراً از مهناز منتشر شده نشان می دهد خانوم بازیگر روسری را کنار گذاشته و کلاً بی خیال حجاب شده است.

mike.verno_1644076592

mahnaz_afshar_2764811792321908221_241999282

mahnaz_afshar_1638786478

مهناز خانم با درآمد یا بی درآمد؟!

از این ها که بگذریم مهناز افشار هیچگاه از پیج و شخصیتش برای تبلیغات و کسب درآمد استفاده نکرده در صورتی که به راحتی می توانست دور از خانواده و کشور حداقل پول خوبی را به جیب بزند.

خیلی از سلبریتی ها در ایران حتی با کمتر از 1 میلیون فالوور مثل صبا راد راه به راه معرفی های مختلف دارند و از این طریق پول هایی هنگفت دریافت می کنند. امثال خانم بهاره رهنما هم که دیگه کاربرا رو کلافه کرده و از هر چیز بیخودی تبلیغ و معرفی می گذارد و در اخر هم خود را زحمت کشیده می داند و مردم عادی بدون ثروت را بی دست و پا!

mahnaz_afshar_1626889798

اما حالا سوال اینجاست که مهناز چگونه در آلمان زندگی ش رو می چرخونه؟

همان طور که در شروع گفتیم مهناز در ایران جزو سوپراستارهای سینما و به نوعی جزو گران ترین ها بود و وقتی بهاره رهنما با پول و درآمد بازیگری تونسته برای خودش زندگی جمع کنه این مورد قطعا در خصوص مهناز هم صدق می کنه و ایشان با پس انداز دوران درآمد بازیگری شون قطعاً در هر کجای دنیا که بخواهند می توانند در رفاه و آسایش زندگی کنند. علاوه بر این باید اشاره کنیم که مهناز در ابتدای مهاجرت به اروپا با شبکه mbc persia همکاری داشت و برای پرشین گات تلنت پول خوبی به جیب زد.

از همه این ها که گفتیم نباید یاسین خان رامین را هم از یاد ببریم. خانواده رامین در آلمان جایگاه خوبی دارند و اصلاً مهناز آلمان را هم به خاطر موقعیت خانواده همسرش انتخاب کرد و حالا هم که یاسین تبرئه شده و آن طور که شواهد برمیاید رابطه اش هم با مهناز خیلی شکراب نیست احتمالا او هم در صورت نیاز مهناز و دخترش را از لحاظ مالی ساپورت خواهد کرد.

mahnaz_afshar_1629474282

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • داود طنوریان ارسالی در

    شایددارد اشتباه میکند بروید توجیهش کنید چون بازیگراست شاید قبول کندو درست شد

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها