|

"مهناز افشار" به سیم آخر زد؛ کشف حجاب خانوم بازیگر با رنگ موی عجیب!

mahnaz afshar shayanews

مهناز افشار این روزها کلا حجاب از سر برداشته و به نظر دیگر قصد ندارد به ایران برگردد و به کل قید بازیگری را زده است

لینک کوتاه کپی شد

مهناز افشار کسی بود که در ایران به لحاظ بازیگری همه چیز داشت. او نقش اول بود و در هر سال حداقل دو تا سه فیلم خوب بازی می کرد و از آنجا که حضورش تاثیر زیادی روی فروش فیلم داشت مهناز خانوم دستمزد خوبی هم می گرفت.

به گزارش «شایانیوز» مهناز اما سال 98 با یک تصمیم عجولانه از ایران رفت و ساکن آلمان شد. او در ابتدای مهاجرتش با پیشنهاد جذاب پرشین گات تلنتی ها مواجه شد و با حضور در یک مسابقه استعداد یابی چند میلیاردی درآمد کسب کرد. احتمالاً این حضور و نشستن مهناز در کنار ابی و آرش او را به روزهای آینده امیدوار کرد و با خود خیال کرد که می تواند در شبکه های فارسی زبان خارج از کشور هم حضور داشته باشد و به دلار دستمزد بگیرد. اما زهی خیال باطن که گات تلنت با این چهره های جذاب شکست خورد و مهناز در اروپا بیش از پیش خانه نشین شد.

مهناز در اروپا یه نیمچه حجابی داشت و همین موضوع دوستان و طرفدارانش را امیدوار نگه می داشت که خانوم افشار بلاخره به ایران برخواهد گشت و دوباره او را برروی پرده نقره ای خواهیم دید. 

اما در این یکی دو ماه اخیر که از قضا با آزادی یاسین رامین همسر سابق مهناز افشار توامان شده بود  خانوم افشار تصاویر بی حجاب از خود در فضای مجازی منتشر کرد که به نوعی امیدها را در خصوص بازگشت ایشان به ایران نقش بر آب کرد.

البته این کشف حجاب هم گویا باعث شده خیلی از بازیگران و اهالی سینما از مهناز خانوم فاصله بگیرند. اگر به صفحه اینستاگرام مهناز خانوم سری بزنید مشاهده می کنید که با وجود اینکه تقریبا همه اهالی سینما که در اینستاگرام حضور دارند صفحه مهناز را فالوو دارند اما برای پست های اخیر خانوم بازیگر هیچ کامنتی نمی گذارند!

مهناز راه به راه رنگ مو عوض می کنه!

مهناز افشار گفتیم که در یکی دو ماه اخیر به کل کشف حجاب کرده و نکته جالب اینجاست که در این مدت پیوسته رنگ موهاش رو خانوم عوض کرده. مهناز اول موهاش رو آبی کرد که خیلی هم بهش میومد و جذاب شده بود. بعد از چند روز موهاش رو صورتی کرد و حالا مهناز موهاش رو به رنگ بلوند ساده درآورد.

mahnaz_afshar_1638786478

mahnaz_afshar_2760528356627383294_241999282

واکنش جالب کاربران به کشف حجاب مهناز افشار

حجاب برداشتن مهناز در بین کاربران شبکه های اجتماعی بازتاب زیادی داشت و البته گمانه زنی هایی هم در این خصوص مطرح شد برخی کاربران در جواب برخی دیگر که براشون سوال شده بود چرا مهناز خانوم دیگه کلا سرش چیزی نیست گفتند خانم خانما فیلمی در اکران داشته و دیگری اینکه دادگاهش گذشت و حالا دیگه قصد برگشت به ایران برای پرونده هاش رو نداره. 

mahnaz_afshar_1642754824

اینستاگرام تنها ابزار ارتباطی مهناز با همزبون هاش!

از این ها که بگذریم مهناز افشار در صفحه خود تصاویر بسیار زیادی منتشر می کند و تقریبا هر روز چیزی برای پست دارد. البته کیفیت عکس ها از لحاظ ظاهر و ژست و ... برای یک سلبریتی کم است اما خب فعلا این راه رو انتخاب کرده تا غم غربت کمتر شه و با هم زبوناش راحت در ارتباط باشه.

مهناز افشار اغلب با چهره ای کم آرایش و یا آرایش ریخته شده و خلاصه تو این مدلا عکس میزاره و دیگه این مورد ربطی به راحت بودن با مخاطب نداره و شخصی مثل ایشون که کلی دنبال کننده داره باید دقت بیشتری داشته باشه!

حالا ممکنه برخی هم بگن اصلا خارج کسی آرایش نمیکنه و این حرفا. بله درسته یا باید آرایش نکرد و یا با آرایش مناسب و تمیز جلو دوربین اومد که این خودش احترام به مخاطبه!

mahnaz_afshar_1642774141

مهناز و پست های نامفهوم در اینستاگرام!

همان طور که گفتیم خانم بازیگر روزانه تصاویری نه چندان جالبی از خودش پست میکنه که خب نه کپشن خاصی داره و نه استایل و فیگور خاصی. گویا خانم خانما تنها برای دیدن نظرات کاربران و بالا بردن تعداد پست ها فعالیت داره چون گاهی انقدر بی مفهوم و زیاد میشه این عمل که برای کاربرا خسته کنندست!

از پست های نامفهوم و نه چندان جالب مهناز افشار هم میشه به پست چند هفته پیشش اشاره کرد که پای خودش و دخترش لیانا رو به هم چسبوند و برهنه عکس گرفت!

واقعا مفهوم این عکس هیچ چیزی نبود جز اینکه برخی افراد با افکار مریض و ناسالم نظراتی زشت و زننده بزارن و فوت فتیش ها هم قربون صدقه الکی برن!

mahnaz_afshar_1639679113

البته این اولین بار نیست که مهناز افشار روی پاهایش مانور میده و تصاویر بسیار دیگری از او در پیجش هست که انگار از قصد همه جارو پوشانده جز پاها! 

mahnaz_afshar_1621099520

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • زهرا ارسالی در

    ایکاش مجددا برگرده ایران
    حیف شد

    • یونس ارسالی در

      میخوام برنگرده

  • ناشناس ارسالی در

    کاش مثل سابق برگرده ایران فیلم بازی کنه

    • یونس ارسالی در

      صد سال سیاه برنگرده

  • هانی ارسالی در

    چه پاهای زشت و بد رنگی. حال آدم بهم میخوره، دهان گشاد، چشما قلمبه، دماغ کج و کوله، پاها که نگووووووو.... واقعا این اعتماد به نفس از کجا آورده؟؟؟؟؟؟؟

  • Zz ارسالی در

    نه خیلی پاهای رگ رگیش قشنگه ساقه پاهاش مثل مرغ میمونه

  • مرضیه ارسالی در

    آن شاءالله که خدا اصلاحش کنه چون مادر دختر بچه معصومی هست که قراره این تربیتش کنه

  • جهان ارسالی در

    هروقت اینترنت باز میکنی عکس این نکبت میاد

    • ناشناس ارسالی در


      😂😂😂😂😂😂😂

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی