|

حرکت زشت "مهناز افشار" واسه کامنت؛ مُنقلب کردن فالوورا!

mahnaz afshar shayanews

مهناز افشار بازیگر محبوب ایرانی است که اینبار با انتشار تصویر پاهای خود و دخترش مور انتقاد کاربران قرار گرفت.

لینک کوتاه کپی شد
8

مهناز افشار بازیگر معروف و با استعداد ایرانی است که البته خیلی وقته تنها بازیگر اینستاگرامش شده و هنری که در عرصه سینما داشت را کنار گذاشته است.

به گزارش«شایانیوز» مهناز افشار در پیج شخصی خود 15 میلیون دنبال کننده دارد که بیشترین تعداد فالوور را در میان سلبریتی های ایرانی به خود اختصاص داده است! افشار هنوز هم بعد از مهاجرت و با وجود اینکه چند سالی می شود فیلم و سریال جدیدی بازی نکرده اما همچنان آنقدر محبوبیت خود را دارد که اگر سری به پیجش بزنید از نظرات کاربران این را به خوبی متوجه خواهید شد.

اما چیزی که هست اینست که حالا مهناز افشار بعد از مهاجرت هرچیزی که دم دستش باشد را پست و استوری می کند. از تیپ های بیریخت و ناجور بگیر تا انتشار کف پاهایش! بله درسته مهناز خانم به تازگی تصویری از پاهای خود در کنار دخترش لیانا را منتشر کرد و نوشت: واقعی‌ترین و حقیقی‌ترین

مهناز افشار

این تصویر با انتقاد های مختلفی همراه شد. برخی از این نوع تولید محتوای سلبریتی شان ناراحت شدند. برخی هم گفتند خانم بازیگر این عکس را  گذاشته تا کامنت بیشتری بگیرد!

البته این اولین بار نیست که مهناز افشار روی پاهایش مانور میده و تصاویر بسیار دیگری از او در پیجش هست که انگار از قصد همه جارو پوشانده جز پاها! 

مهناز افشار

اما از دیگر تصاویری که مهناز افشار از خود به تازگی منتشر کرد تزریق واکسن کرونا بود که ظاهرا خانم بازیگر خیلی از آن ترس داشته و بالاخره مجبور به زدن واکسن شده.

مهناز افشار

تیپ خز خانم سلبریتی

مهناز افشار در ایران که بود تیپ های جذاب تری داشت و از وقتی که رفته انگار بدتیپی شده براش مُد! وی اغلب لباس هاش به هم نمیان و یا تنگ و ناجورن.

از سلبریتی همچون مهناز افشار داشتن چنین استایل هایی بعیده زیرا اتفاقا اونور آب محدودیتی هم نداره به راحتی میتونه استایل های شیک و راحتی بزنه اما ظاهرا خانم بازیگر سخت در تلاشه که بدتیپ باشه!

مهناز افشار

مهناز افشار: تو ایران فقط جلو مردم حجاب داشتم

مهناز افشار بازیگر زن جنجالی و مهاجرت کرده از ایران می گوید وقتی که در ایران بوده فقط جلوی دوربین حجاب داشتم و در مهمانی ها و مکان های خصوصی که مردم نمی دیدند بدون حجاب بودم و همیشه از روی اجبار حجاب داشتم.

این صحبت های مهناز افشار در حالی مطرح می شود که وقتی در ایران بود می گفت که حجاب باور قلبی من است و خودم دلم می خواهد که حجاب داشته باشم و این یعنی آن روزها نقش بازی می کرده و در حال فریب افکار عمومی بوده است.

این خانم اولین نفری نیست که از میان سلبریتی ها جلو روی مردم خودشونو موجه نشون میدن و پشت دوربین و در پارتی های شبانه جوری دیگر هستند.

مهناز افشار

بیوگرافی مهناز افشار

مهناز افشار در ۲۱ خرداد ۱۳۵۶ در تهران و در خانواده‌ای اصالتاً ترک به‌دنیا آمد. دیپلم دبیرستان را در رشته علوم تجربی گرفت و برای ادامهٔ تحصیل به مدّت چهار سال در یک مؤسسهٔ غیرانتفاعی به تحصیل در رشتهٔ تدوین پرداخت.

به علّت گرایش مذهبی، خانواده او در آغاز، مخالف بازیگری او بودند. او در کلاس‌های بازیگری حمید سمندریان آموزش دید.

مهناز افشار در کنار خانواده اش مهناز افشار در کنار خانواده اش

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • فریبا ارسالی در

    توروخدایکی،به من بگه چی،سرهنرپیشه هاوهنرمندامون،اومده چقدرایناکمبودوعقده،داشتن ماخبرنداشتیم،هرکدوم یحور،مهنازافشارپاهای خروسشوانداخته،بیرون پیری،که،چی؟فک کرده خیلی خوشگلو،نازوجذابه،برم،اعتمادبه،نفسشو،بخدااگه گوریل،تنساح،قورباغه،اعتمادبه نفس افشاروداشتن حتماسیندرلابودن.البته این هنرمندان تقصیرندارن،بیچاره هاتومملکتی بزرگ شدن که نتونستن عرض اندام کنن جوگیرشدن،فکرکردن زیباییشون،حروم،شده،

  • فریبا ارسالی در

    خانم افشارحداقل پاهای خوشگلوخوش،فرمی هم نداری،حالم بهم خوردای،کاش عمل زیبایی،یاآرایشی هم براپابودوانجام،میدادی،پاهای یقوروواقعابیریختی داری،چندش آوره،سوسک،،پاهایش خوش فرم ترازپاهای،توعه

    • ناشناس ارسالی در

      خخخخخخ

  • ناشناس ارسالی در

    واسه عرض اندام نذاشته عکسه دیگه حالا انقد شلوغش میکنین ،خیلی عادیه

  • ناشناس ارسالی در

    واقعا متاسفم

  • یک شهروند ارسالی در

    خا‌ک بر سر اون فالورایی که با دیدن پاهای یه خانم منقلب بشن واقعا ملتو به کجا رسوندین. چی به سر فرهنگ این ملت اومده

  • ناشناس ارسالی در

    عوض اینکه این اسقاطی ها و نخاله ها رو تبلیغ کنین چند تا جوان موفق رو الگوی مردم کنین ... هیچ زیبایی نداره این هیکل ناقص و موهای کم پشت همون بهتر که پشت حجاب قایم بشه

  • علی از تهران ارسالی در

    بابا جمع کنید بساط حسادت و عقب افتادگی رو

  • صادق ارسالی در

    چرا آنقدر حسادت دارید

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها