|

تغییر اساسی "مهناز افشار" تو تیپ و موهاش، چه خانومای خوشگلی؛ بابا اروپایی!

mahnaz afshar shayanews

مهناز افشار بازیگر مهاجرت کرده ای می باشد که فعالیت زیادی در اینستاگرام دار و به تازگی هم با انتشار ویدیویی کوتاه از خود آن را بروز کرد.

لینک کوتاه کپی شد
2

مهناز افشار بازیگر مطرح سینما که مدتی است در خارج از کشور زندگی می کند و گویا قصد بازگشت به کشور را هم ندارد اما به جاش تا دلتون بخواد تو اینستاگرام پست و استوری منتشر می کنه. 

به گزارش«شایانیوز» مهناز افشار بیشترین تعداد فالوور در میان هنرمندان ایرانی را دارد که 15 میلیون و خورده ای می باشد و واقعا هم یکی از آرام ترین سلبریتی های مهاجرت کرده است که نه در حجاب و نه در موارد دیگر جنجال به پا نکرد، البته به جز داوری مسابقه "پرشیاز گات تلنت" که ان هم روز های اول شوکه کننده بود و بعد برای همه عادی شد.

اما همانطور که میدانید کریمس نزدیک است و از آنجایی که کلا ایرانیان این جور مسائل اونور آبی را خیلی دوست دارند و تحت تاثیر جو قرار می گیرند، مهناز خانم هم که در آلمان سکونت دارد و از قافله عقب نماند و هم گریم هالوینی اش را انجام داد و هم ویدیوی کریسمسی اش را رفت.

مهناز افشار

خانم سلبریتی موهای کوتاهی دارد اما در پست های اخیرش به یکباره موهایش بلند شد که خب مشخص است اکستنشن انجام داده که خب با این تیپش خارجی طورم شد.

مهناز افشار

مهناز خانم با درآمد یا بی درآمد؟!

اما مهناز افشار هیچگاه از پیج و شخصیتش برای تبلیغات و کسب درآمد استفاده نکرده در صورتی که به راحتی می توانست دور از خانواده و کشور حداقل پول خوبی را به جیب بزند.

خیلی از سلبریتی ها در ایران حتی با کمتر از 1 میلیون فالوور مثل صبا راد راه به راه معرفی ها مختلف دارند و از این طریق پول هایی هنگفت دریافت می کنند. امثال خانم بهاره رهنما عهمکه دیگر کاربر را کلافه کرده اند و از هر چیز بیخودی تبلیغ و معرفی می گذارند و در اخر هم خود را زحمت کشیده می دانند و مردم عادی را بدون ثروت بی دست و پا!

مهناز افشار

مهناز افشار

بی حجابی مهناز افشار در ایران

مهناز خانم مهاجرت کرده می گوید وقتی که در ایران بوده فقط جلوی دوربین حجاب داشتم و در مهمانی ها و مکان های خصوصی که مردم نمی دیدند بدون حجاب بودم و همیشه از روی اجبار حجاب داشتم.

این صحبت های مهناز افشار در حالی مطرح می شود که وقتی در ایران بود می گفت که حجاب باور قلبی من است و خودم دلم می خواهد که حجاب داشته باشم و این یعنی آن روزها نقش بازی می کرده و در حال فریب افکار عمومی بوده است.

مهناز افشار

این خانم اولین نفری نیست که از میان سلبریتی ها جلو روی مردم خودشونو موجه نشون میدن و پشت دوربین و در پارتی های شبانه جوری دیگر هستند.

مهناز افشار

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • ناشناس ارسالی در

    دلیل نمیشه چون حجاب نداره یا نداشته ادم بدی باشه لطفا انقد طرز فکر هاتون سطحی نباشه هر کسی خودش تصمیم میگیره چه عقیده ای داشته باشه چه مدلی بگرده هر گلی هم بزنه ب سر خودش میزنه خوبه انقد دخالت نکنیم و قضاوت بیخود نداشته باشیم نسبت ب دیگران

  • ناشناس ارسالی در

    اگر کسی دوس نداره قضاوت بشه توسط دیگران پس نباید بیش از حد خودشو تو چشم مردم کنه عادت ذاتی انسان این هست که در مورد چیزهایی که زیاد میبینه و جلوی چشمش هست حرف بزنه یا حداقل تو ذهن خودش بهش فکر کنه من از مهناز افشار نفرت دارم چ با حجاب چ بی حجاب چ تو ایران چ خارج از ایران

  • سیامک ارسالی در

    خانم افشار رسما به فنا رفت

  • ناشناس ارسالی در

    به نظرمن بازیگرا خیلی دیگه راحتن با سلبریتی هایی که تو خارج زندگی میکنن فرقی ندارن متاسفم واقعابراشون.

  • ناشناس ارسالی در

    مهناز افشار زنی باوقار هست من بهشون افتخار میکنم امیدوارم هر جای دنیا سلامت موفق باشن

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها