|

استایل اروپایی "مهناز افشار" با موهای بلوندِ اکستنشن؛ با مهریه میلیاردی چه کرده!

mahnaz afshar shayanews

مهناز افشار بازیگر جذاب ایرانی است که بیشتر عکساش با تیپ هایی نه چندان جالب است اما اینبار اکستنشن موهاش مورد توجه کاربران قرار گرفت.

لینک کوتاه کپی شد
4

مهناز افشار بازیگر با استعداد، معروف و البته محبوب ایرانی است که چند سالی می شود هنر و حرفه خود را کنار گذاشته دور از کشور زندگی می کند. وی بعد از اینکه همسرش یاسین رامین را به اتهام اختلاس گرفتند، به همراه دخترش از ایران رفت و مدتی را در سوئد گذران و از داوران برنامه "پرشیاز گات تلنت" شد اما بعد از آن مدتی در ترکیه و بعد هم به آلمان رفت.

به گزارش«شایانیوز» مهناز خانم ابتدای رفتنش با حواشی بسیاری همراه شد اما به مرور بعد از اینکه همه دیدند او به دنبال جنجال نیست بیخیال ماجرا شدند و اتفاقا دوست دارانش افزایش هم پیدا کردند. او حالا 15 میلیون دنبال کننده در اینستاگرامش دارد که نظراتی مثبت هم برایش می گذارند.

در ادامه تصویر جدیدی که مهناز افشار از خود منتشر کرده را مشاهده می کنید اما موردی که جالب بود اکستنشن موی خانم خانما بود که در عکس قبلش موهاش کوتاه بود و یهو بلند شد!

مهناز افشار

تیپ تنگ مهناز خانم

مهناز افشار در این مدت گاهی با انتشار تصویری از خود ابراز دلتنگی برای وطن و هم وطنانش می کرد و بیشتر کپشن هایش همراه با غم بود.

او در خارج از کشور کشف حجاب هم کرد و ظاهرا دیگر نمی خواهد به سینمای ایران برگردد اما هنوز همانند خیلی از بازیگران مهاجرت کرده آنقدر ها در لباسش زیاده روی نکرد.

اما مهناز خانم به بد تیپی و بد لباسی هم معروفه و ظاهرا در آنور آب بجای اینکه محدودیت ندارد خوش لباس تر شود بدتر شد! در ادامه نمونه ای از لباس تنگ و ناجور خانم بازیگر را در یکی از فستیوال های خارجی مشاهده می کنید که خیلی هم مورد انتقاد کاربران قرار گرفته بود.

مهناز افشار

مهناز افشار

مهناز خانم با درآمد یا بی درآمد؟!

اما ناگفته هم نماند مهناز افشار با 15 میلیون فالوور جزو بالاترین تعداد دنبال کننده میان سلبریتی های ایرانی است اما او هیچگاه از پیج و شخصیتش برای تبلیغات و کسب درآمد استفاده نکرده در صورتی که به راحتی می توانست دور از خانواده و کشور حداقل پول خوبی را به جیب بزند.

خیلی از سلبریتی ها در ایران حتی با کمتر از 1 میلیون فالوور مثل صبا راد راه به راه معرفی ها مختلف دارند و از این طریق پول هایی هنگفت دریافت می کنند. امثال خانم بهاره رهنما عهمکه دیگر کاربر را کلافه کرده اند و از هر چیز بیخودی تبلیغ و معرفی می گذارند و در اخر هم خود را زحمت کشیده می دانند و مردم عادی را بدون ثروت بی دست و پا!

مهناز افشار

مخارج خانم بازیگر در آلمان از کجاست!

اما این را هم بگوییم که مهناز افشار در دهه هشتاد همراه با محمدرضا گلزار از پولساز ترین زوج های هنری در سینما بودند که توانستند درآمد بالایی را کسب کنند. پس از آن خانم بازیگر در سال 1393 با ازدواج با (محمد یاسین رامین) پسر آقای سیاستمتدار و مهریه 22 میلیاردی اش هم توانست پس انداز خوبی داشته باشد.

به گفته مرضیه برومند مهریه مهناز افشار ملکی به مبلغ 22 میلیارد، آن هم هفت سال پیش بوده که به قیمت بعد از طلاق بیشتر هم شده! حالا خانم بازیگر به راحتی در آلمان زندگی میکند بدون اینکه شغل و درآمدی داشته باشد و سوال اینست که هزینه های زندگی اش از کجاست؟

مهناز افشار

مهناز افشار

مهناز افشار

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • ولف ارسالی در

    یکی نیس به این مادربزرگ بگه بشین سر جات دیگه دوره تو تموم شده

  • امیرارسلان ارسالی در

    استایل خوبی داره....

  • ایرانی ارسالی در

    باسلام شما هنرمندان عزیز که درآمد میلیاردی دارین نوش جونتون ما حسود نیستیم ولی آیا دست خیر هم دارین کمک به جوونهای کم درآمد کمک به ازدواج جوونها تهیه جهیزیه برای عروس و دامادها خلاصه کمک به مستمندان با عابرو میدونم که از حال و روز مردم خبر دارین ولی خدا وکیلی مردم بی عرضه نیستن خیلیها کم درآمد هستن کار میکنن ولی درآمدشون به اجاره خونه فقط میرسه اگه سری به اینجور ادمها بزنین متوجه میشین عزیزانم با تشکر

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها