|

بهترین گوشی شیائومی تا 5 میلیون/ ظاهر جذاب، قیمت نایاب، دوربین کمیاب هر سه تو یه گوشی

در این مقاله چندتا از بهترین گوشی های شیائومی تا 5 میلیون رو بهتون معرفی کردیم تا با توجه به اون ها انتخاب بهتری داشته باشید.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- داشتن یه گوشی خوب میتونه تا میزان زیادی روی اعصاب شما تاثیر داشته باشید حالا شاید براتون سال پیش بیاد که چرا و چه ربطی داره؟ ربطش رو موقعی میفهمید که گوشیتون مدام هنگ کنه، خاموش بشه و قفل بشه و این سوال رو براتون پیش بیاره که چرا گوشیم یهو خاموش میشه و خب شما رو اسیر درست کردن خودش کنه و هر جا هم برای درست شدنش برید یه قیمت بهتون بدن و شما رو سردرگم کنن که خب واضحه همه ی این مسائل میتونه حسابی فکر شما رو بهم بریزه طوری که میخواهید یا سرتون رو بزنید به دیوار و یا گوشیتون رو بندازید دور که خب توصیه میکنیم هیچ کدوم رو انجام ندید چون چرا عاقل کند کاری که باز آرد پشیمانی؟!

از قدیم گفتن پیشگیری بهتر از درمان است پس چرا شما موقع خرید گوشی دقت و حواس لازم رو به خرج نمیدید که یه همچنین مشکلاتی براتون پیش نیاد البته که شاید الان با خودتون بگید که با قیمت های الان هوش و حواسمون رو هم جمع کنیم تا وقتی که یه پول درشت و تپل برای خرید ندیم نمیتونیم یه گوشی خوب بخریم در حالی که شما حتی میتونید در بین بهترین گوشی ها تا 3 میلیون هم یه گوشی خوب که با نیازهاتون همخونی داشته باشه پیدا کنید البته به شرطی که عقلانی به موضوع نگاه کنید و انتظار منطقی از گوشیتون داشته باشید که خب در این حالت مطمئن باشید که ضرر نمیکنید حالا ما هم در این مقاله برای این که شما انتخاب خوبی در زمینه ی گوشی داشته باشید میخواهیم چند تا از بهترین گوشی های شیائومی تا 5 میلیون رو بهتون معرفی کنیم تا خرید بهتری داشته باشید، پس در ادامه با ما همراه باشید.

بهترین گوشی شیائومی تا 5 میلیون

پوکو M5 از بهترین گوشی های شیائومی تا 5 میلیون

بریم به سراغ اولین محصول از لیست بهترین گوشی های شیائومی تا 5 میلیون یعنی پوکو M5؛ کمپانی برای این محصول خودش از یه صفحه نمایش به اندازه ی 6.58 اینچ استفاده کرده که توان نوسازی تصویر در اون در هر ثانیه 90 هرتزه و حداکثر روشناییش در محیط باز هم 500 نیته. این گوشی از طراحی زیبا و مقاومی برخورداره و در برابر گرد و غبار و پاشش آب از خودش مقاومت خوب و بالایی نشون میده. باتری این محصول از 5000 میلی آمپر ساعت ظرفیت برخورداره و از فست شارژ هم پشتیبانی میکنه و دارای طول عمر بالاییه. 

همچنین شما میتونید بلندگوهای با کیفیتی رو در این گوشی مشاهده کنید. در زمینه ی پردازنده هم برای این محصول از یه تراشه ی هلیو G99 استفاده شده که عملکرد قابل قبولی داره و روون کار میکنه. دوربین اصلی این گوشی دارای یه سنسور 50 مگاپیکسلی و دوربین سلفی هم دارای یه سنسور 5 مگاپیکسلی هست و در مجموع در طول روز از خودشون کیفیت خوبی ارائه میکنن طوری که شاید باورکردنی نباشه که تصاویر توسط یه گوشی ارزون قیمت ثبت شده.

بهترین گوشی شیائومی تا 5 میلیون

ردمی 10C از بهترین گوشی های شیائومی تا 5 میلیون

برسیم به دومین محصول در بین بهترین گوشی های شیائومی تا 5 میلیون یعنی ردمی 10C که سازنده برای این محصول از یه نمایشگر 6.71 اینچ استفاده کرده که از وضوح مناسبی برخورداره. در زمینه ی پردازنده هم این گوشی از یه تراشه ی اسنپدراگون 680 بهره گرفته که با توجه به قیمت محصول عملکرد مناسب و خوبی از خودش نشون میده. دوربین اصلی این محصول هم دارای یه سنسور 50 مگاپیکسلی و دوربین سلفی هم دارای یه سنسور 5 مگاپیکسلی هست که در طول روز عملکرد خوبی دارن و میتونن عکس و فیلم های به یادموندنی رو برای شما ثبت و ضبط کنن. پس در صورتی که به دنبال یه گوشی با قیمت مناسب هستید که عملکرد منطقی داشته باشه میتونید به سراغ این محصول از شیائومی برید.

بهترین گوشی شیائومی تا 5 میلیون

پوکو C65 از بهترین گوشی های شیائومی تا 5 میلیون

برسیم به آخرین محصول لیستمون از بین بهترین گوشی های شیائومی تا 5 میلیون یعنی پوکو C65 که از کیفیت ساخت خوب و طراحی زیبایی برخورداره. کمپانی سازنده برای این محصول خودش از نمایشگر به اندازه ی 6.74 اینچ استفاده کرده که توان نوسازی تصویر در اون در هر ثانیه 90 هرتزه و شما میتونید وضوح و روشنایی قابل قبولی رو از اون انتظار داشته باشید. باتری این محصول از 5000 میلی آمپر ساعت ظرفیت برخورداره و دووم و طول عمر خوب و بالایی داره. 

در زمینه ی پردازنده هم در این گوشی از یه تراشه ی هلیو G85 مدیاتک که از عملکرد خوبی برخورداره استفاده شده ولی خب نباید بهش زیاد فشار آوورده و برنامه های سنگین رو به اجرا دربیارید. دوربین اصلی پوکو C65 دارای یه سنسور 50 مگاپیکسلی و دوربین سلفی هم یه سنسور 8 مگا پیکسلی داره.

بهترین گوشی شیائومی تا 5 میلیون

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی