|

بهترین گوشی تا 3 میلیون / باورت نمیشه شیائومی و سامسونگ چیا با این قیمت تولید کردن

در این مقاله در خصوص بهترین گوشی تا 3 میلیون صحبت کردیم و لیستی ارائه کردیم که میتونید از بین اون ها یه انتخاب خوب داشته باشید.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- تکنولوژی تا چه حد روی زندگیه شما تاثیر داره و اون رو تحت الشعاع قرار داده؟ احتمالا جوابتون خیلی زیاد خواهد بود چرا که این روزا دیگه آدم ها یه دنیای دیگه برای خودشون ساختن و دارن توش زندگی میکنن که این دنیا رو با استفاده از گوشی ها خلق کردیم مثلا راه دور نریم اینستاگرام شده یه دنیای دیگه برای ما که خیلی هامون در حال زندگی در اون هستیم؛ مشاغل مجازی، دوستای مجازی، خنده های مجازی و... که خب همه ی این ها با بودن گوشیه که معنا پیدا میکنه و در صورتی که این وسیله نباشه اینا هم نیستن! بنابراین کیف میده که یه گوشیه خوب باشه تا بشه باهاش بهتر کار کرد اما در این بین یه عده هستن که چندتا گوشی دارن برای کارهای مختلف و اینبار دنبال گوشیه ارزون هستن و یا یه عده ای برای تکالیف مدرسه ی بچشون دنبال گوشیه ارزون هستن که پیشنهاد ما پیدا کردن بهترین گوشی تا 3 میلیون هست.

این روزا بازار بسیار وسیع شده و شما میتونید با هر قیمت و بودجه ای اون کالایی که مدنظرتون هست رو پیدا کنید حتی توی بازار موبایل و خب از اون موقعی که شیائومی هی قدرتمند و قدرتمند تر شد اومد هی گوشی های اقتصادی و در رنج قیمت های مختلف تولید کرد به همین علت شما میتونید برای انتخاب بهترین گوشی تا 3 میلیون حتی به شیائومی های خوب هم فکر کنید در این بازه ی قیمتی و خب شاید باورش سخت باشه که یه عالمه گوشی با این این قیمت در بازار موجوده که حالا ما چندتا از بهتریناشو براتون گلچین کردیم که میتونید از بین اون ها بهترین گوشی تا 3 میلیون رو انتخاب کنید.

بهترین گوشی تا 3 میلیون

پوکو C40 نسخه 64/4 گیگابایت از بهترین گوشی ها تا 3 میلیون

این محصول از شیائومی طراحی شبیه به پوکوهای دیگه در قیمت های بالاتر داره و میشه این رو از فریم مشکی رنگ و مستطیلی که بالای قاب پشتیه اون هست متوجه شد. نمایشگر این گوشی دارای 6.71 اینچ اندازه هست و رزلوشن خوبی با توجه به این قیمت ارائه میکنه. کمپانی چینی شیائومی برای این محصول خودش از یه تراشه به نام JR510 که 11 نانومتری هست و برای یه شرکت جدیده استفاده کرده که میشه قدرت اون رو در انجام کارهای روزمره به طور تقریبی با هلیو G37 مدیاتک یکسان در نظر گرفت و با این حساب مسلما از پس به اجرا در آووردن برنامه های عادی به خوبی برخواهد اومد البته که برای برنامه های سنگین تر باید به دنبال مدل های بالاتر باشید.

شاید در نگاه اول که فریم موجود در قاب پشتی این گوشی رو میبینید با خودتون بگید که چندین و چندتا دوربین داره در حالی که این گوشی فقط دارای دوتا دوربین هست در قسمت پشتی دوربین اصلی اون دارای یه سنسور 13 مگاپیکسلی هست و دوربین سلفی اون که بالای نمایشگر قرار داره سنسور 5 مگاپیکسلی داره. یکی از نقاط قوت این گوشی باتری خوب و با دووم اونه که دارای 6000 میلی آمپر ساعت ظرفیته که همین موضوع باعث میشه که شارژدهی برای مدت طولانی رو از اون شاهد باشیم. این گوشی از فسمت شارژ هم پشتیبانی میکنه و دو سیمکارته هم هست.

بهترین گوشی تا 3 میلیون

گلکسی A03 Core نسخه 32/2 گیگابایت از بهترین گوشی ها تا 3 میلیون

شاید باور کردنش سخت باشه که سامسونگ هم حتی در این بازار ورود کرده و گوشی در این بازه ی قیمتی تولید کرده و میشه گفت که این محصول یکی از ارزون ترین کالاهای تولیدی توسط این برند هست که خب مشابه بیشتر گوشی های ارزون قیمت سامسونگ از پلاستیک ساخته شده. نمایشگر این محصول دارای 6.5 اینچ اندازه هست و رزولوشن اچ دی داره که خب میشه گفت متوسطه. پنل نمایشگر چیزی حدود 82 درصد از فضای اشغال کرده و حاشیه ی مناسبی برای این گوشی ایجاد کرده که با این قیمت خوبه. 

کمپانی کره ای سامسونگ در بخش پردازنده برای این گوشی از یه تراشه ی Unisoc SC9863A بهره گرفته که احتمالا حتی بدون شناختن این تراشه هم حدس بزنید که اون قدرا قدرت نداره و با این حساب باید منطقی و معمولی ازش انتظار داشته باشید. در زمینه ی دوربین این گوشی مجهز به فوکوس خودکاره و دوربین اصلیش هم از یه سنسور 8 مگاپیکسلی برخورداره و دوربین سلفی هم که داخل ناچ قطره ای واقع در بالای نمایشگر به چشم میخوره دارای سنسور 5 مگاپیکسلی هست. باتری این محصول هم دارای 5000 میلی آمپر ساعتی ظرفیت هست که عمر و دوام خوبی ارائه میکنه. این گوشی دو سیم کارتست.

بهترین گوشی تا 3 میلیون

موتورولا E13 نسخه 64/2 گیگابایت از بهترین گوشی ها تا 3 میلیون

این محصول از موتورلا رو میشه یکی از جدیدترین های این برند بشمار آوورد که از قضا بسیار هم گوشیه اقتصادی هست و توی بازار ایران هم بین اقتصادی ها بسیار نو و جدیده که با اندروید 13 نسخه Go Edition عرضه شده که این نشون دهنده ی جدید بودن E13 هستش. موتورولا برای پردازنده ی این گوشی از یه تراشه ی Unisoc T606 بهره گرفته که در صورتی که بخواهیم اون رو مقایسه کنیم با تراشه ی هلیو G35 تقریبا برابری میکنه ولی میشه گفت یه مقدار هم حتی قوی تره که این نشون میده میتونید به راحتی برای کارهای روزمره به اون تکیه کنید و با هنگی و کندی مواجه نباشید.

نمایشگر این محصول دارای 6.5 اینچ اندازه هست و رزولوشن اون اچ دیه که با این قیمت کاملا قابل انتظاره. این نمایشگر چیزی حدود 83 درصد از فضای روبه رویی گوشی رو به خودش اختصاص داده و از کیفیت مناسب با قیمتش برخورداره. در بخش دوربین این گوشی در دوربین اصلی دارای یه سنسور 13 مگاپیکسلی و در دوربین سلفی 5 مگاپیکسل هست و از یه باتری با ظرفیت 5000 میلی آمپر ساعتی هم برخورداره.

بهترین گوشی تا 3 میلیون

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی