|

بهترین گوشی تا 4 میلیون / نگو دیگه با این قیمت چی میدن شیائومی و سامسونگ کل کل دارن

در این مقاله چندتا از بهترین گوشی ها تا 4 میلیون رو از کمپانی های مختلف بهتون معرفی کردیم که میتونید با توجه به اون ها انتخاب داشته باشید.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- گوشی ها این روزا توی زندگیامون نقش های بسیار مهمی دارن و در این بین تنها خودشون نیستن و همراهشون بچه هم دارن مثل ایرپاد و خب خود گوشی و این لوازم همراه واقعا مثل یه بچه مراقبت میخواد و شما باید حواستون باشه که یه موقع گوشیه نازنینتون ازتون دلخور نشه و خودشو بزنه به مریضی چون میدونید که اگر این اتفاق بیفته خیلی از کارهای شما مختل میشه مثلا شاید در صورتی که ایرپادتون خراب بشه مثل کم شدن صدای ایرپاد زیاد مشکل خاصی براتون ایجاد نشه و حتی خودتون هم با دو تا سرچ کردن اینور اونور بتونید اون رو درست کنید ولی خب در خصوص گوشی این کار یه مقدار سخت تره.

پس مهم نیست که گوشیتون چه قیمتی هست یعنی یه گوشی 6 میلیونی هست یا یه گوشی صد میلیونی مواظب این وسیله باشید چون بالاخره کارتون رو راه میندازه و خب این روزا هم که کمپانی های اصلی در ایرانی یعنی شیائومی و سامسونگ در حال تولید گوشی ها با کیفیت های مختلف هستن که دارن نهایت تلاش خودشون رو هم میکنن که کیفیت رو در زمینه های مختلف ارتقا بدن و از طرف دیگه قیمت اقتصادی و به صرفه داشته باشن تا از این طریق کاربران بیشتری رو به خودش جذب کنن ولی خب باز هم شما مالتون رو سفت بچسبید که حالا در این مقاله میخواهیم در خصوص بهترین گوشی تا 4 میلیون باهاتون صحبت کنیم که برخلاف قیمتی که دارن میتونن برای شما خوب عمر کنن و در راستای سفت چسبیدن مالتون باهاتون همکاری کنن، پس با ما همراه باشید تا بهترینای بازار در این بازه ی قیمتی رو کف دستتون بذاریم.

بهترین گوشی تا 4 میلیون

گلکسی A04e نسخه 64/3 گیگابایت از بهترین گوشی ها تا 4 میلیون

اولین داوطلب لیستمون A04e از کهکشانی های سامسونگ هست که دارای وزن سبک یعنی 188 گرم هست که این موضوع اون رو بسیار خوش دست کرده ولی خب ظاهر ساده ای داره و قاب پشتیش از پلاستیک ساخته شده و دو تا لنز دوربین دایره ای روی اون قرار داره. نمایشگر این محصول دارای 6.5 اینچ اندازه هست و چیزی حدود 82 درصد از فضای روبه رویی رو به خودش اختصاص داده و توان نوسازی تصویر اون در هر ثانیه با توجه به قمیتی که داره 60 هرتز هست. در بخش سخت افزار این گوشی هم از کمپانی سازنده از یه تراشه ی 12 نانومتری هلیو P35 استفاده کرده که میتونه بدون مشکل از پس کارهای روزمره بربیاد. 

این گوشی همچنین در بخش باتری هم عملکرد قابل قوبلی داره و دارای یه باتری با 5000 میلی آمپر ساعتی ظرفیت هست. در خصوص دوربین ها هم باید بگیم که دوربین اصلی از یه سنسور 13 مگاپیکسلی و دوربین سلفی هم از یه سنسور 5 مگاپیکسلی برخورداره که با توجه به قیمت اقتصادیه اون خوبه.

بهترین گوشی تا 4 میلیون

پوکو C40 نسخه 64/4 گیگابایت از بهترین گوشی ها تا 4 میلیون

این محصول از شیائومی هم مثل سایر مدل های پوکو از لحاظ ظاهری دارای یه فریم مستطیلی و مشکیه که بالای قاب گوشی قرار داره. این گوشی دارای 204 گرم وزن هست و از یه نمایشگر با اندازه ی 6.71 اینچ برخورداره که خب اندازه ی خوبی هست و شما میتونید از تماشای محتواهای مختلف در اون حسابی لذت ببرید. این گوشی در بخش پردازنده دارای یه تراشه ی 11 نانومتری آن به اسم JR510 هست که شما میتونید ربا انجام کارهای روزمره از اون انتظار سرعت قابل قبولی رو داشته باشید ولی خب کارهای سنگین رو به گوشی های بهتری بسپارید.

شیائومی برای این محصول خودش در قسمت دوربین اصلی از یه سنسور 13 مگاپیکسلی و برای دوربین سلفی هم از یه سنسور 5 مگاپیکسلی بهره گرفته. از فست شارژ پشتیبانی میکنه و دارای یه باتری خوب با 6000 میلی امپر ساعتی ظرفیت هست.

بهترین گوشی تا 4 میلیون

ریلمی C11 2021 نسخه 32/2 گیگابایت از بهترین گوشی ها تا 4 میلیون

یکی دیگه از گوشی هایی که در این لیست خوش قیمت وجود داره که اقتصادی هم بشمار میاد C11 2021 از ریلمی هست که به درد اونایی که میخوان با یه قیمت پایین یه گوشیه هوشمند داشته باشن که از قضا صفحه نمایشش هم بزرگه، میخوره. اندازه ی نمایشگر این گوشی 6.5 اینچ هست و این نمایشگر چیزی حدود 83.1 درصداز فضای روبه رویی رو اشغال کرده ولی خب نباید انتظار وضوح بسیار بالا ازش داشته باشید و در حد قیمتش اون رو قبول کنید. کمپانی سازنده برای این محصول در بخش پردازنده از یه تراشه ی Helio G35 بهره گرفته و در بخش دوربین برای دوربین اصلی از یه سنسور 13 مگاپیکسلی استفاده کرده که قابلیت خوبی ارائه میده و باتری اون هم دارای 5000 میلی آمپر ساعتی ظرفیت هست که از قسمت های جذاب این محصول بشمار میره.

بهترین گوشی تا 4 میلیون

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی