|

برنامه هایی که باتری گوشی را خالی میکنند / باورت نمیشه اونی که فک میکنی بین اینا نیس

در این مقاله در خصوص برنامه هایی که باتری گوشی را خالی میکنند صحبت کردیم که میتونید با شناسایی اون ها برای این موضوع چاره اندیشی کنید.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- این روزا همه ی ی افراد یه گوشی دارن که از قضا خیلی هم بهش وابستگی دارن و البته که داخل این گوشی ها همه ی ما برای خودمون یه دنیا داریم که شاید هیچ احدالناسی ازش در واقعیت اطلاع نداشته باشه بنابراین شاید گوشی ها بیشتر از هر کسی محرم اسرار ما باشن و خوبیشون هم اینه که نمیرن این رازها رو فاش کنن ولی خب جدا از این ها ما نیاز به یه گوشی هایی داریم که کارایی خوبی داشته باشن تا یه موقع از محرم اسرار بودن تبدیل به قاتل اعصاب نشن با کیفیت پایینشون، مثلا شاید بعد از گذشت یه مدت احساس کنید که کیفیت دوربین گوشیتون افت کرده باشه و به همین دلیل دنبال افزایش کیفیت دوربین گوشی باشید.

یا حتی خیلی از مواقع پیش میاد که بعد از استفاده ی طولانی مدت از یه گوشی متوجه این میشید که اسپیکرهای گوشی دیگه اونقدار که باید و شاید مثل روز اولشون خوب کار نمیکنن که اینجا هم ناگزیر میشید که برید سراغ راه حل هایی برای افزایش صدای گوشی ولی این هایی که گفتیم خب میتونن با استفاده ی طولانی مدت و چند ساله از یه گوشی محتمل باشن ولی یه وقت هایی هست که ما با بی دقتی خودمون باعث میشیم که گوشی در یه سری از بخش ها دچار افت و خرابی بشه مثلا با استفاده ی بیش از حد از یه سری از برنامه هایی که باتری گوشی را خالی میکنند باعث میشیم که کم کم باتری به سمت خرابی اون هم زودتر از موعدی که باید این اتفاق براش بیفته چون بالاخره مصرفیه، ولی حالا چیکار باید کرد؟ اول این برنامه ها رو شناسایی کنید و بعد استفاده از اون ها رو بهینه کنید و البته که در پس زمینه پنجره ی مربوط به اون ها رو ببندید.

برنامه هایی که باتری گوشی را خالی میکنند

اسنپ چت از برنامه هایی که باتری گوشی را خالی میکنند

اسنپ چت رو میشه یکی از اون برنامه هایی دونست که از ابتدا که معرفی شد حسابی طرفدار پیدا کرد و این روزا هم میلیون ها کاربر دارن از این اپ استفاده میکنن ولی موضوعی که در رابطه با این اپ وجود داره اینه که شما میتونید اون رو قاتل باتری و شارژ گوشیتون بدونید چرا که این اپ به طور مستقیم از دوربین استفاده میکنه و نباید انتظار داشته باشید که بعد از استفاده ی طولانی مدت از اون برای عکس انداختن براتون ذره ای شارژ نگه داره!

شما احتمالا در صورت داشتن این اپ روی گوشیتون متوجه نوتیفیکیشن های مدامی که که میفرسته شده باشید که همین حرکت میتونه نقش بسزایی توی خالی شدن باتریه گوشی شما داشته باشه و همچنین این گوشی به شکل ثابت موقعیت مکانیه شما رو زیر نظر داره و سعی میکنه که این موقعیت رو به روز نگه داره که همین هم باز در نهایت خالی شدن باتری شما رو به همراه داره.

بنابراین شما باید برای این که بتونید شارژ گوشیتون رو حفظ کنید باید یه سری از قابلیت های این اپ رو غیر فعال و یا حتی فعال کنید به عنوان مثال وارد این اپ بشید و به قسمت تنظیمان اون برید و توی قسمتی که مربوط به لوکیشن هست که عبارت  Who Can See My Location هست استفاده ی خودتون رو به صورت Ghost Mode فعال کنید و همچنین در این تنظیمات نمایش نوتیفیکیشن ها رو هم غیر فعال کنید تا بلکه بتونید شارژ بیشتری سیو کنید.

برنامه هایی که باتری گوشی را خالی میکنند

یوتویوب از برنامه هایی که شارژ گوشی را خالی میکنند

احتمالا اگر یه مقدار بیشتر دقت کنید متوجه این میشید که این روزا استفاده از یوتیوب بیشتر شده و خب این میتونه به این دلیل باشه که خیلی از افراد در اینستاگرام برای خودشون توی یوتیوب کانال زدن و یه سری از ویدیوهایی که شاید برای شما جالب باشه رو در این اپ اپلود میکنن که خب شما هم با سر زدن به یوتیوب اون ها روتماشا میکنید ولی موضوع همینجا تموم نمیشه و یهو به خودتون میایید و میبینید که چند ساعته که دارید انواع و اقسام ویدیوها رو در این برنامه ی پر از جذابیت و شگفتی مشاهده میکنید و بعد از اون هم با هر بار که به این اپ سر میزنید بر اساس الگوریم اون ویدیوهایی که ممکن هست برای شما جذاب باشن میان بهتون نمایش داده میشه و باز هم لوپ گرفتاری شما آغاز میشه!

از اونجایی که این اپ به شکل پیش فرض روی گوشی های اندرویدی نصب شده میشه اون رو از شارژ خورنده ترین برنامه ها بشمار آوورد که خب این موضوع به علت ارسال اعلان های مداوم توسط اون، تماشا کرن آنلاین فیلم ها که روشن موندن طولانیه صفحه ی گوشی رو به همراه داره و البته استفاده ی زیاد از اینترنت هست که خب سازندگان این برنامه برای این موضوع برای کاربرها یه آپشن به عنوان Remind me to take a break که به معنیه "به من یادآوری کن که استراحت کنم" رو قرار دادن که خب بافعال کردن اون در تنظیمات میتونید یه مقدار به باتری گوشی هم استراحت بدید.

برنامه هایی که باتری گوشی را خالی میکنند

واتساپ از برنامه هایی که باتری گوشی را خالی میکنند

واتساپ رو میشه یکی از اپ های پیام رسان محبوب در ایران دونست که بین ما ایرانی ها هم طرفدارهای خودش رو داره که این موضوع به علت کاربری و نصب آسون اون، راحتی کار کردن با اون و... هست البته اگر نشون دادن پیام هایی که پاک میکنیم برای افراد رو فاکتور بگیریم! یکی از موضوعاتی که خحلی راجبه واتساپ توی چشم هست اینه که این برنامه توی پس زمینه اجرا میشه و در صورتی که داخل این اپ باشید باید منتظر این باشید که شارژتون خیلی سریع تموم بشه و در حالتی هم که این اپ توی پس زمینه باشه با نشون دادن اعلان ها باعث کم شدن شارژ گوشی میشه.

برای فرار کردن از این شارژ خوری واتساپ کار خاصی نمیشه کرد فقط باید در صورت لازم اجازه ی نمایش نوتیفیکیشن های اون رو از قسمت تنظیمات اعلان ها در تنظیمات خوده گوشی غیرفعال کنید و در مواقعی که کاری با این اپ ندارید اینترنت رو ببندید.

برنامه هایی که باتری گوشی را خالی میکنند

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی