|

سامسونگ

خبر خوب برای کاربران گلکسی S22؛ با به روز رسانی بهبود در تنظیمات دوربین در راه است

Galaxy S22 series gets significant camera improvements with the latest June 2022 security update

خوشبختانه به روز رسانی ژوئن 2022 سامسونگ بهبود در تنظیمات دوربین را به همراه دارد و این به روز رسانی برای تمامی دستگاه های اس 22 موجود است.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- هفته گذشته سامسونگ طبق روال طبیعی به روزرسانی امنیتی ژوئن 2022 را برای سری پرچمدار خود، گلکسی اس 22 منتشر کرد، که البته علاوه بر وصله های امنیتی معمولی و رفع باگ های موجود به پیشرفتِ چندانی در عملکرد این سری اشاره نشده است، با این حال ظاهرا این همه چیز نیست.

براساس گزارشی که Gizmochina به نقل از پست منتشر شده توسط یکی از مدیران انجمن های سامسونگ منتشر کرده است به نظر می رسد که به روز رسانی جدید بهبود های قابل توجهی را در زمینه عملکرد دوربین ها به همراه دارد، برای مثال با اعمال به روز رسانی جدید شما از وضوح طبیعی و کنتراست بهبودیافته ای برخوردار خواهید شد. از طرف دیگر ما احتمال می دهیم که به روز رسانی تازه مشکلات شارپینگ بیش از حد و برخی دیگر از باگ های موجود را نیز بر طرف کند.

Galaxy S22 Series

علاوه بر این مصرف حافظه در حین ضبط ویدئو نیز کاهش پیدا خواهد کرد. در نهایت عملکرد حالت عکاسی در وضعیت پرتره بهبود پیدا کرده است و به طور کلی می توانیم بگوییم که عملکرد دوربین بهینه شده است.

همان طور که قبل تر اشاره کردیم این به روز رسانی هفته پیش منتشر شده است و احتمالا باید تا به الان برای تمامی گوشی های هوشمند سری گلکسی اس 22 در تمامی مناطق در دسترس باشد، سامسونگ به کاربران خود توصیه می کند که دستگاه های خود را در حالتی که به وای فای قوی متصل است و شارژ کامل می باشد به روز رسانی کنند.

برای اطلاع از به‌روزترین اخبار خودرو و تکنولوژی صفحه عصر تکنولوژی ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی