|

سامسونگ

آیا تولید گلکسی S22 FE لغو خواهد شد؟!

No Samsung Galaxy S22 FE this year

گزارش های جدید حاکی از آنند که آخرین عضو سری گلکسی اس 22 امسال رونمایی نخواهد شد حتا این احتمال وجود دارد که به طور کلی تولید آن لغو شود.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- تقریبا اواخر سال گذشته سامسونگ از آخرین عضو سری S21 پرچمدار خود رونمایی کرد و همان طور که مشاهده کردید S21 FE توانست برای بعضی از کاربران جالب توجه واقع شود اما برخی دیگر هم از آن استقبالی نکردند، با این حال پس از رونمایی سری جدید پرچمداران سامسونگ در این سال ما در انتظار جانشین S21 FE هستیم و حالا اخبار جدید حاکی از آنند که ممکن است سامسونگ S22 FE را طی امسال رونمایی نکند.

بر اساس گزارشی که Gizmochina به تازگی به نقل از یک افشاگر کره ای منتشر کرده است ظاهر غول فناوری کره ا هنوز فرآیند توسعه ی فرم‌ور برای نسل جدید FE را آغاز نکرده است جالب است که این اتفاق چیزی شبیه به وضعیت گلکسی نوت 21 است که در آن زمان هیچ نشانه ای از در دسترس بودن آن گوشی هوشمند نبود.

به هر حال تا به این لحظه غول فناوری کره ای هیچ گونه اعلامیه ی رسمی ای را در خصوص گلکسی S22 FE منتشر نکرده است، بنابراین بهتر است فعلا منتظرِ اخباری موثق تر بمانیم.

سامسونگ گلکسی S22 FE

اگرچه شاید این گوشی هوشمند امسال رونمایی نشود اما گزارش های قبلی حاکی از تراشه ی دایمنسیتی این دستگاه خبر دادند هرچند که مدتی بعد اخباری تازه تر این شایعه را رد کردند و اشاره نمودند که این گوشی هوشمند مطمئنا یا با تراشه ی اسنپدراگون و یا اگزینوس عرضه خواهد شد.

در رابطه با دیگر مشخصات نیز متاسفانه اطلاعاتی در دست نیست فقط می دانیم که S22 FE به احتمال بسیار زیاد با طراحی مشابه گلکسی اس 22 رونمایی می شود هرچند نمی دانیم که آیا مانند S21 FE پوسته پلاستیکی خواهد داشت یا کیفیت ساخت آن بهبود پیدا می کند.

جالب است بدایند که برخی از گمانه زنی ها بر این باورند که چنانچه فروش S21 FE پایین تر از آنچه که انتظار می رفت بوده است احتمال لغو تولید S22 FE وجود دارد با این اوصاف خیلی زود است که بخواهیم در رابطه با تاریخ عرضه ی این گوشی هوشمند گمانه زنی کنیم.

برای اطلاع از به‌روزترین اخبار خودرو و تکنولوژی صفحه عصر تکنولوژی ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها