|

لوتوس

سدان برقی لوتوس، Type 133، رقیبی برای پروشه تایکان

Lotus Type 133 Electric Sedan To Fight Porsche Taycan With 600+ HP

این روزها اخبار انواع و اقسام خودروهای برقی مدام به گوش می رسد، لوتوس یکی از پر سر و صداترین هاست که به تازگی اولین خودرو خود را معرفی کرده.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- این روزها اخبار انواع و اقسام خودروهای برقی مدام به گوش می رسد برخی بر این باورند که تا چند سال دیگر بیشتر سهم بازار را خودروهای الکتریکی به انحصار خود در خواهند آورد؛ احتمالا همین طور هم خواهد شد. در هرحال یکی از شرکت های خودروسازی ای که این روز ها برای خودروی جدیدش حسابی بر سر زبان هاست لوتوس می باشد، خودروساز انگلیسی که اخیرا از اولین خودروی تمام الکتریک خود با 600 اسب بخار قدرت، رونمایی کرده است.

به گزارش شایانیوز و به نقل از Motor1 در حالی که ما در انتظار عرضه ی این خودرو طی سال جاری هستیم به نظر می رسد که لوتوس در حال برنامه ریزی برای معرفی یک خوردوی برقی جدید در سال آینده می باشد، خودرویی که هم اکنون با نام رمز Type 133 شناخته می شود اما ظاهرا رقیبی جدی برای پورشه تایکان خواهد بود. به علاوه گزارش های منتشر شده حاکی از آنند که این خودرو به استثنای چد مورد جزئی هیچ شباهتی به SUV  الکتریکی لوتوس (Eletre)  نخواهد داشت.

به گفته ی خود شرکت سازنده ما باید در انتظار یک خودروی جدید با طراحی مینیمالیستی و تکنولوژی بالا را داشته باشیم. به علاوه از گفته های گذشته ی لوتوس این طور بر می آید که خودروی جدید قدرتمند تر از Eletre خواهد بود، با این اوصاف احتمالا Type 133 با موتور توربو و یا توربو اس عرضه خواهد شد.

در حال حاظر با توجه به گفته های مدیر عامل شرکت مبنی بر اینکه "شاسی بلند 592 اسب بخاری، تازه آغاز کار ماست و باید در انتظار بیشتر از این ها بود"، شایعاتی به گوش می رسد که احتمالا یک Eletre  سه موتوره با قدرت فوق العاده 900 اسب بخاری در راه است. به هر حال طبق برنامه ریزی ای که لوتوس ارائه کرده است ظاهرا قصد دارد تا جای پای خود را در این میدان محکم کند و به رقابت با خودروهایی نظیر پورشه ماکان به پردازد.

تصاویر Lotus Eletre :

Lotus Eletre

Lotus Eletre

Lotus Eletre

Lotus Eletre

Lotus Eletre

Lotus Eletre

Lotus Eletre

Lotus Eletre

Lotus Eletre

برای اطلاع از به‌ روزترین اخبار خودرو و تکنولوژی صفحه عصر تکنولوژی ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها