|

(عکس) تصاویر لو رفته از مرسدس بنز شاسی بلند مدل EQE

New Mercedes EQE SUV Spy Shots Capture EV Cold-Weather Testing

در حالیکه انتظار می رود مرسدس از SUV جدید خود در سال آینده رونمایی کند, تصاویر EQE SUV هنگام تست هوای سرد, توسط افشاگران فاش شد.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- مطمئنا مرسدس در سال آینده حداقل یک خودروی الکتریکی دیگر را به خط تولید خود اضافه خواهد کرد و آن EQE SUV خواهد بود که هنوز نمیدانیم دقیقا چه زمانی از سال آینده رونمایی خواهد شد اما به احتمال زیاد قبل از سال 2023 در دسترس قرار خواهد گرفت. هرچند که با توجه به عکس هایی که به تازگی افشاگران منتشر کرده اند SUV جدید مرسدس بنز احتمالا ماه ها تا رونمایی خود فاصله دارد.

Mercedes - Benz EQE SUV

اولین بار تصاویر غیر رسمی, نسل جدید خودروی الکتریکی سری EQ مرسدس در ماه اکتبر 2021 منتشر شد و حالا نیز بر اساس تصاویری که Motor1 منتشر کرده است میبینیم که این خودرو هنوز از حالت استتار خارج نشده.

Mercedes - Benz EQE SUV

عکس های تازه منتشر شده, EQE را در حال انجام آزمون های هوای سرد در شمال سوئد نشان می دهد, جایی که هوا بسیار سرد است و در تصاویر میبینیم که برف بخشی از قسمت پشتی خودرو را پوشانده است. اگر چه EQE هنوز استتار خود را حفظ کرده است و اجازه نمیدهد که از طراحی ظریف آن با خبر شویم اما این طور که به نظر می رسد به احتمال بسیار زیاد ویژگی های طراحی مشترک بسیاری با سایر مدل های EQ که در اوایل امسال عرضه شدند, خواهد داشت.

Mercedes - Benz EQE SUV

البته تمام ویژگی های شاسی بلند EQE مخفی باقی نمانده است برای مثال ما میدانیم که این خودرو به موتور الکتریکی با قدرت 288 اسب بخار (215 کیلووات) و 391 پوند فوت گشتاور (530 نیوتن) مجهز خواهد گردید. اما متاسفانه جزئیات مربوط به محور چرخ ها (4 چرخ متحرک 4Matic) مبهم باقی مانده است.

Mercedes - Benz EQE SUV

ما احتمال می دهیم که فضای داخل کابینSUV  EQE تفاوت زیادی با EQE Sedan نداشته باشد, چرا که این دو مدل بیشتر از یکی دو مورد ویژگی مشترک دارند.

Mercedes - Benz EQE SUV

مرسدس بنز تصمیم دارد که EQE SUV را به عنوان جایگزینی تمام الکتریکی برای GLE گازسوز معرفی کند.

Mercedes - Benz EQE SUV

در هر حال این شرکت سال آینده شاسی بلند EQE را معرفی خواهد کرد و تمام جزئیات را خواهیم داشت, هرچند که ما امیدواریم تا آن زمان به اخبار و گزارش های بیشتری در ارتباط با این خودرو دست پیدا کنیم.

Mercedes - Benz EQE SUV

برای اطلاع از به‌روزترین اخبار خودرو و تکنولوژی صفحه عصر تکنولوژی ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها