|

بی ام و

(عکس) BMW i5 تورینگ برقی؛ آیا حقیقت دارد؟!

BMW i5 Touring Rendering Is The EV Wagon

اخیرا اخباری به گوش می رسد مبنی بر اینکه بی ام و قصد دارد تا خودرویی را به بازار خودروهای الکتریکی معرفی کند که بتواند جایگزین سری 5 باشد.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- این روز ها بازار خودروهای برقی بسیار داغ است و در سرتاسر جهان توانسته است طرفداران زیادی را به خود جذب کند. در همین حین بی ام و یکی از شرکت های خودروسازی قدرتمندی است که هر لحظه دنیای خودروهای برقی خود را جالب تر و هیجان انگیز تر می کند.

مدل های سری i بی ام و، خودروهایی تمام الکتریک با ترکیبی بی نقص از اصول کلاسیک و اولیه ی این شرکت در کنار فناوری پیشرفته پیشرانه های الکتریکی هستند. شرکت محبوب خودروسازی آلمانی به آرامی مدل های الکتریکی خود را افزایش می دهد و به خط تولید خود می افزاید تا بتواند بخش های بیشتری از بازار خودرو های الکتریکی را در دست بگیرد.

BMW_i4_eDrive40

سایت خبری Motor1 به تازگی گزارش جدیدی منتشر کرده است که بر اساس آن به نظر می رسد بی ام و قصد دارد تا با معرفی i5 خودرویی از سری 5 را به مشتریان طرفدار خودروهای برقی ارائه دهد؛ حتا در همین راستا اخیرا شایعاتی شنیده می شود مبنی بر اینکه بی ام و قصد دارد تا یک نسخه واگن از این خودرو را نیز به بازار معرفی کند. شکی نیست که اگر این شایعات حقیقت داشته باشد واگن i5 بی ام و توجه های زیادی را در سرتاسر جهان به خود جلب خواهد کرد.

این طور که به نظر میرسد بی ام و، i5 را در سال 2022 رونمایی خواهد کرد تا در سال 2023 آن را به بازار عرضه کند؛ و این بدان معناست که ما تنها چند ماه با رونمایی خودروی واگن برقی هیجان انگیز بی ام و فاصله داریم. پس از آن نیز نسخه تورینگ این مدل در سال 2024 رونمایی و عرضه خواهد شد.

بی ام و برخلاف بسیاری از شرکت های سازنده ی دیگر در راستای پیوستن به انقلاب خودروهای برقی، به جای ساخت نسخه ای الکتریکی از مدل های موجود در بازار خود، در حال ساخت مدل هایی کاملا مجزا و مخصوص به خط تولید خودروهای برقی می باشد.

بی ام و در حال حاضر سدان برقی i4 و شاسی بلند iX را در خط تولید خود دارد که به نوعی می توان گفت معادل بی ام و سری 4 و X3 فعلی هستند؛ و اما نسل آینده خودروهای الکتریکی بی ام و ،i5 ، یک خودروی بسیار بزرگ تر خواهد بود تا بتواند جایگزین برقی سری 5 بی ام و باشد.

ما انتظار داریم که i5 نیز با تریم هایی مشابه i4 عرضه شود، اگر حدس ما درست باشد پس در آینده ی خیلی نزدیک با یک مدل پایه و استاندارد i5 eDrive40 و یک مدل اسپرت  تر i5 M50 رو به رو خواهیم شد.

در هر حال ما امیدواریم که شایعات حقیقت داشته باشند و خیلی زود شاهد حضور i5 تورینگ بی ام و در خیابان ها باشیم، بدون شک این خودروی آینده می تواند در بین طرفداران خودروهای برقی محبوبیت زیادی را کسب کند.

تصاویر BMW i4 EV :

برای اطلاع از به‌روزترین اخبار خودرو و تکنولوژی صفحه عصر تکنولوژی ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها