|

لامبورگینی

لامبورگینی برای ورود به جمع خودروسازان هیبریدی آماده است؟!

Lamborghini To Reveal Four New Products In 2022, Prep For Hybrids

لامبورگینی اعلام کرده است که این شرکت تمام تلاش خود را می کند تا برای ورود به محدوده ی خودروهای هیبریدی در سال 2023 آماده شود.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- سال 2021 برای لامبورگینی سال موفقیت آمیزی بود که توانست آن را با ثبت رکورد فروش به پایان برساند، البته باید اشاره کرد که اوروس، شاسی بلند بی نهایت زیبای این شرکت تقریبا 60 درصد از فروش سال گذشته را به خود اختصاص داده است. مطمئنا این هیولای خودروسازی تصمیم دارد تا موفقیت فروش خود را برای سال جاری نیز حفظ کند، به همین ترتیب ظاهرا لامبورگینی تصمیم گرفته است که تا آخر سال 2022 از چهار محصول رونمایی کند، اما متاسفانه این شرکت لوکس ایتالیایی مشخص نکرده است که چه زمانی و یا حتا چه نوع خودرویی را قصد دارد به بازار ارائه کند.

Urus

با همه ی این اوصاف نکته ی جالب توجه اینجاست که استفان وینکلمن، مدیر عامل حال حاضر لامبورگینی اعلام کرده است که این شرکت تمام تلاش خود را می کند تا عملکرد فعلی را در سال 2022 تثبیت کند و برای ورود به محدوده ی خودروهای هیبریدی در سال 2023 آماده شود.

بی توجهی کردن به سخنان وینکلمن و جدی نگرفتن آنها کمی غیر معقول به نظر می رسد، به هر حال نباید این موضوع را فراموش کنیم که خودروهای هیبریدی روز به روز محبوبیت بیشتری را در سطح دنیا بدست می آورند و تسلا توانست تنها با تولید خودروهای هیبریدی، خود را به یکی از برندهای محبوب خودروسازی در بسیاری از کشورها تبدیل نماید. با این حال چگونگی عملکرد این شرکت برای ورود به این محدوده در سال آینده همچنان یک راز باقی مانده است.

این طور که به نظر می رسد لامبورگینی برای برقی سازی خط تولید با پیشرانه های هیبریدی تا سال 2024 برنامه هایی دارد که از سال آینده آغاز می شود اما احتمالا نتایج اولین تلاش های این شرکت خودروسازی ایتالیایی مشهور و محبوب را امسال مشاهده خواهیم کرد؛ همچنین طبق گزارش ها می دانیم که در سال 2025 یک مدل کاملا الکتریکی از شرکت لامبورگینی جاده ها را به زیر پا در خواهد آورد.

بیش از ده سال است که شاهد قدرتنمایی آوانتادور در خیابان ها هستیم، هوراکان نیز چندان تفاوتی با آن ندارد و مدت هاست که با حضورش در خیابان ها غوغا به پا می کند. در جولای سال گذشته اولین رندر ها و گزارش های آزمایش نسل جدید آوانتادور، آلتیمی، را شاهد بودیم؛ این احتمال وجود دارد که یکی از مدل هایی که لامبورگینی تصمیم دارد امسال معرفی نماید، آلتیمی باشد.

huracan

آلتیمی، آخرین نسخه از آوانتادور، و قدرتمندترین آوانتادور ساخته شده، می باشد همچنین بالاترین عملکرد موتور V12 را در تاریخ لامبورگینی ارائه می دهد. موتور 12 سیلندر 6.5 لیتری با 770 اسب بخار قدرت و 720 نیوتن متر گشتاور چنان هنرنمایی میکند که چشم پوشی از آن ممکن نیست. تمام این نیرو از طریق سیستم چهار چرخ متحرک دائمی آن به زمین منتقل می شود. باید اضافه کنیم که میله تعویض دنده مستقل لامبورگینی، گیربکس هفت سرعته، در کمتر از 50 میلی ثانیه تعویض دنده را انجام می دهد.

این خودرو، زیبایی، قدرت و سرعت را به شما هدیه خواهد داد. به گفته ی لامبورگینی، آلتیمی تنها در 350 دستگاه تولید خواهد شد و آخرین و بهترین خودرو از یک خانواده سوپر اسپرت است که در دهه ی گذشته به نمایش درآمده است.

تصاویر Lamborghini Aventador Ultimae :

lamborghini-aventador-lp-780-4-ultimaelamborghini-aventador-lp-780-4-ultimae (1)lamborghini-aventador-lp-780-4-ultimae (2)lamborghini-aventador-lp-780-4-ultimae (3)lamborghini-aventador-lp-780-4-ultimae (4)lamborghini-aventador-lp-780-4-ultimae (5)lamborghini-aventador-lp-780-4-ultimae (6)lamborghini-aventador-lp-780-4-ultimae (7)lamborghini-aventador-lp-780-4-ultimae (8)lamborghini-aventador-lp-780-4-ultimae (9)lamborghini-aventador-lp-780-4-ultimae (10)

برای اطلاع از به‌روزترین اخبار خودرو و تکنولوژی صفحه عصر تکنولوژی ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی