|

شیائومی

سری Redmi K50 شیائومی در فوریه 2022 معرفی خواهد شد

Xiaomi Redmi K50 series tipped to launch in February 2022

برنامه زمانی معرفی سری جدید شیائومی فاش شد. احتمالا سری K50 شیائومی با چهار مدل متفاوت و در پایان فوریه ی سال آینده رونمایی خواهد شد.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- چندین ماه است که اخبار زیادی را در ارتباط با نسل جدید یکی از محبوب ترین سری های شیائومی, سری K , می شنویم در حالی که هنوز هیچ خبر رسمی از سوی شرکت سازنده در مورد راه اندازی آن منتشر نشده است; با این حال افشاگر معروف Digital Chat Station برنامه ی زمانی معرفی سری K50 را به اشتراک گذاشته است.

به گزارش GSMArena بر اساس اخباری که این افشاگر منتشر کرده است درست مانند سری K40 که در اواخر فوریه ی 2021 رونمایی شد, نسل جدید یعنی سری K50 نیز در اواخر فوریه ی سال آینده رونمایی خواهد گردید, که البته خیلی پیش بینی دور از انتظاری نیست.

این افشاگر همچنین ادعال می کند که مانند نسل قبلی, K50 نیز در چهار مدل عرضه خواهد شد و احتمالا این چهار مدل شامل K50, K50 Pro, K50 Pro Plus و K50 Gaming خواهد بود.

Redmi K50 Pro Plus

انتظار می رود که K50 Pro Plus به پردازنده ی نسل جدید کوالکوم یعنی Snapdragon 8  نسل 1 مجهز شود در حالی که K50 Pro از پردازنده ی Snapdragon 870 , مدل استاندارد K50 از پردازنده ی Dimensity 7000 و نهایتا K50 Gaming از پردازنده ی Dimensity 9000 پشتیبانی خواهند کرد.

همچنین گفته می شود که اعضای خانواده سری جدید شیائومی از رابط کاربری MIUI 13 بهره خواهند برد, البته باید ببینیم که شیائومی این رابط کاربری را مبتنی بر آخرین نسخه ی اندورید ارائه خواهد داد یا خیر؟

از طرف دیگر نیز اخباری در ارتباط با دوربین اصلی دو مدل Gaming و Pro Plus این سری شنیده می شود مبنی بر اینکه K50 Gaming به یک دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی مجهز خواهد شد و البته از ظرفیت باطری 5000 میلی آمپر ساعتی نیز بهره می برد, K50 Pro Plus نیز به عنوان دوربین اصلی از یک سنسور 108 مگاپیکسلی برخوردار است.

K40 -Gaming

همچنین شایعه ی جالب توجه دیگری که در ارتباط با نسل جدید سری K شنیده می شود از شارژ 100 واتی و مقاومت IP68 در برابر گردو غبار  و آب خبر می دهد, البته باید در نظر داشته باشیم که حتا اگر این اخبار صحت داشته باشند نباید انتظار داشته باشیم که هر چهار مدل از این ویژگی ها برخوردار باشند.

برای اطلاع از به‌روزترین اخبار خودرو و تکنولوژی صفحه عصر تکنولوژی ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها