|

آنر

سرانجام آنر 60 و آنر 60 Pro رونمایی شد

Honor 60 and Honer 60 Pro arrives

آنر از نسل جدید پرچمدار های خود رونمایی کرد, آنر 60 پرو مجهز به سنسور فوق عرض 50 مگا پیکسلی و ...

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- شرکت آنر ژانویه ی امسال از اولین گوشی خود رسما رونمایی کرد, سپس در ماه ژوئن سری 50 خود را به بازار معرفی کرد که نشان دهنده بازگشت خدمات تلفن همراه گوگل در گوشی های آنر بود و حالا نیز از سری پرچمدار جدید خود Honer 60 رونمایی کرده است.

Honer 60 Juliet

سری 50 اولین گوشی هوشمندی بود که از چیپست Snapdragon 778G استفاده کرد, آنر 60 Pro نیز اولین گوشی هوشمندی است که از Snapdragon 778G+ بهره می برد. این تراشه همچنان بر اساس طراحی 6 نانومتری اصلی می باشد  اما سرعت کلاک هسته اصلی  Kryo 670 ( Kryo کوالکوم یک سری از CPUهای سفارشی یا نیمه سفارشی مبتنی بر ARM است که در سری چیپست های اسنپدراگون گنجانده شده است.) به 2.5 گیگاهرتز افزایش پیدا کرده است و Adreno 642L نیز نوید 20 درصد عملکرد بهتر را می دهد. البته Honer 60 مانند سری 50  به Snapdragon 778G مجهز شده است.

Honer 60 Starry Sky

سری 60 مانند سری 50 با تفاوت بسیار اندک در دو مدل 60 و 60 Pro ارائه شده است و تنها تفاوت عمده ی این سری با نسل قبلی خود, عدم حضور عضوی به نام SE است.

آنر 60 و آنر 60 Pro به نمایشگر های OLED , 10 بیتی با نرخ تازه سازی 120 هرتز, پوشش صد در صد DCI-P3 و گواهی HDR10 ( که البته برای 60 Pro گواهی HDR10+ می باشد) مجهز شده اند.

Honer 60 Black

و اما تفاوت دو مدل استاندارد و پرو, آنر 60 Pro دارای صفحه نمایش خمیده از هر چهار طرف میباشد که به گفته شرکت سازنده باعث می شود خوش دست تر باشد. نمایشگر نیز نسبت به مدل استاندارد بزرگتر است و قطر 6.78 اینچی دارد. مدل استاندارد نیز دارای صفحه نمایش خمیده است اما تنها از دو طرف کناری با زاویه ی 58 درجه. قطر  صفحه نمایش این گوشی هوشمند 6.67 اینچ محاسبه شده است.

Honer 60 Series Display

تفاوت دیگر این دو مدل در دوربین آنها می باشد. مانند نسل قبلی, سری جدید نیز دارای سنسور 108 مگاپیکسلی به عنوان دوربین اصلی است اما مدل پرو نسل جدید دارای یک دوربین فوق عریض ارتقا یافته با سنسور 50 مگاپیکسلی و میدان دید 122 درجه است علاوه بر این فوکوس خودکار دارد درنتیجه می تواند عکاسی ماکرو را با فاصله فوکوس تنها 2.5 سانتی متر انجام دهد; مدل استاندارد این سری به پیروی از نسل قبلی خود دارای دوربین فوق عریض 8 مگاپیکسلی است. ماژول سوم نیز که مربوط به سنسور عمق است برای هر دو مدل 2 مگاپیکسل می باشد.

Honer 60 Pro Camera

همچنین در ارتباط با دوربین سلفی یک سری تفاوت هایی وجود دارد. دوربین سلفی آنر 60 Pro دارای یک لنز نسبتا عریض 100 درجه و یک سنسور 50 مگاپیکسلی است که به آن امکان میدهد برای داشتن یک نمای نزدیک تر برش داده شود, مدل ساده این سری نیز دارای دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی است.

هردو عضو سری 60 آنر در مقایسه با سری 50 آن از باطری های قوی تری برخورداند و هر دو دستگاه نیز دارای ظرفیت باطری یکسان 4800 میلی آمپر ساعتی هستند.

Honer 60 Series Battery

آخرین ارتقا نسل جدید نسبت به سری 50 ,رابط کاربری Magic UI 5.0 مبتنی بر اندورید 12 است که محصولات جدید از انها برخوردار هستند, این نسخه ی جدید بهبود هایی را در ارتباط با حفظ حریم خصوصی و امنیت و یکسری موارد دیگر برای کاربران فراهم کرده است.

در حالی که سری 60 آنر در چین پیش خرید می شود هنوز هیچ خبر رسمی در ارتباط با تاریخ عرضه پرچمدار جدید آنر به بازار جهانی  منتشر نشده است اما می دانیم که اگر این سری بخواهد از نسل قبلی خود آنر 50 پیروی کند با فاصله ی چند ماه جهانی خواهند شد.

Honer 60 Jade Green

برای اطلاع از به‌ روزترین اخبار خودرو و تکنولوژی صفحه عصر تکنولوژی ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها