|

شوخی تلخ یا شیرین؟

دوج کوین به ماه می رود؟

DOGCOIN

دوج کوین Dogecoin در سال 2013 به عنوان یک شوخی شروع شد و اکنون؟

لینک کوتاه کپی شد
2

شایانیوز-دوج کوین Dogecoin در سال 2013 به عنوان یک شوخی شروع شد. بلافاصله پس از راه اندازی، موارد استفاده دیگری از جمله خیریه ها و انعام آنلاین توسعه پیداکرد. در طول سال ها، عملکرد دوج کوین بی اهمیت بود. با این حال، در سال 2020 پتانسیل رشد عظیمی را تجربه کرد،در عرض یک سال، به بزرگترین میم کوین تبدیل شد و به طور موثر در بین ده ارز دیجیتال برتر بر اساس ارزش بازار قرار گرفت.

سال 2021 بدون شک بهترین سال برای dogecoin تا کنون بوده و در ژانویه با 0.007 دلار معامله شد و در ماه مه به بالاترین رقم تاریخی یعنی 0.7381 دلار رسید. اکنون حدود 70 درصد از ارزش خود را از دست داده است و در پایان سال 2021 با قیمت 0.1715 دلار وارد معامله شد.Dogecoin روند صعودی بیت کوین را دنبال کرد.

عوامل خارجی، به ویژه رهبران نظر کلیدی (KOL) و تأثیرگذاران به طور قابل توجهی در افزایش قیمت کمک کردند. به عنوان مثال، توییت‌های ایلان ماسک و اسنوپ داگ، دو تا از بزرگترین شرکت‌های KOL، بر رشد جامعه دوج تأثیر گذاشت. در حال حاضر، کوین کریپتو از توییتر و ردیت فالوورهای زیادی دارد. 

سال 2022، با پذیرش نهادی و پذیرش توسط خرده فروشان، احتمالاً رشد بیشتری را تجربه خواهد کرد. تسلا پذیرفتن DOGE به عنوان جایگزین پرداخت را مطرح کرده است. سرمایه گذارانی مانند مارک کوبان سرمایه گذاری زیادی در Dogecoin کرده اند، سرمایه گذار مالک دالاس ماوریک است که دوج کوین را برای بلیط و کالا می پذیرد.

برخی از اعضای جامعه استفاده از سکه‌های میم را برای جکوزی پیشنهاد می‌کنند. با افزایش موارد کاربران، قیمت dogecoin به طور سرسام آوری افزایش می یابد.بنیاد Dogecoin پروژه‌های جدیدی را تنظیم کرده است که کاربرد آن را افزایش می‌دهد و در نهایت ارزش آن را افزایش می‌دهد.

اگر گاوها کنترل بازار را دوباره به دست بیاورند، می‌توانیم DOGE را در بازار جدید ببینیم که می‌تواند تا 1 دلار دست یابد. اما این به موفقیت پروژه‌های DOGE و تا حدودی بستگی دارد که آیا ایلان ماسک در مورد Doge توییت کند یا خیر.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها