|

چرا شیبا نخریم؟

سه دلیل جنجالی برای فروش شیبا!

SHIBAINU

سرمایه گذاری میگوید من زیاد خوشبین نیستم. در واقع، سه دلیل خوب برای فروش Shiba Inu در حال حاضر وجود دارد

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز-شیباShibaInu (CRYPTO:SHIB) یکی از برترین توکن‌های میم سال گذشته بود، ارتش شیبا بسیار وسیع شد و بسیاری از سرمایه‌گذاران با این امید که سود چند برابر شود اوایل مقدار زیادی، شیبا اینو خریدند.شیبا اینو در اکتبر 109,000,000 درصد افزایش یافت و به بالاترین سطح خود رسید. با این حال، امروز حدود 60 درصد از آن نقطه کاهش یافته است.اگر شیبا خریداری کرده اید، ممکن است از خود بپرسید که در این مرحله چه کاری باید انجام دهید؟ البته، همیشه این احتمال وجود دارد که دستاوردهای شیبا اینو ادامه یابد.سرمایه گذاری میگوید من زیاد خوشبین نیستم. در واقع، سه دلیل خوب برای فروش Shiba Inu در حال حاضر وجود دارد.

1. متمایز نمی شود 

مطمئناً، هر سرمایه‌گذار ارز دیجیتال نام Shiba Inu را شنیده است. این نام، همراه با تصویر سگ شیبا اینو، ممکن است در ذهن بسیاری از ما برجسته باشد. اما این بدان معنا نیست که شیبا اینو به عنوان یک ارز دیجیتال متمایز است. و برجسته بودن دقیقا همان چیزی است که برای ماندگاری یک ارز دیجیتال در این بازار شلوغ فزاینده لازم است.

شیبا اینو بر روی بلاک چین اتریوم ساخته شده است و بلاکچین مستقل ندارد،بنابراین استفاده از آن محدود است. در حال حاضر، می‌توانید توکن‌ها را بخرید، آن‌ها را برای درآمد غیرفعال به اشتراک بگذارید، یا از آن‌ها در برخی از تاجران به عنوان روش پرداخت استفاده کنید. و شما می توانید این کار را با بسیاری از ارزهای دیجیتال دیگر نیز انجام دهید. بنابراین دلیل محکمی برای سرمایه گذاران برای خرید خاص Shiba Inu وجود ندارد.

2. پتانسیل محدود برای سود یک دقیقه صبر کنید... پتانسیل محدود؟

ممکن است بگویید ما در مورد ارزی صحبت می کنیم که سال گذشته به شدت افزایش یافت. و هنوز هم با کسری از دلار معامله می شود، بنابراین از اینجا به راحتی می تواند دو یا سه برابر شود. بله، این یک احتمال است. اما یک مانع بزرگ در پیش است: رسیدن به 1 دلار تقریبا غیرممکن به نظر می رسد،توکن های در گردش Shiba Inu در حدود 549 تریلیون است. بنابراین اگر کریپتو به 1 دلار برسد، ارزش بازار آن به 549 تریلیون دلار خواهد رسید. امروزه کل بازار ارزهای دیجیتال حدود 3 تریلیون دلار ارزش دارد. و بزرگترین ارز دیجیتال جهان، بیت کوین، حدود 877 میلیارد دلار ارزش دارد. بنابراین واضح است که Shiba Inu نمی تواند به 1 دلار یا بیشتر برسد -- مگر اینکه تغییر اساسی در عرضه توکن ایجاد شود. این وضعیت پتانسیل سود را محدود می کند و سرمایه گذاران بلندمدت را از ورود به شیبا اینو منع می کند.

3رقباشیبا

بزرگترین با ارزها نظر ارزش بازار، شبکه های بلاک چین هستند. چند نمونه عبارتند از اتریوم، کاردانو و سولانا.این ارزهای دیجیتال و سایر ارزهای دیجیتال در حال رشد هستند و بازار ارزهای دیجیتال آینده را تعریف می کنند. به عنوان مثال، اتریوم در حال راه اندازی به روز رسانی برای افزایش سرعت تراکنش است. و کاردانو در حال حرکت از طریق یک نقشه راه توسعه پنج مرحله ای است.

این شبکه‌های بلاک چین می‌توانند میزبان برنامه‌های غیرمتمرکز (dApps) باشند. کاربران می‌توانند سرمایه‌گذاری‌های خود را مدیریت کنند.حمایت جامعه می تواند شیبا اینو را از سطح امروز بالاتر ببرد. اما به دلایل بالا، امید بلندمدتی به این کریپتو ندارم. و به همین دلیل است که من ترجیح می دهم شیبارا بفروشم.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها