|

توقف بعدی شگفت انگیز این ارز!

شایعات نابودی شیبا حق یا دروغ؟

SHIBAINU

سرمایه‌گذاران اولیه Shiba Inu در حال نوشتن سود 44,600,000 درصدی درسرمایه گذاری های خود برای سال گذشته هستند و برخی معتقدند که این تازه…

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز-سرمایه‌گذاران اولیه Shiba Inu در حال نوشتن سود 44,600,000 درصدی درسرمایه گذاری های خود برای سال گذشته هستند و برخی معتقدند که این تازه آغاز کار است. اگر شیبارا تجزیه و تحلیل کرده باشید ممکن است متوجه شده باشید که تحلیل گران میگویند:ما معتقدیم که Shiba Inu موقعیت بسیار خوبی دارد و بیش از 100 درصد افزایش می یابد.

اگرچه افزایش 100 درصدی در قیمت‌های فعلی همچنان یک گام بسیار کوچک برای توکن با مضمون سگ به سمت ارزش 1 دلاری خواهد بود، اما هیچ چیز در دنیای ارزهای دیجیتال غیرممکن نیست،قیمت شیبا اینو احتمالاً بسیار افزایش می یابد، اما هنوز به یک دلار نمی رسد. زیرا اگر قرار بود ژتون با مضمون سگ با یک دلار ارزش گذاری شود، ارزش بازار آن باید 590 تریلیون دلار باشد.

این بدان معناست که ارزش بازار آن باید 650 برابر بیشتر از ارزش بازار بیت کوین و بزرگتر از 6 برابر کل تولید ناخالص داخلی جهانی در سال 2021 باشد.بنابراین، اگر قیمت شیبا اینو به یک دلار نرسد، چه قیمتی خواهد داشت؟ اگر پاسخ این سوال را می دانستیم، احتمالاً تمام تحلیل هایی را که روزانه انجام می دهیم، انجام نمی دادیم. اما، با در نظر گرفتن برخی داده‌های اساسی، مانند این واقعیت که شیبااینو بلاک چین خود را در سال 2022 راه‌اندازی می‌کند و اینکه این ارز دیجیتال پربازدیدترین ارز دیجیتال در سال 2021 بود، پیش‌بینی می‌کنیم ارزش شیبا اینو در طول سال بسیار افزایش یابد.

از طرف دیگر، ریوشی بنیانگذار Shiba Inu در Medium نوشت که او کمی می ترسد که اگر او تصمیم به حذف شیبا اینو از بلاک چین اتریوم بگیرد، مردم معامله خود را متوقف کنند. با این حال، از آنجایی که هر تراکنش بر روی بلاک چین اتریوم اکنون بیش از 9 دلار هزینه دارد، ادامه داد و ستد روی بلاک چین اتریوم عملاً بی معنی است. شیباریوم قصد دارد این هزینه های تراکنش را به حداقل برساند.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها