|

میم کوین های زمینی یا مریخی؟

دوج کوین وشیبادرحال سفراز مریخ به زمین؟

DOGCOIN

Dogecoin و Shiba In اکنون در حال سفر از مریخ به زمین هستند ؟

لینک کوتاه کپی شد
2

شایانیوز-طرفداران ارزهای دیجیتالی مانند Dogecoin و Shiba Inu که روی آنها سرمایه گذاری کرده بودند، اکنون در حال سفر از مریخ به زمین هستند و این سفر را بسیار دردناک می دانند.دوج کوین، شیبا اینو و سایر توکن‌هایی که بیشتر برپایه طنز هستند‌،اخیر از سطوح قیمتی که در اواخر سال گذشته به آن رسیده بودند عقب نشینی کردند و بیشتر از بیت‌کوین یا اتریوم اصلی آسیب دیده‌اند.

طبق داده‌های جمع‌آوری‌شده توسط Messari، Doge تقریباً 80 درصد از بالاترین رکورد خود در ماه مه (74 سنت) کاهش یافته است و Shiba بیش از 65 درصد از زمان رسیدن به اوج در اواخر اکتبر کاهش یافته است. حجم معاملات کاهش یافته و از میلیاردها به میلیون رسیده است.در میان رکود مداوم قیمت‌های کریپتو، میم‌ها کمتر چشمگیر شدند.

یکی از کاربران توییتر شیبتوشی ناکاموتو پیامی توییت کرد و پرسید: آیا زندگی ام را با سرمایه روی دوج کوین تلف کردم؟استالوارت ها می گویند دارندگان شیبا«در راه رسیدن به ماه و فراتر از آن» هستند، اما چت روم های اختصاصی نشان می دهد که به نظر می رسد که بخشی از قدرت خود را از دست داده است.

ژانویه ماه تعیین کننده رشد #SHIB خواهد بود. من احساس بسیار خوبی دارم که در راه رسیدن به ماه و فراتر از آن هستیم.در یکی از کانال‌های Discord اختصاصی Shib، یکی از کاربران djcau5e نوشت: «این یک تاس کامل است، در حالی که من دوست دارم به ماه بروم، فکر می‌کنم انتظار بسیاری از مردم برای رسیدن به 1 دلار یا حتی 0.01 غیرواقعی است. چند سال آینده.” در اوج شیب، 0.0000875 دلار بود.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • ناشناس ارسالی در

    ولی فعلاً که همه ارز ها افتضاحه

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها