|

نهنگ های ناشناس!

نهنگ های دوج کوین چرا حمله ور شدند؟

DOGCOIN

پلتفرم کارگزاری رابین‌هود 32 درصد از کل عرضه Dogecoin را در اختیار دارد. این کارگزار میلیون‌ها دلار از تراکنش‌های DOGE را

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز-نهنگ های دوج کوین در 24 ساعت گذشته بیش از یک میلیارد سکه جابه جا کرده اند، اما کمکی به قیمت نکردند.طبق گزارش‌ها، پلتفرم کارگزاری رابین‌هود 32 درصد از کل عرضه Dogecoin را در اختیار دارد. این کارگزار میلیون‌ها دلار از تراکنش‌های DOGE را در 24 ساعت گذشته تسهیل کرد زیرا برخی از نهنگ‌ها توکن های خود را جابه‌جا کردند.

نهنگ های دوج کوین بیش از 1 میلیارد ارز دیجیتال منتقل کردند!

 داده های اخیر گردآوری شده توسط DogeWhaleAlert نشان می دهد که نهنگ های Dogecoin بیش از 1 میلیارد توکن را در 24 ساعت گذشته جابه جا کرده اند. DogeWhaleAlert یک حساب کاربری در توییتر است که به ردیابی تراکنش‌های نهنگ Dogecoin اختصاص دارد.این حساب حداکثر 15 تراکنش را ارسال کرد که در 24 ساعت گذشته در مجموع یک میلیارد توکن DOGE را حمل کردند.

مبلغ تراکنش متفاوت بود، اما همه آنها بیش از چهار میلیون دوج کوین DOGE بودند، زیرا توییتر تنها تراکنش‌هایی را که بیشتر هستند را گزارش می‌دهد. این نهنگ ها در 24 ساعت گذشته در مجموع 176757691 دلار دوج کوین جابه جا کردند. طبق گزارش ها، پلتفرم کارگزاری Robinhood در بیشتر معاملات نهنگ در 24 ساعت گذشته مورد استفاده قرار گرفته است.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • Rah ارسالی در

    لطفا معنی اش بنویسین با کامیون جابجا کردن یا با اتوبوس

  • امیر ارسالی در

    خبرتون خوبه اطلاعات مفید داره اما چرا دوروز بعد از نوشتار رویت میشه ؟

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی