|

نهنگ های ناشناس!

علت پیدایش مشکوک نهنگ دوج کوین؟

DOGCOIN

در حالی که بسیاری هنوز سال جدید را جشن می‌گیرند و برنامه‌ریزی می‌کنند که چگونه شروع کنند، نهنگ‌های Dogecoin در حال حاضر در بازار فعالیت…

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز-در حالی که بسیاری هنوز سال جدید را جشن می‌گیرند و برنامه‌ریزی می‌کنند که چگونه شروع کنند، نهنگ‌های Dogecoin در حال حاضر  در بازار فعالیت دارند. 

داده‌های حساب توییتر

DogeWhaleAlert@ نشان می‌دهد که چندین نهنگ تا 90.3 میلیون Dogecoin، که بیش از 15.5 میلیون دلار است، در 24 ساعت گذشته به یک کیف پول ناشناس منتقل کرده‌اند که کل مبلغ در 14 تراکنش منتقل شد.که بزرگترین آن بیش از 15 میلیون Dogecoin را به طور همزمان منتقل کرده و سایر انتقالات بین 1 تا 8 میلیون واحد DOGE متغیر بوده است.

دوج کوین

علیرغم حجم زیاد تراکنش‌ها، کارمزدی که برای انتقال کلی کسر می‌شود کمتر از 500 دوج کوین Dogecoin بود.این اولین باری نیست که نهنگ‌های بازار این کار را انجام می‌دهند. در واقع، فعالیت نهنگ ها در چند ماه گذشته افزایش یافته است. 

دوج کوین

بعد از پذیرش Doge در شرکت تسلا فعالیت نهنگ‌ها برای این توکن 148 درصد افزایش یافت که نشان می‌دهد کیف‌پول‌های زیادی با مقدار بالای Doge در حال معامله با دارایی بوده‌اند. چندین کیف پول نهنگ وجود دارد که مقادیر انبوهی از Dogecoin را در خود جای داده است، با یک کیف پول 28٪ از حجم کل در یک نقطه از زمان را در خود جای داده است.

ارزش Dogecoin در 24 ساعت گذشته اندکی کاهش یافته حرکت نهنگ هیچ تاثیر قابل توجهی بر قیمت توکن نداشته است که قیمت در 0.17 دلار باقی مانده است. هر اثر حرکت نهنگ کاهش جزئی 0.61٪ در قیمت است. با کاهش قیمت، این توکن همچنین با حجم معاملات 24 ساعته حدود 500 میلیون دلار معاملات بسیار پایینی داشته است. با این حال، Doge همچنان در رتبه اول میم کوین قرار دارد و با ارزش بازار حدود 22 میلیارد دلار و 1% تسلط بر بازار در رتبه دوازدهم قرار دارد.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها