|

جذاب ترین طراحی ها واسه لاک ناخن مات با رنگای دلبر / کم بهش محل میدن ولی خیلی لاکچریه

لاک مات از سبک لاک هایی هستش که مورد علاقه بسیاری از خانوماست اما اینکه چه رنگ هایی میتونن جذابیت بیشتری در این سبک داشته باشن کمی سخته!

لینک کوتاه کپی شد
2

شایانیوز- هر موقع حرف از خوشگلاسیون یک خانوم میاد وسط بی شک یکی از آیتم هایی که همه به فکرش میفتن لاک ناخن هستش. لاک ناخن درسته که فسقلیه، اما اونچه که واضحه اینه که قطعا تاثیر خیلی زیادی میتونه تو ظاهر هر بانو داشته باشه و تاثیرش در حدیه که اگه شما بهترین رنگ با مناسب ترین طرف پیدا کنید، زیبایی ظاهریتون از این رو به اون رو خواهد شد و به همون میزان هم اگر انتخابی اشتباه داشته باشین، کل هر آنچه که به عنوان لباس و اکسسوری و کیف و کفش انتخاب کرده اید حیف میشه! بله به همین راحتی! چرا که یک خانوم با توجه به رنگ پوستی که داره و البته مدل ناخن و سبک انگشتان باید رنگ لاکش رو انتخاب کنه و اگر قرار بر این باشه که هر چه دل تنگش خواست بزنه، اصلا سنگ رو سنگ بند نمیشه و شاید نتیجه ای عکس هم داشته باشه.

یکی از مدل لاک هایی که خیلی مورد توجه هستش و در این چند ساله پر طرفدار شده، لاک مات هستش که خب از اسمش مشخصه لاک معمولی نیست و برقی هم نداره. در این مطلب قراره با این جذابه خاص پسند آشنا بشیم. اگر شما هم دلتون لاک مات میخواد پس حتما با ادامه مطلب ما همراه باشید.

لاک ناخن مات

چرا لاک مات از نظر خانوما جذاب به نظر میاد؟

همون طور که از اسم این لاک هم پیداست، خبری از درخشش در میون نیست و به جای براق کردن ناخن، سطحش رو به زیباییه تمام مات خواهد کرد. در واقع جلوه‌ و ظاهری که لاک مات برای ناخن شما میسازه، باعث شده تا خودش به تنهایی یه مد از مانیکور باشه. اگر مدل های لاک ناخن روز دنیا رو دنبال می کنید، قطعا متوجه شدین که از این سبک لاک چقدر استفاده میشه.

لاک ناخن مات

در مورد اینکه چرا لاک مات رو جذاب خطاب می کنیم میشه دلایل زیادی داشت. یکی از مهمترین دلیلا توجه به این نکتست که مات بودن لاک باعث زیبایی رنگای مختلف خواهد شد. اگه بخوایم ساده ترش کنیم باید بگیم که برای طراحی ناخن با لاک مات هر رنگی که دلتون میخواد رو میتونید با خیال تخت انتخاب کنید و از برازنده بودن رنگ برای ناخن خود مطمئن باشید. 

برای مثال پیشنهاد می کنیم رنگای معمولی مثل سفید یا خاکستری رو به عنوان لاک مات انتخاب کنید و از ظاهر مات این رنگا روی ناخن خود نهایت لذت رو ببرید.

لاک ناخن مات

فرق اصلی بین لاک براق و مات چیه؟

در اینجا میشه گفت به غیر از تفاوت طاهری که بین دو لاک مات و براق هستش که اونهم جلوه مات یا درخشنده شونه، فرق خاصی بین این دو سبک لاک نیست. که البته زدن یه لایه لاک مات بر روی ناخن نیازمند ظرافت بیشتریه تا اون لاکی که براقه. از طرفی هم لاک مات زمان بیشتری میخواد تا خشک بشه و بعد از هر لایه زدن لاک حدود 20 دقیقه ای صبر کنید تا کاملا لاک ثبات پیدا کنه. 

لاک ناخن مات

از جهتی هم برای اینکه لاک مات دوام بیشتری بر روی ناخن داشته باشه و سریع لایه لایه نشه، لازمه که از بیس کوت استفاده نمایید. البته که این قاعده برای لاک براق هم هست و و در نهایت با توجه به جذابیتی که سبک لاک های مات دارند میتونید مطمئن باشید که تنها یکبار امتحان از اون، شما رو برای همیشه از طرفداران طراحی با لاک ناخن مات خواهد کرد.

لاک ناخن مات

لاک ناخن مات

لاک ناخن مات

لاک ناخن مات

لاک ناخن مات

لاک ناخن مات

لاک ناخن مات

 لاک ناخن مات

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی