|

چه رنگ هایی تو استایل میتونن روشن ترت کنن / اگه تیره هستی و میخوای ظریف باشی بیا

اگر دلت میخواد رنگ پوستت روشن تر از اونچه که هست نشون بده، پس حتما بیا به این مطلب چرا چون قراره رنگایی که روشنت میکنن رو یاد بگیری.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- خب بی شک ظاهر و استایل نشون دهنده خیلی چیزهاست. از شخصیت و هویت گرفته، تا زیبایی و اصالت و حتی نوع اعتقاد. جذابیت تصادفی نیست و شما با اونچه که به تن می کنید، نحوه راه رفتن و نشستن و البته صحبت و رفتاری که دارید جذاب بودن یا نبودنم خودتون رو تضمین می کنید. زیبایی ظاهر یک بانو کمی تا قسمتی سخته، آخه میدونید که خانوما باید مانتو شلوار کیف و کفش و شال و روسری رو حواسشون باشه، از اون طرفم در عین حال که همه اینها رو با هم ست کردن، به آرایش و لاک ناخن و اکسسوری که استفاده می کنند نیز دقت فراوونی داشته باشند. خدایی سخت شد نه؟

در حالی که آقایون اکسسوری خاصی ندارن و از طرفی هم اصلا آرایش و لاک تو کارشون نیست. حالا انتخاب سبک و مدل همه این ها باز به کار، اینکه رنگ هر کدوم از این آیتم ها چجوری باشه و با هم ست بشن و به رنگ پوستمون هم بیاد یا نه، واقعا اهمیت داره. مثلا تو مطلب قبلی راجب اینکه چه رنگ لباس هایی به رنگ پوست گندمی میاد صحبت کردیم، اما اینبار میخوایم راجب رنگ هایی بحرفیم که میتونه پوست شما رو تیره یا روشن تر نشون بده. پس اگه شما هم این دغدغه رو درید، با ادامه مطلب ما همراه باشید.

best-1401-spring-styles

قرمز تو تیپ پوست رو روشن میکنه

رنگ قرمز از دست رنگ هایی محسوب میشه در واقع شما رو نورانی میکنه! اگر رنگ پوست سفید و روشنی دارید خب روشن تر خواهید شد و اگر هم گندمی یا سبزه هستید یه دو سه درجه ای روشن تر خواهید شد. قرمز مخصوصا تو لاک میتونه ریا سما دستانی سفیدتر بسازه و در حالی که شاید بهش نیاد، اما یه رنگ به شدت میانی هستش که هم میتونه به پوست های تیره بیاد و هم روشن.

Untitled

جین آبی کمرنگ خیلی خوشگله، ولی پوست رو تیره میکنه

من خودم به شخصه پوست گندمی دارم و وقتایی که شلوار جین آبی کمرنگ میپوشم حسابی ذوق میکنم چرا چون خیلی خیلی بهم میاد! اما از طرفی هم این رنگ جذاب این خاصیت رو داره که پوست من و شما رو تیره تر از اونچه که هست نشون بده. جین ها اغلب در رنگ های آبی مورد استفاده قرار میگیرند، اما خب با این باگ که برای بانوان رنگ گندمی و سبزه میتونن تیرگی بیشتری رو به همراه داشته باشند.

0

آبی پررنگ بپوشی به پوستت روشنی بخشیدی

از دیگر رنگ هایی که در آبی ها و جین ها وجود داره رنگ آبی پررنگ هستش که خب در قالب شلوار جین های متنوع مثل مام استایل یا بگ و اسکینی و دمپا دیده میشن. این رنگ خیلی طرفدار داره و مورد استفاده هر سن و سال و هر تیپ و شخصیتی هم قرار میگیره، اما اونچه که مشخصه اینه که آبی پررنگ میتونه پوست افراد گندمی رو به شدت روشن تر نشون بده. مخصوصا که اگه شلوار مام فیت باشه! پس اگه دلت میخواد ظاهری روشن تر از اونچه که هست داشته باشی میتونی بری سراغ جین های پررنگ.

Untitled

کرم میتونه پوست گندمی رو روشن نشون بده

خب تا به اینجا راجب رنگای جیغ با رنگدونه های قوی صحبت کردیم، اما بهتره کمی هم با رنگ خنثی و پر طرفدار همچون کرم همراه باشیم. کرم تیره کنندست یا روشن کننده؟ شاید با قضاوت رنگ آبی کمرنگ بگین خب کرم هم کمرنگه پس تیره میکنه که باید بگیم سخت در اشتباهید چرا که کرم خاصیت روشن کنندگی داره و به افراد با پوست گندمی و سفید هم به شدت میاد. کرم نیز از دست رنگایی محسوب میشه که به هر دو طیف رنگ پوست زیبایی خاصی میبخشه.

ست-مانتو-کرم

خردلی یه رنگ خاصه که اصلا به هرکسی نمیاد! تیره کنندست

خردلی نیز از دست رنگ هایی محسوب میشه که پوست شما رو از اونچه که هست تیره تر نشون میده و از دیگر باگ های این رنگ خاص بودنش هستش که به هرکسی نمیاد. افرادی که رنگ خردلی بهشون میاد خیلی جذاب میشن چرا که این رنگ یا اصلا نمیاد، یا خیلی زیاد میاد!

Untitled

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها