|

شب یلدا همه میزنن تو کار طرح های هندوانه ای / تو با لاک ناخن شاین بشو شیک ترین مجلس

اگه تو هم دلت میخواد واسه یلدا و کریسمس طرح جدید واسه ناخنات بزنی ولی نمیدونی چی شیک تره، پس حتما به طرحای شاین دار ما سر بزن.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- خیلی زود رسیدیم به آخر فصل پاییز و دیگه داریم سلام میکنیم به فصل زمستون که خب همینطور که تا به اینجا چشم به هم زدیم و گذشت، یه چشم دیگه به هم زنیم عید قشنگمون هم از راه میرسه! خب هم برای شب یلدا و هم برای کریسمس که هر دو مناسبتی نزدیک هستند، خیلی از خونواده ها جشن میگیرن و دورهمی دارن. واسه مهمونی هم خب باید ظاهری خوشگل و آراسته داشت دیگه درسته؟ به همین جهت خیلی از خانوما علاوه بر اینکه لباس های مناسب این دو مناسبت تهیه میکنن و حسابی به خوشگلاسیون تیپشون میرسن، برای ناخن نیز برنامه دارند. البته که طراحی ناخن اینجوری نیست که حتما منتظر یه مهمونی خاص باشه و دیگه این روزا خانوما تو هر سن و سالی به خودشون میرسن و کاشت و طراحی ناخن هم یکی از پای ثابت تریناشون هستش.

اما حالا که این دو جشن نزدیکه و اگر شما هم قرار بر حاضر شدن دارین، چطوره که بیاین و با بقیه متفاوت باشین. اخه میدونین که ترمیم لاک و زدن طرح های مثلا یلدایی و یا کریسمسی خب واسه یک شیبه و بعدش دیگه کلا فاز برمیگرده به حالت عادی و شما میمونین و طرحی خاص که مختص تنها یک شب بوده! پس بهتر نیست که طرحی معمول تر پیدا کنین که هم به اون مناسبت ها بیاد و هم اینکه بعدش باهاش عشق کنین و با خیال راحت همه جور استایلی باهاش بزنین؟ 

پیشنهاد ما طرح شاید هستش که خب در این مطلب قراره هم انواعشو یاد بگیریم و هم اینکه از طرح های خوشگلش ایده بگیریم.

دیزاین شوگر افکت ناخن

اگر یک ناخن کار باشید که خب میدونید اما اگر تا به حال اسم انواع شاین رو نمیدونستید باید بگیم که، شوگر از دست لوازم پر طرفدار در طراحی ناخن می باشد که رنگ های بسیار متنوعی داره و هر سلیقه ای رو میتونه پوشش بده، مخصوصا افرادی که به اکلیل و شاین روی لاک ناخن علاقمند هستند. شوگر مثل خاک قند اکلیلی هستش. ناگفته نمونه که استفاده از شوگر برای اون دست از بانوانی که دیر به دیر میرن ترمیم توصیه نمیشه چرا که بعد از مدتی امکان کمرنگ شدن شوگر وجود داره و به همین علت هم به شوگر، دیزاین موقت نیز میگن.

لاک ناخن طرح شاین

لاک ناخن طرح شاین

فرق بین شوگر و شیمر چیه؟

هر دوتاشون از لوازم طراحی به جهت شاین دار کردن ناخن هستند با این فرق که پودر شیمر ذرات ریزتری داره و مناسب برای مخلوط کردن با پودر کاشت ناخن هستش. دیدین بعضی از کاشتا شاین دار هستند؟ قاطیشون شیمر ریخته میشه که باعث می شود کاشت شما شاین دار و درخشان بشه. ولی پودر شوگر دونه های شکر مانندی داره و روی ژل زده میشه و باعث ایجاد درخشش در دیزاین خواهد شد.

شوگرافکت رو میشه روی کاشت پودر، کاشت ژل و ژلیش زد و حتی میشه روی خیسی لاک معمولی هم از پودر شوگر افکت  استفاده کنید که خب این به دست خودتون هم انجام شدنیه.

لاک ناخن طرح شاین

لاک ناخن طرح شاین

چه رنگ شاینی به لاک ناخن بزنیم بهتره؟

شاین دار کردن ناخن خیلی خوشگله و به همون میزان که میتونه خوشگل باشه، میتونه با بد انجام دادنش زشت و بد فرم هم بشه. پس پیشنهاد ما اینه که حتما بعد از انتخاب طرحی که میخواین، یا پیش یه ناخن حرفه ای مراجعه کنین و یا اینکه اگر خودتون قصد زدنش رو دارین، با دقت و ظرافت کامل این کار رو انجام بدید. در ادامه قراره یه عالمه طرحای خوشگل ببینیم که در عین سادگی اما رقابت میکنن با طراحی های نقش دار، چرا که به شدت زیبایی و جلوه به دست شما خواهند داد. اما به شرط اینکه همونطور که گفتیم به صورت حرفه ای انجام بشه نه یلخی طور. 

لاک ناخن طرح شاین

لاک ناخن طرح شاین

شما میتونید با توجه به سلیقه و رنگ پوستی که دارید این رنگ ها رو انتخاب نمایید که خب میشه گفت شاین به دلیل ظاهر جذب و براقی که داره میتونه روی هرررر رنگ لاکی بشینه و قشنگ بشه. معمولا عروس خانوم ها ازشاین های سفید استفاده می کنند اما با توجه به اینکه سلدا و کریسمس جشن هایی رنگ دار هستند شما میتونین از رنگ های جون دار نیز استفاده داشته باشید.

لاک ناخن طرح شاین

لاک ناخن طرح شاین

لاک ناخن طرح شاین

لاک ناخن طرح شاین

لاک ناخن طرح شاین

لاک ناخن طرح شاین

لاک ناخن طرح شاین

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • لینت اسکندری ارسالی در

    عالیه

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی