|

استایل دانشجویی شیک

واسه زمستان ایده ای داری که خوشتیپ دانشگاه شی؟ با این تیپای 2024 اعتماد به نفست تهشه

هوا داره خیلی سرد میشه و یکسری از دانشجوها نمیدونن چی بگوشن که هم خوشتیپ باشن و هم گرم، که خب در این مطلب قراره این موضوعات رو یاد بگیریم.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- قطعا استایل تا حدی و به نوعی بیانگر شخصیت و روحیات هر آدمی هستش که خب چه خانوم و چه آقا، با طرز لباس پوشیدنش میتونه بگه از کجا اومده و به کجا میره و چه مدلیه. البته که جدا از این شخصی سازی، یکسری استایل های عمومی هم وجود داره که خب مثلا شما میرین بانک همه چه پولدار و چه قشر متوسط همگی از یک ست لباس استفاده میکنند. اما یه فضاهایی هم هستند به مانند دانشگاه که هم عمومیت دارند و هم سلیقه ای هستند. مثلا دختر خانوما همه باید مقنعه سرشون کنن اما خب تو ترکیب باقی استایلشون آزاد هستند، اما تا یه حدی. دانشگاه قطعا احترام خاص خودش رو داره و خب چون یه محیط فرهنگی محسوب میشه، چندان جالب نیست با هر سبک لباسی واردش شد و بهتره که با انتخاب سبک تیپ های جذاب اما منطقی، اعتماد به نفس خودمون رو ببریم بالا و دوم هم نگران حراست نباشیم. مگه نه؟

احتمال براتون سوال شده چجوری به همچین استایلی برسیم، مخصوصا الان که هوا سرده که خب باید بگیم فقط کافیه تا شما دوست عزیزمون با ما همراه باشید و استایل دانشجویی خودتون رو بسازید.

Untitled

چجوری استایلی جذاب و در عین حال مناسب داشته باشیم؟

استایل در واقع هویت دانشجو رو میسازه و در حالی که باید شیک باشه، قطعا باید نرم و و قابل تنفس و راحتم باشه چرا که شما قراره ساعتها با اون ترکیب لباس باشید و از این کلاس به اون کلاس برید. پیشنهاد میک کنیم که از رنگای شاد و زنده استفاده کنید تا پویایی و آرامش رو همراه خود داشته باشید. خیلیا بر این فرض هستند که دانشگاه چون دانشگاست، باید همیشه تیره ظاهر شد که خب این تصویر به شدت غلط هستش و شما میتونید با استفاده از رنگای مناسب و جون دار استایل کنید. مثلا انواع رنگهای نود مثل کرم و نسکافه ای و …و یا روشن و رنگی مثل سبز و صورتی ملیح و آبی آسمانی و شتری و … ظاهری متناسب بسازید.

به جز رنگ، قطعا حضور اکسسوری ها برای تیپ یه دانشجو اهمیت بسیار زیادی داره. اصلا اکسسوری به تیپ جون میده و باعث دیتیل بندی ظاهر شما خواهد شد. مثلا استفاده از یک ساعت مچی زیبا، گردنبند یا عینک مطابق با سبک شما قطعا طراوت ترکیبات لباس شما رو بالا خواهد برد.

استایل دانشجوی زمستانه

استایل دانشجویی شیک، راحت و البته کاربردی

- شیک بودن: استایل شیک واسه دانشجو نشون دهنده ذوق و سلیقه خوبیه که با انتخاب لباسهای متناسب و رو مد، به بهترین شکل به نمایش در میاد. همچنین همونطور که گفتیم انتخاب لباس‌ های راحت از اهمیت بالایی برخورداره چرا که شما دانشجو جان باید طول روز رو با گذروندن تو کلاس‌ های درس، سالن‌ های کنفرانس، کتابخونه و محیط‌ های تحصیلی سپری کنی! پس مثل برخی از دانشجو ها نباشید که اولویت براشون خوشگل شدنه و حاضرن سخت بشینن پاشن اما ظاهری خوشگل داشته باشند و تک بُعدی به این موضوع نگاه می کنند.

- کاربردی: همه چیز به هم وصله. بالاتر اشاره کردیم که فقط به زیبایی دقت نکنید. مثلا اینکه یه کیف فسقلی نبرید دانشگاه چرا چون به تیپتون بیشتر میاد. بهتره که از کوله پشتی و یا کیف های بزرگ دستی استفاده نمایید تا لوازم مورد نیاز رو حمل کنید و فقط جا واسه گذاشتن یه گوشی نباشه! 

شما قراره جزوه و یا کتاب ببرید. قطعا برای تایم طولانی و حضور یک روز کامل در دانشگاه نیاز به کیفی کوچیک از لوازم آرایش دم دستی دارید. خودکار و اتود و شاید هم شارژر و دستمال و … خیلی چیزای دیگه بسته به خودتون داره.

استایل دانشجوی زمستانه

- راحتی: بهترین گزینه برای استایل دانشجویی به عنوان کفش، کتونی می باشد که خب باید میشه تو این هوای سرد هم گرم باشید و کفش رو باز نباشه و هم اینکه در راحتیه کامل به سر میبرید و از شدت خستگی به کمر و پاهاتون فشار نمیاد.

استایل دانشجوی زمستانه

چیا بپوشم خوشتیپ تر میشم؟

برای داشتن یک استایل دانشجویی دیگه اون زمان گذشته که مانتوها حتما بادی کوتاه میبودن و یا اینکه شلوار ها حتمااا باید تو جذب ترین حالا به سر ببرند. شما این روزا میتونید با استفاده ترنچ کت های بلند همراه با یک لگ و یا شلوار جین جذب زیبایی خود را تمام عیار کنید. خب هوا سرده دیگه! ترنچ کت هم یکی از بهترین ایده ها.

از طرفی هم استفاده از هودی و پافر میتونه ایده یا به شدت کاربردی و گرم باشه که خب میشه از هودی های رنگی و متنوع استفاده داشته داشته باشید که هم با شلوار مام استایل و کوله جذاب میشن. هم به حالت یکم نیمه رسمی با بافت های شیک و شلوار جین و کیف دستی و نیم بوت بهترینن.

استایل دانشجوی زمستانه

شکت ها ترندهای امسال هستند که البته سال های پیش هم بودن، اما تا به این اندازه بولد نشده بودن و انگاری امسال سال اونها بود. شکت به نوعی شومیز و یا ژاکت محسوب میشه که جنسی پشمی و گرم داره و عموما به شکل چهارخانه هستند که در رنگ های روشن و اورسایز تولید و عرضه میشن. 

پس فراموش نکنید که شکت نیز از دست آیتم های به شدت محبوب و مورد استفاده برای دانشگاه می باشد که دست شما رو باز گذاشته و با انواع شلوار بوت کات و مام استایل و جذب و حتی پارچه ای زیبایی خاص خودش رو حفظ میکنه.

استایل دانشجوی زمستانه

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی