|

واسه کریسمس 2024 اینجوری میز بچین لاکچری ولی ساده/ مهمونا کلا حواسشون پرت خونت میشه

دیگه خیلی نزدیک به سال نو میلادی شدیم و خیلیا دلشون میخواد خونشون رو دیزاین کنند، اگر شما هم دلتون میخواد پس حتما به این مطلب سر بزنید.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- دیگه کم کم که نه، خیلی تند تند داره سال 2023 تموم میشه و وارد سال جدید میلادی یعنی 2024 میشیم که خب میشه گجفت هر سالی قشنگیای خاص خودش رو داره. خیلی از خونواده های ایرانی هستند که دلشون میخواد این جشن زیبا رو بگیرن، چرا که درست به مانند نوروز و شب یلدای خودمون یکسری جذابیت های خوب داره که باعث میشه افراد شاد بشن. مثلا هالووین هم جشنه اما خود شخص من خیلی دوستش ندارم چرا که تم های خشن طور و ترسناکی داره، اما در عوض کریسمس با وجود درخت کاج و بابانوئل و کادو های جذاب و برف و خوشگلیایی که داره، اصلا نمیشه گفت قشنگ نیست!

بگذریم و برسیم به اصل مطلب که قراره ببینیم واسه کریسمس چجوری میشه خونمون رو ساده و دلربا به رنگ کریسمس دربیاریم و حال و هوای این عید رو بیاریم خونمون. اگر شما هم این ذوق رو دارین اما نمیدونین چه کنین، پس حتما با ادامه مطلب ما همراه باشید.

البته که ناگفته نمونه کریسمس تنها به تزئینات خونه نیست و شما میتونین واسه دورهمی کریسمس که دارین، از استایل های زیبایی هم استفاده داشته باشید. و در نهایت هم با لاک و طراحی ناخن برای کریسمس ظاهر خود را تکمیل کنید.

چیدمان کریسمس در خانه

واسه تزیینات کریسمس 2024 از گل طبیعی غافل نشو

در صورت که به دنبال ترکیبی مدرن و جذاب مخصوص کریسمس هستید و دلتون میخواد هم میز و هم فضای خونه قشنگ تر بشه، اصلا و ابدا از استفاده گل های طبیعی و رنگی غافل نشید چرا که علاوه بر ظاهری زیبا، میتونه بوی خوش و طراوت رو هم به خونه شما هدیه بده. همچنین به جهت هماهنگ بودن دکوراسیون کریسمس همونطور که گفتیم علاوه بر میز، برای تزیین قسمتای دیگه دکوراسیون کریسمس هم از گل های طبیعی استفاده داشته باشید.

از طرفی هم روشن کردن شمع از اون قسمتای مهم و جذاب تزیین میز کریسمس به شمار میاد و باعث میشه تا میز شما زیباتر به نظر برسه و نگاه بقیه رو به خودش جلب کنه، و البته حالتی رمانتیک و رویایی دیزاین شما رو ببره جلو.

چیدمان کریسمس در خانه

از رنگای ملایم برای میز و دکور استفاده کن

از دیگر ایده های خلاقانه به جهت تزیینات کریسمس ۲۰۲۴، به کار بردن آیتمای رنگی مثل گل و شمع و جام رنگی می باشد. به طوری که میتونین، رنگای ملیح رو کنار هم استفاده کنین تا دیزاین کریسمس شما دلرباتر و رویایی ‌تر شود.

البته که پیشنهاد میشه برای جلوه کردن آیتم های میز کریسمس از رومیزی سفید هم حتما استفاده داشته باشید. همچنین میتونید هدایای دوستان یا اعضای خونوادتون رو داخل یه باکس رنگی و درون بشقاب هایشان قرار دهید.

چیدمان کریسمس در خانه

رنگ های طلایی و قرمز، نمادی ویژه برای کریسمس(میز اشرافی بساز)

اما برسیم به سراغ رنگ ها که میدونید رنگ قرمز که خب رنگ شاخص و تصلیه این جشن می باشد و از طرفی هم رنگ طلایی از مجلل‌ ترین رنگ‌ ها برای کاون دتس از افرادیه که میخوان یه میز شام کریسمس مدرن و اشرافی داشته باشند. اگر علاقمندید تزیینات کریسمسی که انجام میدین بسیار شیک و مدرن باشه، از رنگ چشمگیر طلایی تو چیدمان حتما استفاده داشته باشید.

چیدمان کریسمس در خانه

فراموش نکنید که رنگ طلایی در قوانین فنگشویی دکوراسیون خونه دارای اهمیت بالایی هستش و انرژی و جذابیت خفنی هم داره. بنابراین در این شب میتونید از جلوه گری این رنگ بی نظیر غافل نشید و نهایت بهره رو ازش ببرید.

میگین چجوری؟ پیشنهاد میشه مثلا از بشقاب‌ ها و ظرف هایی که طلایی رنگ هستند برای چیدمان میز کریسمس خود استفاده کنید. به علاوه میتونید شمعدان‌ هایی با رنگ طلایی روشن روی میز بچینید و ترکیب نور شمع با رنگ طلایی رو یه ترکیب شگفت انگیز کنید. 

چیدمان کریسمس در خانه

میز شام کریسمس رو اینجوری بچینید

میز شام کریسمس باید با باقی میز ها تفاوت کند درسته؟ اینکه از برگ های سبز کاجی در قسمت میانه میز و البته توپ های رنگی مخصوص درخت و استفاده کنید میتونه ایده خوبی باشه به جهت کریسمسی شدن دیزاین میز شما که البته باز هم با قرار دادن شمع شبی رویایی برای شما خواهد ساخت. 

چیدمان کریسمس در خانه

چیدمان کریسمس در خانه

و اما درخت کریسمس

اما میرسیم به اصل مطلب. برای ایجاد دیزاین کریسمسی در دکوراسیون میتونید، با یه درخت کریسمس کوچیک و فضای خونه یا اتاق خود را به حال و هوای بابانوئل نزدیک کنید.

با یه رنگ خاص درخت‌ کریسمس و تزیینات اتاق رو دیزاین نمایید و در ادامه هم از نمونه هایی ما میگذاریم استفاده کنید. رنگ‌ هایی ملیح مثل صورتی روشن یا سفید برای اونهایی که به دکور مدرن علاقه دارند میتونه خیلی فوق العاده باشه. از درخت‌ کریسمس با جنس‌ و طرح‌ های مختلف و با رنگ‌ های هماهنگ استفاده داشته باشید که به کریسمسی شدن خونتون خیلی کمک میکنه. از طرفی هم گذاشتن گلدون گل و روشن کردن شمع میتونه نمای چشمگیری به دکوراسیون کریسمسی خونه شما بده.. از لحاظ فنگشویی هم روشن کردن شمع، انرژی خیلی زیادی به فضا میده.

چیدمان کریسمس در خانه

چیدمان کریسمس در خانه

چیدمان کریسمس در خانه

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی