|

طرز تهیه تارت انار به ساده ترین روش / بهترین دسر پاییزی که طعم و مزش بی نظیره

تارت انار یکی از دسرهای خوشمزه و جذاب پاییزیه که میشه اون رو با مواد اولیه در دسترس و به ساده ترین روش ممکن توی خونه درست کرد.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- با شروع شدن فصل پاییز احتمالا خیلی ها به فکر دادن حال و هوای پاییزی به غذاها و دسرهایی که درست می کنن، میفتن. غذاها و دسرهایی که با انار درست می شن مثل خورش انار بیج، خورش ناردون،  دسر انار و غذاها و دسرهایی که با کدو حلوایی آماده میشن مثل سوپ کدو حلوایی، کدو پلو، چیزکیک کدو حلوایی و...

تارت انار یکی دیگه از دسرهای خوشمزه و جذاب پاییزیه که میشه اون رو با مواد اولیه در دسترس و به ساده ترین روش ممکن توی خونه درست کرد. در این مطلب، طرز تهیه تارت انار رو بهتون آموزش میدیم. تا پایان همراه ما باشید.

pomegrante-tart-5

مواد لازم برای تهیه تارت انار

انار 2 عدد

بیسکویت کاکائوئی پتی بور یک بسته

کره آب شده 100گرم

شکلات تخته ای تلخ یک بسته

خامه صبحانه 200 گرم

pomegrante-tart-6

طرز تهیه تارت انار

مرحله اول

بیسکوئیت ها رو با گوشتکوب دستی پودر کنید. می تونید بیسکوئیت رو داخل زیپ کیپ بریزید و با وردنه پودر کنید. کره آب شده رو با بیسکوئیت پودر شده کاملا مخلوط کنید و هم بزنید تا کره به خورد بیسکوئیت بره.

مرحله دوم

یک قالب مناسب تارت رو انتخاب کنید. مخلوط کره و بیسکوئیت رو داخل قالب بریزید و با پشت قاشق کاملا فشرده و سطح اون رو صاف کنید و 45 دقیقه داخل یخچال بذارید تا کاملا خودش رو بگیره و سفت بشه.

pomegrante-tart-3

مرحله سوم

شکلات تخته ای تلخ رو کمی روی بخار آب بگیرید تا نرم بشه. از روی بخار بردارید تا کمی خنک بشه. خامه رو داخل یک ظرف هم بزنید تا یکدست بشه سپس کمی داخل ماکروفر بذارید تا گرم بشه.

مرحله چهارم

خامه و شکلات ذوب شده رو با هم مخلوط کنید تا کاملا یکدست بشن. قالب تارت رو بعد از مدت مشخص شده، از یخچال خارج کنید و مخلوط خامه و شکلات ذوب شده رو روی اون بریزید و با پشت قاشق کاملا سطح تارت رو صاف کنید.

مرحله پنجم

انارها رو دون کنید و به شکل دلخواه روی سطح تارت انار بریزید. قالب رو یک تا دو ساعت دیگه در یخچال بذارید تا کاملا خودش رو بگیره. بعد از این مدت اون رو از یخچال خارج کنید و به شکل دلخواه برش بزنید و سرو کنید. نوش جان.

pomegrante-tart-1

اگر به آشپزی علاقمند هستید، صفحه آشپزی سایت شایانیوز رو با کلی دستورهای عالی دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها