|

بهترین رنگ های رژ لب برا پاییز / هر فصل آرایش ترندی داره پالت امسالو زدن جسارت میخواد

در این مقاله چندتا از بهترین رنگ های رژ لب پاییزی رو بهتون معرفی کردیم که با رفتن به سراغشون زیباتر از هر زمانی به نظر خواهید اومد.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- کیه که از این که زیبا به نظر برسه بدش بیاد مسلما هیچ کس و خب به همین دلیل افراد زیادی برای روز به روز زیباتر شدن خودشون به دنبال راه های مختلف میگردن و خب برای این منظور نهایت تلاش خودشون رو میکنن مثلا در این بین یه عده به عمل های زیبایی متوسل میشن مثلا در صورتی که ابروهای پرپشت میخوان به سراغ کاشت ابرو میرن و یا یه عده برای زیباتر شدن راه های خانگی و طبیعی رو امتحان میکنن مثلا به جای کاشت به سراغ روش های رشد سریع ابرو در خانه میرن و با پیاده سازی اون ها برای خودشون ابروهای پت و پهن درست میکنن و خب در نهایت هر دو گروه به اون نتیجه ای که میخوان میرسن ولی با راه های متفاوت خودشون.

پس با این حساب میشه گفت که راه های رسیدن به زیبایی بسیار متنوع و زیاد هستن و این که شما کدوم رو در پیش بگیرید کاملا به خودتون بستگی داره به عنوان یه مثال دیگه شما میتونید برای از بین بردن جوش های صورتتون یا از خواص سفید آب برای پوست صورت استفاده کنید و اون رو پاکسازی کنید و یا با کمک بهترین کرم پودر برای پوست های جوش دار این برآمدگی های رو مخ رو توی صورتتون کاور و محو کنید. اما موضوعی که در خصوص زیبایی وجود داره این هست که گاهی از اوقات یه سری چیزها در این زمینه ترند میشن و خب در صورتی که شما بخواهید یه فرد به روز دیده بشید توصیه میکنیم که این ترندها رو تست کنید مثلا الان که در فصل پاییز هستیم یه سری رنگ رژلب ها هستن که ترند و پاییزی اند به همین دلیل توصیه میکنیم که برای زیباتر دیده شدن خودتون به سراغ تست کردن اون ها برید که خب در این مقاله چندتاشون رو بهتون معرفی میکنیم، پس در ادامه با ما همراه باشید.

بهترین رنگ های رژ لب برا پاییز

رژ لب مسی از ترندهای پاییزی

یکی از رنگ های جذاب و پرطرفدار که میتونید توی فصل پاییز به سراغش برید رنگ مسی هست که شما رو بسیار ترند و شیک به نظر میاره و البته که تنها در مورد رژ این موضوع صدق نمیکنه و شما میتونید برای این فصل برای رژگونه، سایه ی چشم و حتی رنگ موهاتون به سراغ این رنگ برید و زیباتر از اون چیزی که هستید به نظر برسید. در صورتی هم که این رنگ رژ لب رو برای میکاپ پاییزی خودتون انتخاب کردید میتونید برای سایر آیتم ها در آرایش و یا حتی تیپتون به سراغ رنگ های کرم و دودی برید تا ظاهر و استایلتون جلوه ی زیباتری پیدا کنه.

بهترین رنگ های رژ لب برا پاییز

رژ لب شاتوتی از ترندهای پاییزی

پیشنهاد بعدی ما در مورد رنگ رژ لب های پاییزی رفتن به سراغ شاتوتی هست که ترکیبی از صورتی ملایم و بنفشه و خوبی هم که داره این هست که با تمامی رنگ پوست ها میاد و میتونه هر فردی رو که به سراغ زدن این رنگ رژ رفته رو جوری زیبا و جوون نشون بده که حتی خود فرد هم باورش نشه که این همه تغییر و تحول تنها و تنها با یه رژ حاصل شده. برای این هم که با این رنگ رژ خودتون رو زیباتر به نظر بیارید میتونید از رنگ های نارنجی، صورتی ملایم، سبز تیره و... در دیگر اجزای آرایشتون استفاده کنید.

بهترین رنگ های رژ لب برا پاییز

رژ لب زرشکی از ترندهای پاییزی

زرشکی رو میشه یکی از پرطرفدارترین رنگ ها در بین خانوم ها برای رژ لب دونست چرا که شما میتونید این رنگ رژ رو با تمامی رنگ ها و تناژهای پوستی ست کنید ولی خب این رژ میتونه یکی از بهترین رنگ های پاییزی برای اون هایی باشه که پوستشون سفید و یا گندمی رنگ هست پس در صورت داشتن پوست های این رنگی به هیچ وجه خودتون رو از زدن این رژ محروم نکنید و برای یکبار هم که شده به سراغ تست کردن اون برید. البته که یه موضوعی وجود داره و اون اینه که اغلب این رنگ رژ رو برای حضور در مهمونی ها و مراسم ها میزنن و از این رو برای میکاپ های روزانه رنگ مناسبی نیست.

بهترین رنگ های رژ لب برا پاییز

رژ لب شکلاتی از ترندهای پاییزی

برسیم به آخرین رنگی که در بین بهترین و جذاب ترین رنگ ها در پاییز برای رژ میخواهیم بهتون معرفی کنیم یعنی شکلاتی که نه تنها توی میکاپ بلکه توی لباس ها و اکسسوری های فصل هم از جایگاه ویژه ای برخوردار هست پس در صورتی که پوستتون تیره هست توصیه میکنیم که با این رنگ رژ جلوه ی زیبا به صورتتون ببخشید.

بهترین رنگ های رژ لب برا پاییز

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها